Thursday, July 7, 2011

Road trip

V petek, 1.7. smo se dobili v Phoenix-u, Arizona. Na letališče v New Orleansu sem prišla pravočasno, ampak.. moj let, ki naj bi letel na Denver, je imel zamudo, kar pomeni, da če bi šla s tem letom, ne bi nikoli ujela leta za v Phoenix.. Kar pomeni.. Halo! Potem mi je letaliska družba lepo porihtala povezavo z eno drugo letalsko družbo. Super! :) Vse se zrihta. Tako pridem na letališče in itak.. mojihprijateljev ni bilo tam. Ma.. dobim sms, da se dobimo pri točki, kjer se prevzema kufre in.. super ne.. ma, jih ni blo tam. In.. pole spet sms.. če sem sploh prispela na ta pravo letališče.. Ma itak!!! Sej zato sem ti dala vse tiste info o mojem letu, da vprašaš, kje moj avion pristane!! Itak, Marko ni prašal, ampak je samo gledal, kateri leti so pristajala na terminalu, na katerem so bili oni.. Itak, da sem jz bila na drugem terminalu!! Ma... Je treba vprašat ne.. V glavnem.. smo se dobili, šli prevzet avto, šli do hotela in to kar Hilton in potem via ven do Hooters!! :)


Jaz, Marko, Sebastjan in Danjela



Drugi dan pa takoj naprej, itak. Zjutraj.. mhm.. Naj bi ja, ma mi smo šli najprej po špežo, nabavli vse potrebno in potem na pot proti. 

Peljali smo se naprej proti Oak Creek Canyon in.. najprej ni zgledalo nič posebnega, ma potem.. Ti kamni so res nekaj posebnega. Slike so slike, ma ko si tam, je neopisno, kako zgleda.



Še vedno v Oak Creek Canyonu


In potem, med tem, ko sem šla lulat, sem naredila en makro posnetek :)


In.. to je pa slika po končanem fotografiranju (in lulanju).. To je že nekje v Utah ;)



Kar tako, sredi ničesar..

Ko smo z vsem zaključili, smo si poiskali plac za spat v kraju Page in naslednji dan šli v Anetelope Canyon, ampak.. še preden smo šli, sta se naša 2 voznika mogla podkrepčati kar s takim paninom ;)


Usedli smo se v avto in šli naprej proti Utah, na ogled Monument Valley. Za tiste, ki ne veste.. to je tam, kjer se snema večina kavbojskih filmov ;)

In ker smo imeli rezervirano turco v Antelope Canyon, smo morali it naprej, ponovno v Arizono.



In... Antelope Canyon

Meni osebno je ta Antelope Cayon super super všeč!! LE šjoda, da imam veliko slik zmaknjenih in zamegljenih, ker mi moj fotkič ne ravno tolerira majhnih premikov, če delaš slike brez fleša.

Ta dan, v nedeljo, 4.7.2011 smo prespali v Hurican.- u ;)

OD tam so bile pa nove dogodivščine in o tem kasneje ;)



2 comments:

Sabina said...

super, prav lepo vas je videt...

uživajte še naprej :)

Jasmina P. said...

Mooo, to si moram tud jaz enkrat v živo ogledat ... drugač pa ... panin za ubit konja ... in Ana, kolk si črna!!! :)))