Friday, August 21, 2009

Our truest lifes is when we are in our dreams awake

Ne.. tega stavka se nisem jaz spomnila.. pokazal mi ga je Kirk, slikar, umetnik,... pri katerem familji sem tu v Cape Cod gost.

Pa da napišem malo, kako sta moji dnevi tu potekali ;)

V torek sem prispela in.. mama od Rafa.. pri njemu sem gost v NYC, je pripravila toliko za jest, da jza sem samo gledala.. in jedla sems koraj samo jaz.. pašta, meso, neki cvrto, soalta, sadje, pašta,... in ne vem še kaj in ko sem končala in je bilo skoraj tisto, da kako to, da sem že sita.. in preden sem šla spat sem obvezno morala pojest sladoled.. Hm, moji plani za hujšanje grejo kot po maslu :) Ma dobro, jaz se skušam vzdržat, ma nisem jaz kriva, če mi ponujajo od vseh strani in potem, sej veste kako je.. gostitelj se lahko užali, če odklanjaš.

Ok, grem v torek spat in se zbudim v sredo (ja kdaj pa :) ) in.. zjutraj rečem Rafu, da gremo že kar takoj poskusit keširat moje lanske plačilne čeke in pogledat za telelfon zame in on reče, da imamo še čas itd, da on ve, kako je tu časovno.. jz pa tko, ku da bi čutla, da nima prav in potem svaš la pogeldat tja na tisto "keširnico" in.. ja itak, niso mogli mi dat ven denarja, ker da morem it na drugo banko. Ah.. potem pa reče on.. Up, zdej bo pa res začelo zmanjkovat časa, ker moremo it še tja.. .. ... Fantje, vidite, če vam katerakoli ženska kej reče, jo dejte poslušat, ker ima prav.. tako kot sem jaz tu imela prav in.. No se z mojo ptrljago odpravimo v Manhattan na 34 ulico na Bank of America in JeeeJ!! Sem dobila dinčke in to skoraj $600. Sem imela filing, kot da bi mi padli iz neba, čeprav niso.. itak, lanski zaslužen denar. .. In zemraj bolj je zmankovalo časa.. Aja, sem pozabla povedat, kam se še mela namen it.. namreč, na bus za Cape Cod (to je tam, kjer sem lani bila v campu) in ta bus je bil za ob 11.30 in.. gremona podzemno in jz že prou malo jezna, da sej sem rekla, da bi mogli it ven prej itd.. in pol on mene začne spraševat, na kateri vlak bi raje šla al na 1 al na 3. ??? Ma kako the fuck lahko jaz to vem??!! :) no in pridem na tisto mega avtobusno postajo in kupim karto in mi ženska reče, da mogoče še ujamem bus in jaz laufam s težkim ruzakom in kufrom (itak tudi težek), Raf takrat nekam izgine.. AAAAAAAAAAa!!! ku da ni mogel malo počakat tam na mestu!!!... in tečem, tečem, tečem ... (in.. tam je taka vlaga, ker je vse tam pod zemljo) in tečem in pridem na terminal 17 in.. FUCK! 11.35 am in busa ni bilo :-| Tekla brez veze z vso tisto težo in vsa prepotena in itak, kako pa drugače .. smrda smrda .. Grem nazaj in valda natežim rafa malo in potem gremo v trgovino iskat telefon. Ah.. že takrat, ko smo zjutro šli probat keširat moje čeke, pa se ni dalo, smo šli kupit minute za moj telefon, ker smo ga teli reaktivirat. Pač.. jaz sem imela drugo idejo, ma on je rekel, ma kupi m inute in bomo reaktivirali telefon, ki si ga imela lani.. Ja itak.. se ga ni dalo. Minute pa sem še vedno imela (tiste, ki sem jih kupila za $30, ker v tisti trgovini niso imlea za manj... No, da se vrnem naprej od prej.. (avtobusna postaja, trgovina s telefoni). Pridem noter in vprašam prodajalko za Tracfone (pač minute sem kupla od tega ponudnika) in ona meni "Zakaj pa Tracfone, ta je najslabši." In jaz "Ma imam minute že kupljene" in ona.. "ma zakaj ste pa že prej kupli minute" in jaz "Ma zaradi njega sem kupla minute in zaradi njega sem tudi zamudila avtobus" :) hahaha :) No ben, potem sem dobila telefon in raf je plačal razliko telefona, ker je tko vse zbrkal, tko da 10 je dal on, 10 dolarčkov pa jaz. In potem smo šli neki jest (jaz pridna.. solata + pica) in to v isto restavracijo, kjer sem lani jedla, ko sem šla na pot v kamp :)

Vozimo se in vozimo.. vsega skupaj je bilo 8 ur, ker je bila ful gužva.. aaa.. 8 ur na busu.. damn!!
In kot lani smo se ustali (2 uri pred destinacijo) na eni avtobusni postaji. Tako smo se tudi lani. In na tej avtobusni postaji je tudi en barček, kjer si lahko kupiš za jest in za pit, ma ker smo bli tko pozni, so ga že zaprli in... en fant iz mojga avtobusa me je prašal, če mu lahko čuvam kovček in jaz itak, da ja in tako si je on šel, da si gre kaj kupit in pride nazaj (za zahvalo, ker sem čuvala njegov kufrček) s piškotki, vodo, čokoladkami zame. Ah.. očitno mi hujšanje tu ni usojeno :) in potem gremo lepo na bus, da gremo proti Hyannis (pač tja, kamor sem bila namenjena)

Lani sem ravno na tej postaji spoznala eno gospo, rojeno v Gani, ki živi v NYC in... potemmi je cele 2 uri, dokler nismo prišli do Hyannisa nakladala o kristusu in.. ma sej veste, kako gre s tem :) Ben.. Letos sem spoznala tistega, ki sem mu pazla kufer. Jeff mu je ime in potem v busu se on vseda za mano in tko po malem začne deato, dokler nismo padli not in se vsedli ukop in začeli na dolgo in široko debatirat. :) hahah :) on je pisatelj.. piše ne vem kaj že, ma med drugim je napisal tudi eno knjigico o moških.. tipo kaj oni delajo itd. ma ne vem točno, ga morem prou prašat za naslov, da vam dam link :) On je tudi iz NYC, sam da una gospa je bila iz Bronxa, ta pa je iz Brooklyina. Zanimivo.. pomojem, če priden naslednje leto spet sem, bom verjento srečala koga iz Qeensa :) (to je tudi rpedel NYC) hahah :) V glavnem, s tem smo si zamenjali telefon (ha, hvala Rafu, da sem zamudila bus, smo lahko na hitro potem uštimali še nov telefon). Nekako smo se zmenli,d a ko pridem iz mojega "severnega" potovanja, se ogalsim, da gremo kej ven, na kak drink.

Potem pa končno pridemo in me pride iskat Kirk, the crazy artist in gremo na solato. Ej, kolk dobro solato sem jaz jedla ej!!!!

Pri Kirku in njegovi familji doma.. To sem se kar sama slikala (fotoaparat je kar na klavirju)

Včeraj sem se pa lepo naspala in ko sem se zbudila, .. FUCK!!!! pogeldam na uro in vidim, da je 1.30 (popoldan)!!!!! AAAAAAAAAAa!!! What a waste of time!!! Ma potem sem opazila, da je bila ura po narobe in da je 7.30 zjutraj :)
Malo sem šla okoli, na plažo, nabirat školjke itak. Letos se vzdržujem pobiranja kamnov.. glede na to, da iamam pred sabo še celo potovanje in.. hm.. že tako so te moje borše težke in kamni.. hm ja.. sej jih imam dovolj še od lani :)

ko sem šla malo naokoli, sem slikala ta prečudoviti nabiralnik ;)
da bo tudi na blogu mal večji filing, da smo v zda ;)

Potem smo šli na meni najboljši sladoled na tem planetu v Orleans. Ej, tudi Kirk je rekel, da je sladoled tu ful dober. In.. ma mela sem prou fajn filing, da sem jaz povedala enemu domačinu, kje je dober sladoled. Za tem (jaz sem vzela small cup - itak je za nas to LARGE), smo šli na mini golf. Itak fajn.

Na mini golfu.. psihična priprava na igro ;)

Danes pa.. tek na tešče, ampak samo za 15 minut, ker je taka vlaga, da nič ne moreš. Namreč, malo je tudi za to, ker prihaja huragano naslednji teden, ma jaz bom takrat že v Bostonu oz.. že kjutri bom v Bostonu. Pa risala sem tudi :) Kirk je imel za končat neke skice od uni WB risank in jaz sem bla zraven, ekr smo debatirali.. on je risal profi, jz pa na mojem nivoju :) Sedaj sem pa jaz na netu :) in Kirk pri zobotu.

Kantina (klet), ker je "studio" za risat.

Uff.. kolk sem naložila.. sam ni blo druge, ker prej nisem imela neta, tako da nisem imela kako stresat ven. Tako pač, ste si morali vzeti malo več časa, za vse to prebrat ;)

2 comments:

Atrum? said...

Ko prides nazaj, mi prneses par kamnov za spomin :PPPPP

P.S. teza naj bo vsaj 1kg po komadu :DDDD (se mi prazni kamnolom)

Ana said...

HAHAHAHA :)

sem se prav na glas zasmejala :D