Monday, August 24, 2009

Boston, part 2

Danes smo šli malo bolj na predele izobraževanja. Boston ima 2 elitni univerzi. Harvard in MIT. Spodnje slike so iz področja Harvarda.

Tiste skupinice, ki sedijo v krogu so bruci. Vsaka skupina ima enega ali več študentov iz višjih letnikov.. in ti jim malo pravijo, kako pa kaj. Kako to vem? :) Ha, sem naredila finto, da gledam stavbe in sem malo poslušala ;)


In dokaz, da se tudi na Harvardu da jest zdravo ;)
bravo Ana, keep goin' ;)

Ta spodnja je pa iz antropološkega muzeja (tudi Harvard) in sicer predel Indijancev.. ups, nativ americans. .. že ker sem tu, pri muzejih in zaprtih prostorih.. ma ti Američani so prou zmešani. Oni imajo klime namontirane na okno in itak je tam, kjer piha ledeno. Potem greš v drgo sobo, ki itak nima klime in je vroče. Potem prideš spet v eno drugo, kjer je ledeno.. ma dajte no.. kaj se ne da naredit neki normalno??!! Isto foro ima Raf doma.. sobe so ledene, pol pa greš na wc al pa v kuhinjo, dnevno in.. itak, se skuhaš..

To (spodaj) je še vedno v predelu Harvarda. Tu vzameš listek in napišeš eno vprašanje, daš v nabiralnik in potem ti to obesijo. Itak.. tudi jaz sem svoj listek napisala, da pustim tudi tu svojo sled.. že ka danes nisem dobila nobene telefonske številke, ma itak sem včeri naredila normo tudi za danes ;)

Od tu naprej pa ni več Harvard, da ne bom s tem niti več kej dolgočasila, sej smo več al men vsi že diplomirali in je to že za nami ;)
In evo še malo Bostona iz druge strani ;)

To bi moral biti tam nekje financial district


Poglejte spodnjo sliko!! Lepa ne, se vidi, za kaj se gre.. potem pa prašaš mimoidočega, da te slika in.. uf, je bolje, da se kar sama slikam, ker ugotavljam, da večina ljudi slpoh nima filinga, kaj naj bi bilo na sliki..


... ma kako lahko odrežeš stran kupolo??!! In še pokazala sem mu, kaj bi rada mela v slik. Ma ja ben.. sej če ne bi bilo mokro, bi se že kako znajdla z načinom "pritisni na gumb in teči" :)


In jaz lepo hodim in hodim.. aja.. mam prou hard muskl fibr, da hodim ku nogometaš pomojem.. sam ironoja je ta, da danes sem dobivala kar pohvale :) Očitno je prostor zame Amerika in ne Slovenija.. tam doma me noben ne opazi, te pa me! Uf, fantje, veste kej, jz bom kar to :) Ben.. prej se pripelje en avto in ... kao neka familja.. tata vozi, mama zadi in sinko okrog 13-15 let zraven tatu in na oknu naslonjen ven in poje.. "That's the way aha aha, I like it, aha aha.." in tipo začne govort.. "I like you".. itd... Potem grem na podzemno in.. hm, nisem znala dat na kartico keš za podzemno (ker že prej zjutro sem neki falila.. ma ben, ni panike.. ) in uni starješi uslužbenec mi reče. "You are really pretty". Hm.. danes očitno palim :) hahah :)

In še ena odlična slika v stilu "pritisni na gumb in teči" :) Sam štorja okrog te slike.. vidim gospoda, ki gre mimo in še enrkat poskušam srečo, da me bo kdo drug slikal in.. očitno je res bolje, da se od zdaj naprej res samo jaz sama slikam, ker kaj mi je namerč odgovoril gospod, ko sem ga prašala.. "I can't, I'm shaking." To ni smešno, sam kaže na to, da nimam kej spraševat in da je najbolje, da pritiskam na gumb in tekam ;)

Ma kej ni ta spodnja slika lepa?? Kompozijicija??

Danes ima Jorge, moj host r. dan. In jaz pridna pridna sem šla nekaj kupit, ma ka ne vem glih, kaj je njemu všeč, sem šla na gvišno. Kupila sem nekaj, kar je večini všeč :) SLADOLED in potem bom pomgala pojest. Se bom pač žrtvovala malo. Ma dobro, sej danes sem bila pridna in jedla solato in pico, pila uno vročo čokolado od DamkinDonalds (še zdej ne vem, kako se napiše) in še m&m in 1 nektarino. Lahko jem malo sladoleda je tako :) ?

S Sammy se nisva videli :-\ ma se bomo enrkat takrat, ko bom v NY. Je že prav tako, ker ima Jorge r. dan in bi bilo malo tko od mene, da bi skidala ven, glede na to, da sem bla vabljena na 2 "žura" z njegove strani. In, kot jaz vedno rečem... Vse se zrihta tako, kot se mora ;)

No comments: