Wednesday, August 12, 2009

Yellowstone

Evo.. ej, sem se pa obotavljala s tem Yellowsotnom ej.. za tiste, ki ne veste, to je nacionalni park.. ja ja, tam kjer so medvedki in gejziri, pa še kaj drugega verjetno :) In kje je bil problem?? Hja.. treba je bilo poklicat za rezervacijo placa za v kampu - zihr je zihr. Ne bi rada ostala na suhem oz spala v avtu. Ja, predem sem poklicala, je bilo treba imet približne mere šotora. No, po 1 tednu sem dobila tudi to in lepo pretvorila v čevlje, potem sem morala izbrat kamp.. mal sem prebrala in sem se odločila za kamp, ki je v tako imenovani Deželi gejzirov. In potem telefonski klic.. ojojojojojoj!!! Če mene kaj muči, je telefoniranje v tujem jeziku!!!! AAA!!! No ben, ma takoj, ko se mi je javla prijazna gospodična ali gospa, je rezervacija stekla kot po maslu :) kot vedno itak.. samo tisti začetni strah je bilo potrebno premagati, pa je šlo.

No comments: