Monday, May 23, 2011

Let na Kubo in zadnji trenutki v Kostariki


Evo.. sem na letališču in moj let ima zamudo.. imam za letet na Kubo v La Havano.

Kostarika.. skoraj ne mogoče bi bilo, da bi to deželo zapustila brez globokega vzdiha. Ampak.. ta bot sem prepričana, da se res hitro spet vrnem nazaj. Tokrat pa res.. in če ne druzga morem prit nazaj že samo zato, da boste meli kam prit na dopust pozimi ne ;) Je tko :)

Pa da zčnem tam, kjer sem zadnjič končala.. Po Cahuiti sem prišla v San Jose, se namestila, pisala blog in naslednje jutro šla na vse zgodaj na sprehodič.. razlog.. hm.. ja, da bi najdla ene jeans kratke hlače.. ma take, ku sem jih pustila doma.. ma ker je bla nedelja, so se trgovine odpirale kasneje.. ma vse glih sem pa šla do mojih dilerjev sadja in tako nakupla 7 mangotov ;) Ha! Zgleda, da jz brez mangota v teh državah ne gre :)   Kupla sem si tudi olje, faktor zaščita 4 ;) torej = 0.. sam tu sonce drugače boža in popravici povedano, mi je hujše sonce doma, kot pa tu v tropih. S tem oljem bom vsej bolj temna daj.. da ne bom ku fantazma (duhec).. sej bom dala zraven sliko, ko sem slikana z 2 prijatloma, ki živita v Kostariki.. Še sama sem se sama sebi čudla, da sem tko bela.

Iz hostla sem potem šla spet na bus proti Guanacaste v Potrero.. in.. ma ta šofer ta bot je bil pej kontra od unega zadnjič. Ta se je mogu fulkrat ustavit na poti, da je šel kadit in tam, kjer naj bi se tam enih 20 minut ustavli za kosilo, smo se samo okrog 5 minut.. ma glih za it lulat in za si kupit za jest za nest na bus.. in potem.. na cilj smo prišli 45 minut prej. Hard! Iz ene skrajnosti v drugo :)
Tako sem prišla spet v Potrero sredi dneva v nedeljo in.. glej ga zlomka.. je bla muzika zvečer in smo plesali :) Ma če Kostarika ni pura vida, pol ne vem, kej je lahko pura vida!

Da ne bom šla preveč v detalje, bom povedala samo še malo o včeraj.. najprej sem šla kupit karto za bus za ponoči, za prist na letališče.. in itak so imeli kosilo, tko da sem šla na štop v Brasilito kupit en pareo za Anno.. in potem spet štop nazaj in koga srečam.. Jefrina :) Tako sva en del poti hodila skupaj in šla po plaži do ene »gostilnce« in potem na katamaran, kjer on dela. Tip večinoma živi tam z enim spičkom. :) Ful lušn :)   neki smo se celo menili, da bodo mogoče naslednjo sezono rabli še eno osebo za delat ture.. nekdo, ki bi bil z gosti, ki bi jim dajal za jest in ki bi skuhal kosilo za goste. Hm... Meni to zelo zelo diši :) .. bomo vidli ;)
Potem mi je dal en raid do polovice plaže, drugo polovico do Las Brisas pa sem prehodila in šla spet pogledat za kupit karto za bus.. in.. SHIT! Karte razprodane! ... In zdej? .. ja, če sem zdej na letališču, ko to pišem, pomeni, da mi je nekako uspelo ne :)   Ker smo tu, lahko pač kar greš na bus, rečeš šoferju, da imaš letalo in da če ne bo placa, da če lahko stojiš.. in itak je vse šlo lepo skozi ;)   In celo sedela sem celo pot ;)   .. Ampak.. bus se je pokvarjal vedno bolj pogosto.. puščal je tisti škaf, kjer je voda noter, da hladi motor.. mhm.. jz sem se že vidla, kako štopam do letališča.. ma vse se je lepo izšlo kljub večkratnim postankom.. ;)

Zadnje 2 dni v Potrerotu sta bla ful lepa.. med mojim pohajkovanjem, štopanjem, pogovori o možnem delu, plaža, tudi hiša z bazenom s pogledom na morje.. in sončni zahod.. WAW! Nimam besed.. v podrobnosti pa se ne bom spuščala ;)

No comments: