Saturday, August 29, 2009

Toronto (Kanada) in Niagarski slapovi

Na žalost na busu ni blo ne vtičnic in ne neta, tako da... hja.. sem spala a ne in.. potem se vsede zraven mene nea gospa iz ne vem kje že in me vpraša (ker sva že neki debatirali), če sem iz Montreala in ni edina, ki me je to vprašala. Do I sound like someone who is from Montreal :) hahaha.. Očitno ja.. tudi en iz Toronta mi je rekel, da zvenim, kot da bi bla iz Montreala :) In to pomeni, da nimam neki močnega "ruskega" naglasa :) Jeej :) No in tudi tokrat sem na busu spoznala zanimivo osebo - itak človek, ki potuje in to je počel kar 10 let. NAmreč, prdoal je vse in šel po svetu. Je iz Toronta doma, ma živi v Mehiki, kjer ima neki malo bar in itak, sem vabljena kej tja dol in fajn je, ker je tolko potoval okoli, da mi lahko da kake nasvete za skoraj vsako deželo. E... to imam jaz rada na teh potovanjih. Vsak dan skoraj srečam kako zanimivo osebo, maš debato, kaj novega zveš, izmenjaš mnenja,... In ugotoviš, da nisi edina zmešana oseba na tem planetu :) Aja, da ne pozabim.. vsak dan pridno izpolnjujem normo ;) haha :) Pa pojdimo zdej na Toronto in Niagarske, že če je tak naslov tega posta ;)

Torej, v Toronto sem prišla ob 7h zjutraj in šla potem direkt v hostel.. ampak, check in je bil ob 13h hm... ja, kaj počet.. ja nč kaj, sem pustila tam prtljago in šla hodit.. po dežju, ker je deževalo. Ko pada dež je prou sux hodit okoli, ma kaj češ druzga. Ma potem je lepo ponehalo in sem poleg hoje šla na barkico, tako da sem Toronto videla od "daleč" iz vode. Namreč tam je eno izmed ta velikih jezer, ta najmanjše, kliče pa se lake Ontario.


Evo Toronto iz tiste barkice.


Ko sem hodila naokoli sem itak videla različne stvari, skulprute, stavbe in tu sem se skušala sliakt sama in.. kar nisem in nisem mogla ulovit pravega kota in potem sta me vidla 2 turista in sta se sama ponudla, da me slikata in evo umetnino.. končno nekdo, ki ulovi v sliki tisto, kar jaz hočem ;)


Ena malo bolj zanimiva stavbo ;)



Sej veste ne, da v zda in tudi Kandadi je ful teh veveričk po parkih in se kaj dosti ne bojijo, tko da ti pridejo blizu. Ta posebej je bial prav pri mojih nogah.. Zakaj?? Jaz sem kot nora isakla fotoaparat v moji torbi.. ta boga rjava lepotica pa je bla 2000%, da iščem hrano za njo.. ker sej se vidi, s kakih pogledom gleda proti meni :) Ma ji nisem mela kej dat. ... Ta trenutek sem bla že fuuuuuul utrujena od noči na busu in hoji po mesto.. hodila sem enih 5 ur.. utruuuuujeeeenaaaa.. Aja.. in prej sem pozabla omenit, da sem zjturaj, takoj ko sem šla hodit po dežju, srečala nekega aziata, ki se mu je mudilo delat in me je prašal, kolk je ura.. potem pa sva se kar zmenla, da se pred mojih hostlom dombimo ob 18h in sva se tudi, šla spet hodit... uffff.. ne vem, kolk ur sem ta dan hodila, sam fuuuuuulll.. ej, tek v panovcu se ne more niti primerjat tem mojim kilometrom po Torontu :) Šli smo jest burito (kehiška hrana) in malo okoli.. prou kul je blo it okoli z lokalcem.




Itak Chinatown..



In Toronto by night.. lepe slikce ne :) Ben, tu sem šla potem naslednji dan (po prvem buritotu) spet jest burito. In je bil prou njami njami.

Drugače pa Toronto ni glih ne vem kaj kot mesto.. meni se je zdelo malobolj dolgočasno. Mogoče zaradi vremena al tega, ker sem bila utrujena. Ma drugače je blo fajn. V hostlu sem konkretno spoznala eno Nemko, ki bo v Torontu na izmenjavi. Včeaj smo tudi šle malo hodit okoli in skupaj na kosilo. Spodnja slika je nastala prav na sprehodu ;) Zanimivo je, da ta pupa živi oz študira tam blizu, kjer je Thomas doma (uni moj prjatu iz Nemčije).



In končno sem naredila še eno kljukico na svojem seznamu skritih želja.. videti Niagarske slapove v živo. To je neki neverjetnega, kolk so ti slapovi lepi in mogočni. Nekaterim to ne predstavlja nič, meni pa FUL!!
Šli smo z nekim minibusom in je bilo vse lepo organizirano. Ustavli smo se v vasici Niagara lake in šli pokušat vino in ledeno vino, potem pa na slapove in.. je res.. iz KAnadske strani se bolje in lepeš vidi kot iz Ameriške, tko da če bo kdo od vas nameraval it tja, pejte iz Kanadske strani ;) Vodič je bil ful faca in tipo vodi ture skoraj po celem svetu, tko da mi je dal tudi on par nasvetov za Costa Rico in sva si zamenjala emaile, tako da mi bo tja napsial malo več o tem, kako pa kaj tam doli in je rekel, da se zna zgodit, da bo februarja (takrat jaz načrtujem it v Kosta Riko) prv tam, sam da še ni siguren. :) A ne bi blo kul, da bi tam mela vodiča :) .. Aja, da ne pozabim.. sem itak šla na tisto barkico, ki te pelje prav pod slapove in.. waaaa!!! so tko mogočni!!!
Pa še malo geografije: Reka Niagara je razdeljena na pol po sredini. Polovica je od ZDA in polovica od Kanade. Slapovi so tudi tako na 2 delih - en del je Ameriški (ta ima skale spodaj), ta drugi, večji del (V obliki podkve - torej polkrog) je Kanadski.


To je Ameriški del slapov.


Tu se lepo vidi.. na levi strani je Ameriški del, na desno Kanadski.


Tu se pa vidi samo Kanadski del in tisto barkico je tudi videt.. tko da mate lahko filing, kolk veliki so slapovi.. ej.. ful je hard in ko si tam z barko, je kot da bi padal dež :)


Skratka... ENOSTAVNO ČUDOVITO!

1 comment:

Grega said...

Burito je dober ja sam ni ga čez Hambi bambi he he he he he he