Sunday, May 1, 2011

Izlet v najbolj avtentičen kraj, ki je ostal tak, kot pred mnogimi leti.. Cahuita!

V petek sem se podala zjutraj.. uff... ustala sem tko, ku da bi šla delat.. ob 4.30 zjutraj. Tisto noč skoraj nisem spala.. sploh.. tu ful manj spim.. ne vem zakaj.. verjetno se bojim, da bom kej zamudila :) Ma v tisti sobi, kjer sem bla tisto noč, je imela okno glih v smeri bara.. torej, muzika cela noč.. kar pa je blo kul od moje sobe je blo to, da smo skoraj vse pupe mogle vsatat zjutro, da gremo na bus za ob 6h. Vsaka v svojo smer :) torej.. ni blo unega neprijetnega filinga, ko mečeš pokonci ostale ljudi, ker se sam pripravljaš na odhod.

In.. zjutraj vzamem taksi, skoraj zadnjo minuto, ma sem prispela v cajti.. pridem tja na postajo, ustopim, grem proti okencu za kupit karto in.. Luis je bil že tam :) Kako presenečenje.. ponavadi je on vedno zamudil, kar je pol povzročilo, da smo zamudili bus :) Tokrat pa ne.. je pa zamudil tisti stric, ki je delal na okenčku za prodajat listke.. in zaradi tega, je kar nekaj ljudi hmali zamudilo bus.. In.. uffa!!! Prodali so vse listke za sedeže in imeli so samo stojišča in to za itsto ceno?! Halo?! Ben, kej češ.. sej cajt na busu je šel hitro - 4 ure. Klepetali smo cel cajt in niti nisem opazla, da stojim ;) Fajn ne :)

Ko smo prišli tja, smo šli najprej poiskat plac, kjer bomo spali. Najprej nas je zagrabu en taljan, da naj gremo pogledat en "nov" hostel.. ma ko sem ga slišala govort.. joj... ku da bi mu pisalo na čelu, da je taljan.. ko je govoril špansko, se ga sploh ni kapiralo, akj govori. potem ga praša Luis, iz kje je, tipe reče Italija in jz ga, zaradi njegovega naglasa prašam v španščini, če je iz Rima.. in zaradi tega vprašanja je on začel govort taljansko :-|     Aaaa.. ma kdo mu je sploh rekel, da razumemo? :) Je bil prav smešen.. ma v glavnem fajn in prijazna oseba.. ma meni ni dišal tisti plac, zato smo šli pogledat enga, ki ga je L poznal in na koncu zbrali moj plac ;) Tam, kjer sem lani bila. Zdilali smo se za nižjo ceno ;) se razložili in šli na plažo!!! kolk je lepa plaža tu, na Karibih.. Cahuita je kraj, na tem koncu kostarike.. Karibsko morje je nekaj drugega kot pacifik.. podnebje je bolj vlažno, kar pomeni, da ni suše. Džungla, veliko živali, korale, izi življenje... Kostarika je čudovita tudi zaradi te razmolikosti, ki ti jo lahko ponudi.. vse, različno.. naravi in ljudje in energija krajev.. Kukr bi jz rekla.. Hai de todo! :)

Če vas zanima videt, katere vse živali lahko tu vidite, pejte na zaznamke od kostarike tu na blogu in post se mi zdi, da se kliče Cahuita.. je ful slik ;)

Potem, za močenjem na plaži je sledilo počivanje v baru Cocos! Wa! Če je meni kjer bar kul, je to Cocos bar v Cahuiti.
To dela Billy! Ma ta je največja faca, kar sem jih vidla. Tudi ko že končuje delat in ko mu je videt, da je utrujen, vedno kaže dobro voljo in se heca.


Evo, jz in Billy!


Sej vem, to na sliki ne zgelda nič kej posebnega, sam vam povem, da če pridete sem, ga morte obvezno spoznat! Ful je fajn in smešen! :) Billy we all love you!!!!

In tam smo pili pivičko in jz sem jo mešala s fanto, da ne bi zdej gloih pristala na po 3 bire ali več na dan.. ker ta pura vida to mi stori za žejo pit to reč in jz res ne bi rada, da mi zdej zrase, poleg riti, še pivski trebuh :)
In potem mi že naročimo za jest in vmes gremo malo pospat in potem spet v Cocos in.. birčka in pride mimo en tip.. tu so vsi črni z rastami! Aja.. sem pozabla povedat.. na karibih vse gor do Mehike, so tu črnci. TO je zgodovisko.. Tu v Kostariki so ti črnci potomci Jajačanov, ki so prišli delat pred leti.. v ostalih državah pa so potomci sužnjev, ki so jih Šanija ali Anglija "uvažale" v ta svet. Se grdo sliši.. vem...
Torej ta tip pride mimo, me pogleda, pozdravi, reče, da se me spomne, pozdravi Luisa in se predstavi in takrat se spomnem, od kje ga poznam :) Lani sem igrala oz se učila igra bobne - đembo. In takrat smo bli na plaži in igrali bobne in on je sproti fristajlov = improviziral :) ku je blo fajn in zabavno :)   že ker nimam nobene slike z njim, Ericom, tako mu je temu rasta ime, sem se šla slikat :)

