Saturday, August 22, 2009

Še kar na Cape Cod-u.. do danes (22.8.09)

Ola, da gremo kar malo po vrsti spet. Trenutno sem v Bostonu, pri svojem HOST-u iz couchsurfing-a. Ime mu je Jorge in je Portoričan in.. ej, to je boljše kot hotel. Te pride počakat na postajo podzemne, pelje kufer (itak uni 100 kilski), ponudi piškote (uf, kje je že una moja dieta), naredi za jest (že ka si je delal sebi.. tokrat so bile beljakovine z soalto), ponudi žurko - ima namreč r. dan v ponedeljek in grejo danes ven s frendi oz so šli.. meni se ni dalo, pa tudi utrujena sem pa še ta časovni zamik se mi še vedno malo pozna.. ma sej, mi prou paše bit malo na netu, tko da koga briga še žuranje :) in potem ponudi za jutri (nedelja) barbekju. Se namreč dobijo z enimi prjatli. Tako da tja bom vejretno šla, že ka je jutri nedelja in so muzeji zaprti, tako da bom zjutraj šla na Freedom trail in potem verjetno na tisti BBQ. Za tem pa bom probala poklicat Sammy, mojo cimro iz kampa (lani). O Bostonu bo dovolj a ne ;) Aja, še nekaj.. na busu iz Cape Coda proti Bostonu sem imela filing, kot da bi en ti, ki je nekako sedal nasproti mene, hotel začet debato, ma jz sem gledala svoj lonelyplanet in.. brala.. na kar potem naredi finto, ku da ima moj marker flumaster in ne vem kej in preden je mel za it iz busa (ma to je blo pomojem vse (skupaj s finto za pritegnit pozornost) 1 minuta) mi reče, da naj m u pišem mejl in mi je napisal mejl in šel.. za mano pa je sedel njegov oče in takoj za tem oz ene 2 minuti za tem, ko je bus šel naprej (ta sinko je šel iz busa), temu tatkotu za mano zazvoni telefon in :) ja, uni je klical in je rekel tatu, če lahko pogleda na moj listek, če je prav zapisat mejl. hahah :) Mislim.. kaj je tem tipom na avtobusih? :) Kdo mi bo pustil tel. številko al pa email na poti v Toronto :) ?


No, pustimo sedaj Boston..
Ko sem šla po urnik busov za Boston

Na Cape Codu sem bila do danes (sobota, 22.8.) in včeraj sva šla do Prvoince Town (tisti, ki ste lani brali blog in ste si zapomnili.. kraj je znan tudi po imenu Gay Town, ker hodijo tja počitnikovat predvsem homoseksualni pari. Zanimivo, da sem srečala iste ljudi tam kot lani.. oz vsaj 2 (glej nadaljevanje tega posta) ;)



Evo, to je en izmed tistih "od lani". Na myspace ima ime benpegg. Kirk mu je rekel, da smo lani tudi bili to in njega poslušali in da ima on njegov cd (ga je lani kupil za podporo) in potem itak jaz nisem mogla bit tiho in sem rekla, da sem tudi jaz bila lani tu in sem ga vidla in da sem bila na njegovi strani in kako pesem poslušala. In potem itak.. obvezna spominska slika :)

Ej, tej so bili dobri. Ta hiša je kot en hotelček tam in ti fantki (gayi) so sedeli lepo na stolih in ocenjevali mimoidoče :) Ful je dobro izpadlo in.. med geyi je prav fajn. Prav fajn se je hecat z njimi in prou doro vzdušnje naredijo.. tisti ta "obični" sigurno ne bi kej tazga naredili.. so bolj odprti.. očitno.. in.. itak Ana ne bi bila Ana če ne bi vzpodbudila malo pozornosti, kljub temu, da ti dečki palijo na fantke. In itak malo pošejkam in se dvignejo ocene in :) En je mel ful dobro narejeno.. pod zapisom 10 je imel CALL ME :)

Še ena "od lani". Od te punčke sva tudi lani pila limonado. ;)

Trgovina v P (G) - Town

Ko smo postali lačni, smo šli do restavracije in.. čakalna vrsta.. 45 minut. Dali so nam plastičnega raka, ki je začel svetit, ko smo bili mi na vrsti za dobit mizo.. do takrat pa smo se lahko šli sprehajat. (Samo ena majhna opazka iz restavracije.. tip, ki je delal na rezervacijah je bil tako debel, da je moral imet voziček.. hard...) no in.. med tem, ko smo čakali smo videli mizo, pri kateri so slikali in.. Zakaj ne bi malo ustvarjali tudi mi. In smo :)

In ko je uni plastik fantastik rak začel svetiti, smo bili na vrsti in.. itak solata (če je že vmes vse ostalo)

Ker je včeraj zmanjkalo časa za slikanje, smo to šli danes naredit. Malo sem premaknila prihod v Boston, pa je bilo. Šli smo na en predelček, kjer je lep razgled za slikat. V ozadju se vidi hiša Kenedyjev (tista prav najbolj leva na horizontu.) Sonce je peklo peklo in.. dokaz.. sedaj imam odtise kanotjere :-\

In po nekaj inštrukcij, se je vse lepo začelo.. ustvarjati.. in smeha za past dol :)



Ta 2 otročička sta prišla s tistimi žvalmi. Ma prou ne vem, kako se reče po slovensko, ma v glavnem nekako "hors šu skreb". Potem pa Kirk takoj ideja in.. gremo risat :) in se smejali na polno :)




In evo umetnijo ;) Dobila jo bom pa malo kanseje. Vsekakor bo šla k meni domov ;)


In ker je vlage puhno, se cel lepiš in.. ja fajn pride, da se umiješ.. no jz si tu sušim pazduhe.

In zdravo kosilo ;) Kruh, Philadelphia, kumara in to.. Marko, poglej s čim mažem sirček ;)



Tako je sedaj na kratko o tem delu.. Cape Cod. Mela sem se prou fajn. Naučila sem se kar neki trikov v art, se smejala kot nora, zafrkavala,... :)
Ne da sem mi kej dosti več pisat, ker je ura že čež polnoči in meni je to zdej že ohohoh. (+6 ur) Tako da.. verjetno ni to pisanje nič kaj zanimivo. Mi se tko že spi, da bom zaspala sede z laptopom na nogah.

Nočko, oz dobro jutro ;)

2 comments:

Atrum? said...

Vidis sem ti reku da pride prav svicar :DDD

Ana said...

;) In se bo prisel ;)