Sunday, July 24, 2011

Še malo hribčkov in dolinc

Po ogledu Alkatraza smo šli na pier 33. Pomol 33, kjer so trgovince in restavracije in kjer hot dog stane 4 dolarje.. na bencinski dobiš za 2 dolarja kar 2.


Ma to je še vedno na tistem pomolu.. ma se mi je zdela lepa slika in tako evo jo tu ;)


DA bo videt dolinco ;)


To smo bili že en drugi dan, ko smo v prvo imeli namen it v Golden Gate Park.. čez nekaj časa smo se obrnili nazaj, ker se nam ni dalo več hodit.. Tam smo tudi okrili bencinsko črpalko, kjer smo dobili 2 hot doga za 2 dolarja ;) In tako, že ker nismo na petek vidli parka, smo poskusili na soboto in.. nam je celo uspelo. Glavni namen je bil it pogledat bizonte.. tam naj bi jih namreč imeli.. In.. končno najdemo to zadevo z bizoni in.. ma daj.. ma za tista 2 bizona tam, ka sta bla še tko  daleč..ma uffa!! In mi smo šli celo 2x do tega parka!! Ma.. smo šli pej nazaj na hot dog ;)



Jz in Dani na Union Square



U ja.. cel projekt it do une zvite ulice.. jezik do tli.. ma sej se vidi, da je kar strma pot ne.. altro ke it na Sabotin ;)


In to je ta znamenita zvita ulica.. Ne vem, zakaj so jo tako zgradili.. bu.. mogoče namenoma, da bo turistična atrakcija.


In, v soboto zvečer smo se dobili "doma" in začeli kuhat.. še prej pa v nabavo v market. In.. Sumanth in Nikhil sta pripravila nekaj Indijskega, mi pa pašto. ;)

In evo N. in S. na delu ;)


In cela ekipa: Marko, Seba, Sumanth, Nikhil, Dani in jz


V nedeljo zgodaj zgodaj so Marko, Dani in Seba šli domov.. z njimi sem se zbudila tudi jaz in tako bila pokonci kar nekaj časa že zjutraj.. sej je prav pašalo.

Potem.. zjutraj smo popili ČAJ.. ma prou tak, ku ga pripravljajo indijci.. mogoče si grem iskat zelišča MASALA, za kuhat njihov čaj.. mogoče.. bomo videli.. in potem na srečanje s kosilom. Namreč Nikhil in Sumanth in še ena punca in 2 fanta so imeli namen it v Josemithe (ma sej ne vem, kako se napiše.. v glavnem "Jozemiti") national park. Srečali smo se v eni restavraciji in hrana je bila enrkatna.. naročili so nekaj različnih jedi in vse smo si delili, da smo lahko pokušali kar največ.. ma kar je blo pol meni smešno.. joj.. ma kolk se ta mestni folk pripravlja za kampirat.. cel načrt za 2 noči prespat :) Joj, je tista pupa zakomplicirala malo ej :) Ma baje so se imeli super potem ;) Ma sej je bla fajn pupa no ;)

in pole.. smo šli jz, Nikhil in še en, ku sem pozabla zdej, kako se kliče in smo šli okoli malo.. uni je tudi na CS.. in evo zdej oba na tej spodnji sliki ;)

in tu med njima je una pupa ;) organizatorka ;)


In.. nikoli si ne bi mislila, da bi lahko šli na Mancy's in od tam imeli tak lep razgled na Union Square. ;)


In potem je N. omenil, da imajo CSovci srečanje v enem parku, ka sem že prou pozabla, kako se kliče.. in.. evo ga ...


Una pupa je zbirala reke ali karkoli v različnih jezikih. Vse je tudi lepo dokumentirala.. moja slika je na FBju ;) ... Vsi ti ljudje okoli so CSovci.. eni hosti, drugi surferji.


in še jz in Nikhil... on je na vsaki sliki delal take frise :)



In evo še vse CSovce tega srečanja ;)


Po tem srečanju sem se mogl odpravit proti stanovanju, ker je blo treba it proti letališču... In.. na letališču.. ma porka vakka!! Ups.. mislim.. da vacca (krava po naše), ni ta prava žival za jo omenjat, glede na to, da so me gostili Indijci... ma.. na letališčuje družba United spet imela zamude in tako sem potem zamudila neke povezave za prist do NY.. ma, na koncu se je še zmeraj vse lepo izščo.. kot vedno ;)

O NYC pa malce kasneje.. ko mi bo ratalo kej napisat ;) .. ka sem zadnje čase prou malo lena za pisat in ko gre enrkat mimo, gre mimo in se mi ne da več pisat o tisti zadevi.. zato je tudi ta post o SF malo bolj bogi... Ma, bolje kot nič, je tako ;) Sploh pa.. kdor z malim ni zadovoljen, tudi velikega ni vreden. ;)

No comments: