Thursday, August 6, 2009

Jasmina na obisku

Ma res lepo, da sva se videli z Jasmino, res. Pa še eno praktično delo sva naredili in sicer.. ker je ona sedaj vedno bolj izkušena fotografinja, je naredila to sliko.. namreč, oblečeno imam tisto znamenito krilo. SPodaj imam še roza hlače in ne hlačke, da ne bo pomote in.. ja, tako nekako je izgeldalo tisti dan, le da namesto kratkih hlač sem imela spodnje hlačke.. :-|


Da ne bo kdo mislil, kako naga hodim naokoli.. tiste špagce tam so od kopalk.. namreč malo prej sem prišla komaj iz Sistjane ;)

V glavnem.. ja, zdej lahko vidite, kako razpoko sem imela :-\

2 comments:

Jasmina P. said...

Ma dej, Ana, ne mi lih te slike dat za referenco :) Sej model je že v redu... sam s trotlom na avtomatiko :))... za to pej ne rabiš izkušenj :)

... če se gremo fotkat tku ku je treba, pol pej ja :)

Ana said...

okej okej :) Prizna javno.. Jasmina je slikala z mojim fotoaparatom na auto ;)