Friday, December 18, 2009

Še nekaj slovenskih trenutkov v NYC

E ja, sedaj sta Marko in Seba že doma in jaz sem na kavču.. spim že ta drugi dan skoraj. Ta maz tu me je mal prijel, tako da sem včeraj po njujenm odhodu preležala cel dan in itak SPALA. Seveda med sms-i, ki so vsake tolko me zbudili, da sem še vedno bila konektana v ta svet.

Šli smo na barko na otok, kjer je kip svobode in potem še na Ellis island, kjer je bila postaja za emigrante. Za niami je Manhattan, kolkor se da sploh vidi.


Ste vedeli, da je kip svobode sprojektiral Francos, ta isti, kot Eiflov stolp.. ka ne vem niti, kako se napiše... hm..


In to je originalna svetilka.



Tu so leta nazaj čakali emigranti. Tu so se začele nove zgodbe po "boljšem" življenju.


To je še iz DC-ja. Markotu se je končno uresničila želja, da je videlto znamenito vojaško pokopališče. Ko smo bili tam, smo naleteli na eno malo vojaško ceremonijo. Tam so korakali in dealli tiste njihove reči, ka ne vem niti, kako jih poimenovat. En vojak je bil prav zanimiv. Glavo je itak imel obrnjeno v smeri, kot si ostali, ampak ko sem ga jaz pogledala, je imel oči usmerjene vam in to prav v kotu oči. Glava naprej, oči so pa meni sledile :) hahah :)

Pa ta dan smo tudi šli na Washington monument, po domače povedano, obelisk in še dobro, da je bilo dvigalo. V Bostonu sem namreč hodila peš in rezultat.. naslednja 2 dneva so me noge tko bolele, da je blo prou hard! No.. iz obeliska se je prav lepo videl cel Washington DC. Pa še to, če vas zanima, kaj DC pomeni.. District of Columbia.

No comments: