Thursday, August 13, 2009

Presenečenje

Odšla sem do Ljubljane in se na poti ustavila.. pri komu?? V Budanjah pri Damjani in spoznala ta malo Amalijo. Itak sem videla tudi Florjano.. kako je zrasla.. no ja, sej teče čas tudi za nas. No in potem sem bila zmenjena z Brigitko in jaz lepo parkiram tam nekej v Trnovem v Lj in grem proti Cantini Mexicani in kdo pride... Andrejča in Brigitka!!! Ma kolk lepo :) Ma res, pupe, še 1x hvala. In Sončnica je celo orožje :) Potem, ko smo napolnile želodčke.. in to prav za prav, smo se odpravle v btc, kjer se je nakupovalo od vode do plenic in seveda eterično olje. Vsaka je našla nekaj zase :) Potem pa je Andreja šla domov in sva z Brigitko ostale v baru in se nama je pridružil Grega s Špelo. Smejali smo se tako, da je bilo prav fajn :) in.. prišla je ura 22h. HARD, kako je čas minil. No, potem pa zame še ni bilo konec, sam sem poklicala Majčo, ker sva bili zmenjeni in šli na sprehod in sokec. Čveki čveki in je bila takoj ura ne vem kolko in tako sem šla domov.. in Ej, v Lj sem se peljala še po rebrnicah, domov pa po novi hitri cesti... uuuuu :D

Joj, hmali bi pozabla.. Brigitka je dobila eno idejo.. ampak preden jo razkrijem, morem napisat malo uvoda. Namreč.. tam kjer smo bili na pijači, niso imeli wc-ja in tako sem šla jz lulat v halo A :-| In na koncu, preden smo šli v avto, je blo treba it še enrkat lulat (jaz pa Brigitka) in gremo do bližnjega bara-restavracije (še vedno btc) in.. Brigita reče, ma dej, se naredimo, da smo turistke in.. hm.. italijanke... in pridemo notri in on "Dober večer" jaz in Brigitka pa ku tele v nova vrata ne odgovorimo - Brigita je bila že v vlogi turistke, ki ne razume, jaz pa sem se še odločala, ali se bom preobrazila v italijanko in.. Sem se :) hahaha :) no jaz začnem kar suvereno po italijansko kot prava italijanka, ki se ne zaveda dejstva, da italijanščina ne svetovno govoreči jezik in edini uradni jezik na svetu :) hahah.. Kelnarja v italijanščini vprašam za stranišče, ma on ni razumel.. in potem pokažem, kaj želom :) hahah :) kao na pol počepnem in rečem PIPI. In potem on reče WC :) in jaz kao ponovim WC :D Potem pa končno z Brigitko na wc in v smeh :) hahaha :) Evo, temu se reče ŽUR :)

Pa še to.. zadnje čase imam malo težav z leti.. namreč.. že kar nekaj časa me matrajo moja leta in tako sem vedno prepričana, da jih letos imam že kar 28. No, sej veste ne, da jih bom imela 28 šele maja 2010 :) No in ta moja zmešnjava z leti, je tudi neko malenkost ušpičila in sicer.. mah, to pustimo za jutri ;)

3 comments:

andreja said...

ha ha Ančka... ti pa znaš ni kaj... sem se lahko hitro vživela nazaj :)

Ana said...

:)

Brigita Oblak said...

Ja, una s PIPI je res huda :) Če bi pršle normalno notr, de bi šle sam na wc, bi zih kej težili, tko pa kr smo itak ble dve "dobri taljanki :)" so naju še ful lepo pozdravljali kr smo šle vn :D.