 Z Ericom



On igra v rege bendu in danes igrajo, ma kej k jz sem spet v San Joseju.. ma ben :)    
Torej.. jaz sem bla to v Cahuiti 1 leto nazaj za 4 dni se mi zdi.. in glej to.. folk se me spomne.. pa še en se me je spomnil, da sem bla tam.. pa smo ukop samo birco pili en večer.. Pa v hosltu so se me tudi spomnili to v San Joseju.. Hm.. Sej ne znam opisat filinga, kolk se mi fajn zdi, ka se me tko spomnejo.. L. je rekel.. "Es dificil olvidar Ana"
Od lani sem mu ostala dolžna en birco, ker me je učil ograt, ma sem prej šla iz Cahuite, kot da sem mu jo kupla.. in.. veš čas mi je ostala ta misel, da sem mu ostala dolžna, tako da je birco dobil po 1 letu ;) Kaj čem rečt.. Nikoli ni prepozno ;)
Da se vrnem nazaj na to sliko.. ne vem, zakaj se mi je zdelo kul, da sem imela 1 baton od hlač odpet in da sem mela zavihan tisti rb od hlač.. hm.. kar neki :) .. in te hlače sme kupla v San Joseju na hitro, ker sem na predlog prjatlce pustila neki cunje, ki bi jih res rada imela s sabo, doma... in sem šla za 3 dolarje, kar je ene 2.5 evra kupla druge, vsa ponosna, klk poceni.. na kar mi L pove, da je tista batjega, kjer sem kupla, roba druge roke iz amerike.. ma ben.. :) Sej ne zgledajo, da so sploh kdaj ble rabljene :) Tko da koga briga :)



Cel večer smo potem preživeli v Cocosu.. kar naenkrat so ustavili muziko in DJ začne govort, naj se 2 umirita, da naj nehata težit, da itak vsi živimo v istem kraju in da naj nehajo. In tako se je diskusija, ki bi sicer vodila v pretep, umirila. 

Potem pa smo šli še na en sprehod - 5 min :) (ta cahuita je ful majhen plac.. da si ne bo kdo predstavljal Ljubljane sličajno.. to je pomojem 1/4 Nove Gorice če ne še ful manj.. In koga srečamo na poti? :)   Nočnega lenivca, ki se je premikar po električnih kablih :)   (anmreč obsjata tudi dnevni)





Ful sem bla vesela, ko smo ga vidli tko od blizu :) Ful je taka lepa in zanimiva žival :)
Zakaj so počasni in zakaj tolko spijo?? :) Isti razlog kot koale.. njihova hrana je v glavnem zelo toksična rastlina. Glavna hrana koal je evkaliptus, glavna "solata" lenivcec je guarumo (nimam pojma, kako se kliče to v slovenščini).. in te restline te živali zadenejo.. in zato so tko relaksirane in upočasnjene.. :)

Po dolgi debati do 6h zjutraj pa smo le šli spat in naslednji dan ustali skoraj za cajt, ku je blo treba naredit check out.. ma ker je vse pura vida in tranquilo, sploh ni blo treba it ven ob 11h in smo vse stvari pustili noter do 16h in še preden smo šli, sem jz šla tudi pod tuš.. eee.. to so kraji in to je življenje, kjer se noben ne sekira, ma prou za neč :)

Ker je blo že tko ksno, smo šli kar na kosilo k enemu stricu, ki je kuhal tam.. imel je par loncev in.. njami.. prou okusno!

Pri stricu Jose-ju

 Še kar pri Joseju.. in evo Joseja tam zadi, v beli srajci ;)
To smo imeli celo debato z njim in to v Cahuiti so ljudje odprti, govorijo s tabo, hkrati se pa ne delajo neki prijazne.. mislim.. sej so, ampak se ne delajo.. kar mi je všeč..pretirana prijaznost tudi ni neki kul, ker je ponavadi vedno kaj zadi, ampak tako, kot so oni... in če si tudi ti sam taki, je potem prava milina bit med njimi in ful lahko zveš od samega kraja na tak način in če si tak, je ful fajn bit več dni, ker si že skoraj eden od njih.

Potem pa so tam blizu prišli tipi, ki so ulovili kako ribo in tam prodajali kar tako, frišno :) Evo sliko ;) Uni vaga ribo in šinjora v rumeni majci jo kupuje



In.. glejte, kaj so tudi prodajali.. Barakudo!!! Sem mogla prou pazit, kako jo primem in da ne primem za usta, ker ima ful ful ful ostre zobe! In to še kako velike! In.. ne gledat preveč mojga izraza na obrazu.. ker mi je delalo en pikič škifo :)    ... barakude sem že fulkrat vidla med tem, ko sem kdaj šla plavat z masko..



In potem še malo plaže.. in evo spet eno mojo pozersko slikco direkt iz Cahuite :)


Tako.. Zamudili smo bus, ki je šel direkt iz Cahuite v San Jose in tako šli po delih.. najprej v Limon in potem od tam naprej v San Jose, kjer so mene prišli iskat na postajo iz hostla in tako dali še L-ju en raid, kukr se tu reče. Tako sva šla vsak svojo smer.

Jutri pa spet na bus.. sej se mi ne da več se gurat to gor in dol v tko kratkem času.. ma to v mestu nimam kej dosti za počet, kukr it kupavat sadje :) Tako da grem na morje, od koder bom potem šla direkt na letališče.. čeprav bi rada še enkrat vidla ljudi od tu..  Če gre vse po sreči, bom hmali spet tu nazaj ;)

Pura vida

2 comments:

Jasmina P. said...

Ana, hvala, ker deliš vse te trenutke z nami. Je res zanimivo branje! Komaj čakam naslednji post.

andreja said...

Se pridružujem Jasminčki... in nam krajšaš in lepšaš dni do poletja... :)