Tuesday, August 25, 2009

Ali je norma narejena?? :)

Pobiram stave :) Sem ali nisem dobila telefonske številke al emaila??? :) a? a? a? :)

Sedaj, ko to pišem sem na atobusu za relacijo Boston - Toronto.. ufff.. ne vem, zakaj sem na busu. V Evropi mi na kraj pameti ne bi padlo, da bi v Berlin šla z avtobusom in razadalja Boston - Toronto je kar mal dalj od Lj - Berlin, vsaj mislim. Ma, očitno so razdalje v Ameriki res drugačne in je treba it z busom.. No, ma zjutro sem zaspala in ne samo jaz.. tudi Jorge, zbudili smo se ob 10h. Jorge je šel delat, jaz pa ven do Afro-American museum of history. Tam je bil zanimiv film. Namreč, prva "colored school" je bila ravno v Bostonu in vse te reči za svobodo oz enakost črncev v zda so se začela ravno v Bosotnu in.. potem sem imela zanimivo debato z uslužbenko.. Aja.. mimogrede.. ko sem vstopila v muzej je bila na pultu aziatka.. me je kar malo zmotlo.. ma ni važno ;) Potem v glavnem no.. sem debatirala z uno uslužbenko (črnka) in smo se malo pogovarjale, kako je sedaj v resnici, kaj naj bi blo in kaj je.. in sem povedala, da imamo mi našo državo komaj od leta 1992 in malo sem povedala o situaciji v Trstu. Povedala sem ji za en prizor moje kolegice, ki dela tam in ko dobi oseben klic (ona je namreč zamejka), govori po telefonu italijansko, čeprav na drugi strani linije govori nekdo slovensko). Ona se je kar čudla. Pa pole sem malo pravla, kako je blo pod italijo (po pripovedih moje none itd) in itak nevejo nič, no, sej je normalno... No ben, da gremo naprej ;) Iz muzeja nimam slik. Tako da... si ga predstavljajte kar sami, tako kot česte. Vam pustim svobodo mišljenja ;)

In hodim in hodim proti muzeju in vidim harlija.. uuu.. in se oziram okoli in ne vidim policaja.. hm.. pa grem naprej in policaja nikjer.. ma potem sem ga vidla in pač probala prašat. Kaj, sej več kot ne ne bo rekel in.. Itak ni blo problema za se slikat :) Še čelado mi je dal na glavo :) Je rekel, da je zelo pogosto, da se kdo slika, veliki ali pa mičkini :)

In potem sprehodič po parku..

Ma kej ni dobra kompozijcija :) ???

In glede na to, da najboljše slike naredim kar sama, sem tudi ta bot jaz pritisnila na gumb ;) Ker če ne itak, če bi komu dala, sigurno bi blo brez unega spomenika.. tako je vsaj vse v sliki.. jaz in konj in mož na njem ;) In še una gospa s psom ;)

In pred odhodom. Tu smo pa dali za slikat enim turistom.. so vsaj zgledali dovolj zgubljeni, da ne bi odtekli stran s fotoaparatom :) Aja.. to je Jorge ;)


Ben, a bo zadosti za ta post? Ma ne a.. :) še malo o življenju na avtobusu ;)
Alora, moja sopotnica je ena mala punčka, črnka, ki spi že skoraj celo pot in ker se je, vemo kako se zaspi na stolu ne.. maš cel polomljen vrat, sem ven pobrala moj povštrček in med njenim spanjem tko naštimala, da sloni povštr na mojo roko in njeno glavco. In zdej ona lepo spančka in verjetno je ne bo bolel vrat ;) Ah, pridna jaz a :) Materinski čut :)
in.. ker smo tolko časa na tem busu.. ufff.. je treba tudi it lulat ne.. in.. ja ben, se gre na wc na busu in.. mi ni blo jasno, kako se luč odpre in kako se zaklene ma pole sem neki tam obrnila in se je kao zaklenlo.. ma, nekdo je čez nekaj časa udrl not.. hm, torej ni bilo zaklenjeno.. ma takrat sem tko najdla, kako se zaklene (torkat zares) in še luč se je doprla :) Jee :)

Ok, zdej pa zares konec z blogom za danes, ok. Sej je dovolj za brat.. že tako tolko pišem, da pomojem boste kar nehali brat to solato. Ma kaj čem, če pa se kej zgodi, morem napisat a.. a ni tko?

6 comments:

Sabina said...

dej ti kr piši...tako se mi zdi da si bliže :)

Ana said...

se mi zdi, da kar preveč nakladam :)

Atrum? said...

Ti samo pisi :DDDDDD

Harley rulz :D

Ana said...

E vidiš ti, kako se to vse da zrihtat :)

Grega said...

Ana ti si kar daj duška :D Radi beremo tvoj blog in tvoje zgodbice :)

Ana said...

Ja ja, sam je fajn dobit tudi kak komentar kdaj ;) Tko mam pol filing, da res kdo bere ;)