Saturday, December 5, 2009

Zanimiv dan

Alora, končno mi je uploadalo slike.. ma ne vem, kej je s tem netom to in upam, da bo povezava zdrža :) Sploh se ne spomnem, kako se je začel dan.. hm, da pomislim.. aja... gremo downtown in sem prou pozabla, kaj že delat in ko vidim znak za muzej znanosti, vsa začudena vprašam.. a v muzej gremo? no.. pole sem se spomnila in tako smo se šli "izobraževat". Hm.. muzej.. če se temu lahko reče muzej, potem je moja knjižna polica KNJIŽNICA.

Ker smo bili lačni, valda, nismo šli v kako restavracijo, ker več denarja kot imaš, več ga boš imel in več kot ga kdo ima, bolj špara.. smo šli v market. Jaz bi šla v restavracijo kaj pojest.. ma.. pustmo stat. Tako smo kupli za panin (prevod za neprimorce - sendvič.) Iin.. se usedemo na nekem lepem placu s klopcami in.. šunka začne lete proti igvanam in pticam in.. rezultat.. Uffa, sem rekla, ne meči hrane proti živalim, ker bodo prišle k nam h klopci nas žicarit in .. ravno tako je bilo.. ti ptiči sploh niso teli it stran.. ma ja, smo pa začeli hranit. :) sej je blo zanimivo :)

Zanimivo, da igvane niso tele jest ne šunke in ne kruha.. ko je ta majstr dal en košček peciva, ki je dišal po cimetu, so kot nore začele tečt in se grebst za pecivo.. halo??? cimet? :) O, da povem.. videt tko igvano ni niti tako nenavadno tu in to.. te živalce so precej velike..


Ta levi je preganjal ta desnega



V roki sem imela škatlo s pecivom in hodila naokoli.. rezultat.. vse tiste žvali so hodile za mano :)

In... :) Drsališče in to zastonj.. kot sem rekla.. ne vem, kako nekaterim ljudem uspe bit vedno ob pravem času na pravem mestu.. no, da ne bo pomote, to nisem jaz.. jaz sem samo bila s šlovekom, ki je vedno na pravem mestu ob pravem času in.. za pol ure smo imeli celo drsališče samo za nas in to zastonj.. kako ... ne mene prašat.. V glavnem, jaz sem drsala v Miamiju :)


In... v ponedeljek zjuraj letim v NY!!!! In na letališču se dobim z Markotom in Sebotom :) Jeeej :) Komi čakam :)

1 comment:

Grega said...

Jao mala nisi mi povedala da znaš drsati :).