Wednesday, August 19, 2009

Hello Hello

Pa sem tu.. bom bolj kratka, ker se mi malo mudi.. upam, da bo net na busu, da bom lahko kej vec napisala. Sicer danes grem naprej v Cape Cod, to je tam, kjer sem bila v kampu lani.

Ma hard... sploh ne morem verjet, da sem tu.. ma sej bom hmali dobila ta filing. mogoce se mi ne zdi,d a sem tu, ker sem v enem predelu, ki je kao bolj miren in ne spominja glih na ny.

Bom potem kej napisala.. do takrat.. pa upam, da je na busu net in stekar za elektriko ;)

5 comments:

Unknown said...

Ana, kar verjemi si tam. Uživaj kar se največ da. lp

Atrum? said...

Ti samo uzivaj in se mej lepo :)

Bojc said...

Srecno Anabanana:)

Ana said...

Ma daj.. ni neta na busu in zdej sem v eni cakalnici, ker moremo presest bus... tko da.. sem pisala na roko .. uff :)

Jasmina P. said...

Anchy, upam, da si že padla u filing in uživaš... se že veselim novih zapisov :)

Pozdravček.