Saturday, August 29, 2009

Chicago

Alora, na poti iz Toronta v Chicago, kot sem že napisala, sem spoznala enega malo bolj pri ta CRAZY :) KEr je imel luft do naslednjega avtobusa (nekaj ur), je šel z mano do hostla, kjer je odložil svoje stvari - namreč na bus-ni postaji so ble vse večje omarice zasedene, kjer je potem odložil svoje kište.. in kot bi jaz rekla.. vse se zrihta tko, kot se mora. (Na začetku je zgeldalo, da bo moral ostati na avtobusni postaji). A opazi kdo kokoško v ruzaku?? :) hahah :) Je rekel, da jo ima s sabo na vsakem potovanju :) Tako kot jz mojo boršo na opico ;) Ej.. tisti, ki ste bli moji sošolci na faksu.. ma kej ne spominja na Marušiča?
Alora, z njim sem šla potem malo naokoli in naredila tudi nekaj slik.


Da ne bo pomote, od kje smo mi doma ;)




A niso pridni?? Tu imajo ob sobotah vodeno teladbo. Od joge, do aerobike, tai-chi, ples itd..


Ta krogla je pa ena izmed najbolj znanih stvari v Chicagotu. Ko greš skoznjo (je prehodna) in gledaš proti gor, se ti kar začne skoraj da vrtet v glavi.
Tu je bla tudi ena pupa, ki jo je s krpo pucala??!! Čemu, če pa jo vsi skozi neki tikajo??!!


Tu ej kot neka voda, ma ni fontana.. v bistvu sta 2 taka "stolpa" s telecizijcami, ki se gledata in sta vedno 2 obraza gori.


In podzemna železnica, ki je v bistvu nadzemna.


In potem, ko je Jason šel na taxi za it na avtobusno psotajo, sem ajz lepo šla v hostel (aja.. podrobnost.. v Chicago sem z busom prišla ob 6h zjutraj, check in pa je tu ob 15h :-\ ufff.. ma ko smo zjutro prišli v hostel, sem lahko lepo odložila kufre in še na zajtrk so nas spustili.. celo Jesona, ki ni mel nobene veze s hostlom. Evo, to je prijaznost, ne pa kot pri nas, ki še lastne ne bi spustili.
No potem, ko sem prišla nazaj v hostel.. itak nisem mogla še naredit checkina, ker je bla ura komaj 12 ali manj, sem srečala enega španca.. ma bolj po pomoti. Meni namreči ni delal intenret in tako sme ga prašala, ali njemu dela in itak njemu je.. potem debata debata in se zmenimo, da gremo skupaj v planetarij in res.. Ej, to je pomojem en izmed tistih par špancev, ki govori angleško. Ta ima skrajšano ime na Načo (ja, tako kot sir ;) )


KEr je bila v bližini poroka.. smo malo izkoristili.. in... hammer :)

In.. Ana v hamerju :) iii :)

Tu ti vedno pustijo sliakt, ni važno kaj.. pri nas, kot sem prej napsiala, kaj tazga ne bi videli.. tu se vse da in nobenemu nič ni težko.

Pred tistim planetarijem:


In evo srčka :) pred planetarijem.. hm.. videli smo 4 "predstave", ma vse ukop je blo bolj bogo.. tudi kot muzej je bil bolj tako tako.. mogoče mi je blo zato tako, ker sem bila že v precej boljših.. ja po določenem času nimaš več kaj hodiš bo muzejih, ker potem ugotoviš, da si videl že boljše. PRedvsem taki, ki imajo isto tematiko in isto vsebino.



Itak imam tudi jaz tiste modre rože :) In celo dvojne, tako da se mi dvojno zadeva.. ma kej, bom dala pej v kako vrečko, pej bo ;)


Danes je tudi vestival latinotov ali neki tazga, tako da je bilo temu razpoloženje primerno.. densič cel čas :)


Chicago by night


Chicago by night


Zdej pa sedim to v tem mega hostlu, kjer imam mega veliko sobo, ampak res.. prej je bla luknja, zdej je pa pomojem 100 m^2. In sem zaspana.. mucho
Bom šla hmali ninat.. tu je ura 11. Sedaj imam 7 ur razlike s Slovenijo.

2 comments:

Jasmina P. said...

Hudooo, Ana! Tukaj so si dnevi precej podobni en drugemu. No, 1. september bo mal drugačen, pol pa rutina... tebe pa kar ne dohajam, niti na blogu :)

Kolk številk pej loh shraniš? Da ne boš nabila baferja do konca :)

Ana said...

hahah :) ej, ne vem,k olk jih zense, ma imam tudi papirnato obliko vedno s sabo - mali blokec, akor zapisujem mejle, razne web naslove za buse, letalske druzbe, bodoče dogodke v mestu in podobno ;) tako da, če ne druzga, bom pobirala papirčke s telefonskimi ;)