Tuesday, December 29, 2009

Za Božič in novo leto v Orlando-tu

Najprej vsem lepe praznike, srečen Božič (čeprav je že mimo, ampak pomembna je misel in da imamo smisel Božiča v srco čez celo leto) in seveda veliko lepega, izzivov, novega in polno zdravja.

Jaz sem na Floridi. Tu naj bi bilo topol. Vsako leto je tu zima topla, razen te letos.. :-\ Ma ja, bo že.. še vedno to ni neka zima ala Slovenija al pa NY, kjer sem ledenela sproti. No, jaz sem v Orlando-tu. Od tu so doma Backstreet Boys :) Ja, kaj čem, včasih sem bila velik njihov fan :) In vedno sem si želela v Orlando, čeprav ne vem zakaj. Preden grem naprej, morem povedat, da .. hm.. Orlando.. ja no ok. :) Vsak kraj ima svoje čare itd, ampak ko je pa javni transport katastrofa, je pej res katastrofa in porabič ful ful denarja na taxijih. Ma ben, zato smo pej to na teh počitnicah, da se malo razvajam. .. S kom sem tu, ja s kom drugim kot z njim, ki ne govori, ampak govori. Zapleteno? :)



Orlando je mesto, ki je znano po največjem MCDonaldsu in še po številnih drugih rečeh. Najbolj pa je prepoznaven kot dom DisneyWolrd-a in pa ostalih parkov.. Sea World, Aquatica, Bush Gardens, Island of Adventure, Universal Pictures,... In seveda imam jaz tedensko karto :)


Nisem šla ravno plavat z delfinčki, sem jih pa hranla in jih božala. Sam so pa eni friki ej.. So ful prebrisani :) Tam se ti ob vodi delajo dobri, mahajo s plavutmi, se obračajo, samo da bi pritegnili pozornost in da bi tako dobili ribo.


Se spomnete filma Free Willy? Ja no dej, kdo se je ne spomne.. A se spomnete Willyta, kako ima gornjo plavut ukrivljeno, ker je v ujetništvu?? No, to je res. Ene orke so res imele ukrivljeno plavut.




Mislim, da je to v Universal Pictures parku in ta naravnost naprej je ta znameniti tišinko. :)


Crustiland


In evo dokaz, da je res, kar sem prej pisala. Bila sem tam ;)


Akdo opazi kaj nenavadnega na sliki?


Te pa cele lesene.Ma sej baje da te so vedno samo lesene.



To je bil pa ta najbujši vlakec do zdej. PRi tisti dolini te zaddrži nekaj časa, ko da bi samo nagajali. In je bilo res prou grozno v prvo, ker je blo tko na hitro vse dol v dolino.


Safari.. moj prvi safare


Ko se ighraš po teh parki kot mali otroc, se spozabiš, da kar si prigraš, boš po vsej verjetnosti enkrat nesel domov.. MA KAM NAJ DAM SKOBBI DUJA!!!!!


UPS..BM ZAKJUČLA,KER SEM ŽE 2X ZAPALA...

3 comments:

Sabina said...

Ana tudi tebi želim vesel Božič in srečno NOVO LETO 2010.... :)

Grega said...

Sis Sej veš srečno in zdravo 2010 pa upam da se čim prej vidimo :).

Jasmina P. said...

Vse najlepše in najboljše tudi tebi, Ana! Drugač pa, sej življenje je itak čudno in zapleteno... če ti je lepo z njim, a je pol kej drugega še važno?

Uživaj še najprej!