Monday, August 24, 2009

Boston

Boston.. Včeraj sem šla že zgodaj naokoli. Hodila sem ob vodi (morje) po nekih sprehajalnih poteh in skoz je blo treba pazit, da se kdo ne zaleti vame.. tekači :) no sej, ni blo tako hudo.. in, ja, bom jedla zdrav zajtrk in hodim in hodim in hodim in nikjer ni blo nobene trgovine, na kar grem v hm.. kako se že napiše.. "damnkin dolanlds" ... (se bom že navadla, kako se napiše :) ) in sem vzela vročo čokolado.. ok no, vsaj nisem vzela tistih njihovih slaščic ;) In hodim, hodim, hodim in pridem do ene lušne cerkvice, malo debate s tistim, ki čaka pred vrati, kdaj tudi s kom kaj reče (uni od cerkve, ki te povabijo noter) in potem naprej na ta obelisk in.. 291 stopnic do vrha :-\ .. ma sem prišla ;) JeeeeJ :) In.. gore debata z enim fantom in o potovanjih itd in je bil v Srbiji in Bosni, tako da sem kar presenečena, da kar nekaj ljudi ve, kje je Slovenija :D In on je iz Texasa in ker sem rekla, da mam namen it tudi tja enrkat v januarju, mi je itak dal mejl in tel. številko. Zgleda, da je to dnevna norma. 1 telefonska na dan :)

Evo, to pa je razgled iz unega obeliska na Boston
In potem sem se sprehodila (je blo blizu) do teh ladij - so kot muzeji na odprtem. Ena je novejša, ta druga pa.. ima kako leto več..
in sicer 212 :) zanimivo, kako si take brezvezne podatke točno zapomnem :)


ok, kakšna je razlika med italijanskim ledom in kakršnim koli drugim? (kdor ne vidi na sliki, piše, da imajo italian ice)



In itak jaz ne bi bila jaz, če ne bi potem, ko street performerji končajo show, šla tja, da se slikam z njimi. Ti fantki so iz Bronxa in glej ga zlomka, včeraj sem naredila normo še za danes - namreč, dobila sem še eno telefonsko. (Bronx), sam kaj ka je neki bejbi fejs. To je tisti, ki je levo od mene in ima črno rutko na glavi. Kaj naj jaz z njim.. babysitter? :)




In dokaz, da imam lahko urejeno in pospravljeno ;)

Zvečer sva potem z Jorgejom - moj host, šla v kino gledat en film, ka ne vem, kako se kliče. Ma je neka vojna reč - kako amerika zmaga nad nacisti - igra Brad Pitt.. ma naj bi bil kao smešen film.. sam neka ironija je notri.. v kinu je bil prizor, ko so nacisti geldali film, kako nemci streljajo in ubijejo full američanov in so se itak smejali (nemci namreč).. potem pa, ko so v tem filmu, ki smo ga mi gledali, američani na pobijali tiste nemce, so se ti Američani, ko so sedeli v kinodvorani (kjer jaz), začeli smejat in ploskat. Hm... kaj ni to ista slika???

No ok.. pač tisti dan tako pozno je bil samo tisti film, tko da ni blo izbire.


No, kaj sem se danes naučila.. Vsak dan tu v zda dobiš telefonsko številko. Verjetno so to ponudbe za kej več kot za kafe in debato, ker očitno tu laufajo stavri tako.. bu :) ma dobro, se bom lahko vsaj hvalla, da sem dobila vse te telefonske številke :)

Zdej pa ven ;)

3 comments:

Unknown said...

Ma ti si carica. Same telefonske, na koncu ne boš vedla od koga so :)
Uživi še naprej :)
Čakam na nove novice.

Sabina said...

Vidim da uživaš... :)

Ana said...

haha :) telefonske nikoli ne škodijo.. sej itak bodo ostale samo za število :) da bom na koncu imela cel imenik :)

Sabi.. uzivam na polno!!! :)