Saturday, July 2, 2011

Po ritmih mesta New Orleans :)

V New Orleans sem prišla 28.6. v torek. Ko sem prispela, sem dobila ruzak in nato takoj šla čakat na bus, E2, ki pelje v Downtown New Orleans. Tam ob postaji je čakala ena cela familja iz Bostona.. .. ma ku je blo toplo.. Ben, čez neki časa je le prišel bus in itak.. na busu zima! Ma uffa! Ma kej se prou ne da imet normalno temperaturo??

V centru mi je voznik pokazal, kam morem it in tam, ko sem prišla do stavbe, kjer dela Louis, moj host iz New Orleansa, sem poklicala po telefonu in ja, že je bil na recepciji. Tako sem šla odložit ruzak in druge reči in po mestu!!! :) Louis je imel še za delat, tako da sva se zmenila, da se dobiva čez približno 2 uri in pol in... Raziskujemo N. O. :)

Ker sem iskala CVS :) al pa Walgreens, sem prispela iz Financial district na ulico Canal, ki je ena najlepših v cetru mesta.


Evo.. Canal street. In tu.. da ne pozabim.. v tem mestu so ure vse povsod. Še v nobenem mestu nisem videla toliko ur kot tukaj.. zakaj jih je toliko.. mhm... bu..

Prišla sem do konca Canal street in videla reko Mississippi... Velika plovna reka, ki je verjetno tudi ta najbolj vjugasta na svetu.. ma če še katera druga reka naredi vsaj toliko ovinkov kot ta...

Potem sem se še malo sprehodila in počasi je ratal cajt, da se vrnem nazaj.. in tako sva šla z Louisom najprej v market po nabavo in potem naredit neki za jest... Njami!!! Solata in piščanc!!! Kolk sem pogrešala jz solato in zelenjavo!!!



Zvečer pa.. Obvezno ven provirat lokalni biro (pivo) in pa poslušat muziko v živo. Če je New Orleans znan po čemu, je to muzika v živo, Jazz.. Ma ja, ni samo jazz, ga je pa veliko in prav vsak dan v tednu imaš muziko v barih.. Vedno kaj dogaja, vedno vedno vedno.. po živi muziki je tudi to mesto znano.



In ta bend je ceo igral neko mešanico, ki je spominjala zelo zelo na kubanske ritme salse... Je pa blo tu meni neki smešno.. namreč.. nekateri so stali, ma je zgledalo, kot da smo vsi občinstvo. Vsi so gledali naprej proti bendu in plesali v tisti smeri.. nihče ni obrnih hrbta.. seveda, razen mene.. dokler nisem opazla, da imajo nek svoj patent, kako se premikat :)


Sreda... šla sem do bližnjega postajališča tramvaja, ki mu tu rečejo street car.
Mislim, da je to bila moja prva izkušnja s tramvajem.. Bolje pozno kot nikoli. ;)



Spet sem šla do Canal street in potem do francoskega dela (French quarter). Tam je res lepo in itak, naredila sem nekaj slikic ;)



In prišla sem do ene trgovine, ki je prodajala sladkarije in dali so mi neki za pokušat, pogledala sem ceno.. sej se mi je zdelo nekam drago, ma vseeno sem si mislila, da mi en piškotek ne bo znesel preveč.. in.. uffa, več kot 2 dalorja.. ma še dobro, da sem pozabla.. ker mam filing, da sem plačala precej več..



Potem še malo naprej in.. itak muzika muzika muzika :)






In potem.. spet malo k reki se sprehodit..



In ker so tu muzikanti, ki že leta živijo od tega prav povsod, sem se ta dan počutila dobra in »radodarna« in tako mi je en stric igral jazz szi trobento.



In .. pole je prišel mimo še ta...




Uuu... in ker je tu trajekt, ki gre čez reki zastonj, sem šla en điret gor in dol.. tako rečem, da sem šla na reko Mississippi ;)


Tu blizu je bil vhod za na trajektič

Potem pa počasi nazaj na Canal street do CVS po lak za nohte :) Ja vem.. ni kej.. na momente ne morem it mimo tega.. in.. pol nazaj domov..

Tko da.. najprej uštimat nohte in potem solato :) Njami njami spet solata, ma ta bot s hrenavkami :) in.. muzika!!!




Ma.. ma morem prou napisat, da je tu tako nekako no.. kako bi rekla.. v določenih lokalih, kjer je muzika v živo, pridejo ljudje plesat ne. Logično.. ma.. meni se zdi prou čudno, da sem nekje, kjer se pleše in da jz ne znam .. ma ja.. sej ne da imam interes znat tisto :) Jaz sem vseeno malo bolj za druge zvrsti ;) Sam tu.. meni se je zdelo, ku da sem šla namesto z avtom do tega bara, s časovnim strojem in da je letnica bila prav da ne več kot 1975 :)  Tudi obleke in eni tipi so imeli une frizure .. kako bi opisala.. ma ku pri briljantini :) in na momente se mi je zdelo, da gledam uno nadaljevanko Happy Days :)

Skratka, New Orleans je celo doživetje, vsaj meni in ga prav priporočam, če boste kdaj to v bližini ;)

No comments: