Wednesday, June 29, 2011

Fort Lauderdale in Uvero Beach

Je že cajt, da malo več napišem, kako je bilo na Floridi. Super.. ta bot nisem bila  v Miamiju. Mislila sem si ja, da bom šla pogledat tiste "moje" ulice, ma nisem. Fort Lauderdale je glih en tak glamur kot Miami beach.. le meni se je zdelo, da je celo boljše in več izbire in da ni vse skoncentrirano tam na enem mestu. Mogoče sem pa jaz vidla samo tisti del Miamija lani... :)

V Fort Lauderdale me je hostal Gustavo iz Peruja. On ni na couchsurfingu, je pa prijatelj od Nicolasa (tudi Peru).. Nico me je hostal v Montego Bay, Jamajka. Tako.. spoznaš ljudi, oni poznajo druge in tako gre naprej. Skratka..

Torej, na Florido sem priletela v torek, 22.6. in v sredo dopoldan na plažo! Še nikoli nisem videla tako "zagrajene" plaže. Namreč.. te plaže na Floridi so pogosto obiskane z želvami. Tako ogradijo košček plaže, kjer je želva odlegla jajca.


A se vidi tam daleč tiste ogradice?? Skratka.. Z želvami so celi projekti in to ne samo na Floridi. Celo ponoči, v času, ko želve odlagajo jajca, torej zdej, je celo zmanjšana razsvetljava na ulicah.. na tisti ulici, ki je tik ob morju.. da ne bi motilo želvic.
Je skoraj težko verjet, da se lahko luči malo zatemnijo na tej ulici.. ker je toliko dogajanja.. ampak, sem videla, zares je manj razsvetljave oz je bolj medla.



In.. ne bom niti pisala za vsak dan posebej.. itak smo šli ven plesat. Samo.. tu je tako, da če nisi uštiman uštiman, te ne spustijo v klub. No sej.. ne da moreš bit zdej zrihtan ku za it na oskarje, ma z japonkami ponavadi ne moreš npr. Tako da je blo treba it malo v šoping. Itak tu so cene 10x cenejše kot pri nas in še boljše reči imajo in.. ker je tu tolko cenejše, sem si nabavla malo opreme za štimat nohte! ;) A bi kdo rad manikuro? pedikuro? :) a? a? a?   :)


In itak sem na dieti :) Sam.. ko greš ven, je treba potem neki pojest, preden greš spat in košček pice je glih prav.. ma ja.. najprej sem mela slabo vest, ker se pazim cel dan, pol pej pica al pa pohane perutničke pri hooteers.. ma ja kaj.. jz se tolažim s tem, da sem plesala cel večer ;)   Wow, in plesat! Kolk fajn!! Ma če mi doma kej manjka, je to to. Tako, kot je tu, ko folk zna plesat in ki pleše in ne tako kot pri nas, ko jih večina stoji al pa se cingajo levo desno.. :) Sam kej češ.. če se večina cinga levo desno in če potem nekdo začne malo bolj v "drugačnem" stilu.. potem si pej središče pozornotsti in :)  In ne bom niti komentirala več o plesanju :) ker se itak že ve, kako mnenjen imam :)


In.. Gustavo je imel namen it v Uvero Beach za 1 dan in ker je mel že hotel plačan, sem šla še jz. In glejte to, kake ceste so.. 4-5 pasovnica.. in pol me praša.. bi vozila?  .. halo.. ne vem.. mi prou ni dišalo vozit tako.. mogoče drugi teden, ko se vidimo z Markotom, Sebotom in sedaj na novo je še Danjela prišla zraven ;)




Hotel je bil mega.. lastnica je pevka Gloria Estefan. Hotel je v nulo lepo opremljen! S stilom! Ma.. ko smo prišli tja, je bila glih ena nevihta in tako je malo shladilo vreme in pol še to.. američani stavijo klime na 16 stopinj.. ma ne vem jz, zakaj more bit tko mraz vedno, kamorkoli greš!  Jaz sem tam hmali zmrnila notri, ko smo čakali, da so naredili čekin... potem pa na bazen, ker smo mogli izkoristit kupon, za free mojito in.. kolk je blo mraz tam!! še dobro, da je bil ta minibar zunaj.. ma vse glih.. so mi mogli dat prou brisačo, ker sem hmali zmrnila... Še dobro, da sta tam 2 bazena.. en bazen normalen in en s toplo vodo.. itak sem bla tam tipo 2 uri.. :)

Ma drugi dan je bilo boljše. Sonček :) in je prav pašalo bit v senčki. 

Evo, jaz v senčki ;) in itak.. jz ne bi bila jz, če ne bi provirala slikat otrok, ki se igrajo in ena slika mi je tako uspela ;) .. mislim, ma če bi tela ne bi na tak način ulovila vode, kot mi je to ratalo ;)


In.. potem, v nedeljo popoldan počasi nazaj proti Fort Lauderdale in.. spet volja za pohane perutničke in itak.. še dobro, da obstaja tehnologija, da sem lahko poiskala po netu, med tem, ko smo se vozili, kje je najboljižji hooters. .. in... njami!!!! Spet sem pol mela malo slabe vesti, ma kaj.. :) če je fino je fino :)

In.. v ponedeljek je bil cajt za it pogledat po batjegah in naredit lukne v uhih. E.. sem se že na Kubi odločla, da ko pridem na Florido, da si dam uhane. Una teta, ki mi je naredila luknje, se ni mogla načudit, da kako jih še nimam in da sem skoraj 30 let stara in da nimam uhanov :) Ja.. ni kej :)  Zbrala sem si bele zvezdice.. platina.. ni blo druzga, ki bi mi blo všeč.. ma zvezdice so mi super.. še preden sem prišla tja, sem si rekla, da čem met zvezdice :) .. In prav zanimivo je, da so me tudi tu "dali" v predalček Južna Amerika. Tokrat sem bila Kolumbijka in ko sem rekla, da nisem iz Kolumbije, so rekli.. Brasil? .. in potem jaz ponosno rečem, Slovenija... in itak.. nobenemu se sanja ne, kje je in kako zgleda, ma.. vsi vejo, kje je Italija in tako lahko locirajo, kje je Slovenija.. in potem vedno vprašanje.. Ma kako pa je tam? In povem, da je vse.. od dolin, do nižin, hribi, lepi kraji, morje.. in potem rečem.. Poznaš film Narndija.. in večina ve za ta film in ... Ben, takrat jim povem, da je pri nas blo snemano. ;) In vsi so začudeni :) Itak, Slovenija je najlepša država v Evropi!! ;)

In.. med tem, ko sem dobila uhane :)

In.. z Gustavotom sem bila zmenjena, da ga pokličem ob 13h in..jz kličem inkličem in neč.. ku da bi bil telefon izklopljen..itak.. je na unem woki-toki in do 3-4 ure popoldan ga nisem dobila na telefon.. in jz nisem niti vedla, kako prist nazaj, če bi mogla slučajno it s taksijem.. mhm... ma pole je ratalo ga priklicat ;) ..in.. šli smo jest cheviche v perujsko restavracijo in ker vedno, ko potujem, jem pikantno... wa, je naroču pikantno cheviche tudi zame in.. madona.. tko je blo močno, da jz nisem mogla vsega pojest, ker je tko peklo :)
In.. že ker nisem slikala neč, ko smo šli ven, sem naredila eno sliko, preden smo šli spet ven, da se vidi mojo novo pridobite - zvezdice ;) Tudi če jih ni videt.. sej kažem s prstom in se tudi neki malo sveti  ;) .. še zdej se mi zdi čudno, da sem si dala uhane :)



Noč iz ponedeljka na torek nisem šla spat.. kot vedno, ko imam let zjutraj.. In na letališču.. se mi je tko spalo.. Ma je bil free internet.. :) In poleg mene, ko sem že čakala tam pred vrati za it na avion, je sedel en stric v uniformi za pilota in sem začela govort z njim in res, je pilot. In sem mu povedala, da kolk cenim pilote.. ni kar tako vozit en tak velik "avtobus" s tolkimi ljudmi.. je kar odgovornost.. in je bil prav vesel to slišat. Potem smo imeli cele debate o različnih državah, dokler nismo šli potem na avion.. kjer sem itak, še preden je avion vzletel, zaspala.. ma.. :) glih ko so prihajale tete (steverdese) szi pijačo, sem se zbudila :) ma.. ker so bile močne turbolence, so mogle it nazaj in tako sem sept zaspala.. in, ko sem se zbudila, so že bile mimo mene.. :( ma kaj.. jz sem pritisnila uno lučko, da rabim steverdeso :) in tako sem si spet naročila standardno.. črn čaj z mlekom in kozarc pomarančnega soka :) In potem via spet ninat :) ... in.. zadnje cajte so mi ti leti prekratki.. bi kar rada, da bi kako uro več leteli.. je tko fajn spat :) in.. ko sem budna, sem ful kreativna za pisat, tako da mi vedno zmanjka cajt.. al ker bi še spala, al ker bi še pisala :)

Trenutno sem v New Oreansu ;) Kaj več o tem kraju naslednjič ;) Obljubim, da do petka dopoldan bo objava ;)

No comments: