Sunday, June 12, 2011

Santo Domingo, Dominikanska Republika

Alora, vse se je lotila na avionu.. itak, kako pa drugače.
En dan prej sem na internetu poiskala en naslov v Santo Domingo-tu. Pač, kar en hotel.. zakaj? Vsakič, ko letiš v eno državo, moreš imet naslov, kamor greš. Ma kar en naslov.. sploh ni treba, da zares greš tja.. in tako sem jaz kar en hotel napisala.
Iz Jamajke je bil kar dolg let.. Kingston - Miami - Santo Domingo.. To je tko, ku da bi se v Postojno peljala tako, da bi šla čez Benetke. :)

Preden sem odšla iz Kingstona, sem nekako imela zrihtan plac v Cabarete in nekje v Santo Domingotu. Ko je avion priletel, sem prašala strica, ki je sedel poleg mene, če gre v ceter mesta in ker je rekel ja, sem predlagala, da si delimo stroške do centra. Tako je blo zmenjeno.
Čakala sem na prtljago in.. tudi tokrat je prispela.. In preden sva izstopila iz letališča, sem si šla še kupit eno sim kartico z lokalno tel. št... e ja, to se vedno splača naredit. Tako smo se počasi peljali proti mestu in takrat sem jaz poklicala mojega hosta iz Cabarete in tip, Malte mu je ime, je rekel, da če imam možnost bit v Santo Domingotu, naj tam ostanem, ker da je pri njih ful ful padal dež in je vse na vodi.. itak, deževna doba! Ma nikoli več ne grem nekam sredi deževne dobe!!!
Hm.. Samo.. nastal je problem.. v Santo Domingotu nisem mela ravno placa, kam it.. Jaz sem nekako mela plan, da grem še isti dan naprej v Cabarete.. tako je potem ta stric iz Chicagota rekel, da on gre v hostel in da naj probam tam prašat, če majo kej placa. In to se je tudi zgodilo :) Kot bi jz rekla.. Vse se zrihta tko, ku se more.

Še isti dan smo šli malo na sprehod in glej ga zlomka, kaj se je tam na stopnicah dogajalo.. Snemali so en video.. seveda, glede na akterje in kamoro je videt, da ni glih za na MTV, ma ni važno.. jaz sem se mela fajn gledat, kako to počenjo in še hecala sem se, da če rabijo kako plesalko za v video, da jim lahko pomagam.
.. najprej sem malo poslikala od daleč in potem sem šla dol po stopnicah in kar neki se spomnla, da bi rada sliko s pevcem.. ma ko bi vsaj vedla, kdo je.. :) V glavnem, njegovo art ime je BlackPower :) in takrat, ko sem se slikala z njim, me je uni, ki je snemal prašal, če znam plesat.. Halo, itak da znam :) In tako sem tudi jz bla del videota ;) Sej ko bo šel na youtube, bom posredovala link.. ;) In evo spodaj dokaz, da sem res plesala :)




Ben, nisem mela glih ta pravih cunj za v hip hop video, ma ni važno.. kdo me pej pozna tam a :) Ma ne samo mene, kdo pej pozna tudi njega :) Ha :)

Drugače paje Santo Domingo, Glavno mesto Dominikanske Republike, tipično kolonilano s starim delom in novim. S tistimi lepimi ulicami in trgi, kot je tale spodaj. Krištofov trg bi rekli po naše. In una cerkva tam zadaj, je ta prva, ki so jo zgradili, po tem, ko so Španci odkrili ta svet.


Čez dan se tu večinoma zbirajo turisti, ponoči pa je veliko tudi lokalcev, kot so na tej sliki zbrani mladi, ki so igrali na kitaro, bobne... Čudovita muzika.. En dan sem šla prou z namenom tja, da sem jih poslušala in potem so me povabili zraven in sem med tem, ko so oni igrali, imela cele debate z njimi.


Preden sem šla sedet tja k njim na stopnice, se je k meni na klopco usedel en tip.. in itak začel s tistimi tipičnimi frazami.. itak vsi iste.. ku da imajo cel seznam kaj rečt.. ma v glavnem, ko je videl, da prihaja en stric, poleg, je takoj šel in ko je tisti stric prišel bliže, sem videla, da je od turističen policije. On mi je rekel, da morem pazit na take ljudi, ki mi pridejo zraven.. No, ben.. to itak vem, da vsak pride ponavadi z razlogom... in pole reče še, da je tu zelo pogosto, da se vsi mladi prostituirajo in da je ta verjetno to tel.. Mah.. kake..

En dan, ko sem hodila po mestu, je začelo tako lit, da so ulice postale kar cele reke! Za ne verjet! Ma, za vsakim dežjem posije sonce in tudi tokrat je, pa čeprav smo v deževni dobi ;)

HRana je tu super - cvrt piščanc s cvrto platano.. kot temu tu rečejo.. pica pollo (beri: pika pojo) in da ne omenjam sadja!! Ananas okusen! Bi rekla, da je celo boljši od Kostariškega in verjemte mi, da mi je težko kej tazga napisat, ma je res, ni kej ;)


Ulice so polne ljudi, ki prodajajo vse živo. Pač pomagajo si živeti tako, kot se le da.

 

Ena fajn reč je tudi ta, da ko kupiš ananas, lahko prašaš, da ti ga olupi in kar tam nareže in da v vrečko.. njamiiiiii!!!!! En, tko dobrega ananasa pa še dolgo ne!


Življenje na ulici


In itak seveda, ... pri meni ne gre, če ni flikanja prstov.. Ma lahko mam na nogi ta najbolj komot šwlne na sveti, če imam boso nogo, morem sigurno kej flikat! :)




U, skori bi pozabla.. evo, to je en velik biznis to v D.R. Tako kot v Kostariki, ko imaš une, ki pazijo avte, tu imaš une strice, ki ti stavijo karton na šipo, da ti sonce ne preveč razgreje avta. Ma to ti ne pomaga, da rečeš stricu, da ti ne rabiš kartona.. oni ti dajo gor karton in ti moreš potem, ko greš obvezno plačat, ni druge.



In tudi tu, kot na drugih karibskih otokih, je igra z dominami zelo zelo pomembna. Jaz sem vedno mislila, da je domino samo za otroke.. ma tu videvam, da je to resna igra ;)


U, in evo, tisti, ki ste se potrudili in prebrali do tukaj, vas sedaj čaka nagrada.. ena zanimiva štorja ;) Za jo objavit, sem prav prašala dovoljenje ;) Tako da je vse po regulcah.

Torej.. uni dan, ko sem šla na trg, kjer so mladi (kot da sem jaz stara) igrali muziko, je Mark (ta cimr, ki mi je pvoedal za hostel) šel v drugo smer, kjer so igrali šah. In ko je bila ura 10 zvečer, sem se odločla, da grem nazaj v sobo, da si naštimam ruzak. Zakaj tako zgodaj.. zato, ker si v hostlu vedno delimo sobo, sem si mislila, da morem prit zgodaj nazaj, da ne bom koga motla pri spanju.. in.. pridem jaz do sobe (in te sobe imajo uno kartico za vrata kot v hotelih.. In.. potegnem kartico in vidim, da je luč odprta (prižgana). Kolk se mi je zdelo fajn, da se v moji sobi še ne spi.. in odprem vrata.. in vidim na eni postli ene noge in eno nago žensko.. :) Ups.. :) Takrat sem si mislila.. ma kaj sem falila sobo?! Mark ja ne bi naroču ene pupe v sobo, pa ja ne v hostlu?! :) hahahha :) Kar mi ni blojasno ma pol mi je le ratalo jasno, da je bla ta prava soba.. ma kaj sem tela.. tam zunaj sem čakala.. še dobro, da sem mela telefon s sabo in da je bil wi-fi, da sem malo zgubljala cajt.. Hahahaa.. pol so le prišli ven.. hahaha :) sej ne vem, komu je blo bolj nerodno.. njim al meni, ki sem udrla v sobo :) hahahah :) Ma to še ni vse.. potem, ko sem spet vidla Marka, se je cel zgovarjal, da je bila samo masaža.. ja ja itak, masaža :) Ma be :) Naj bo po njegovo :) hahah :)

No, tako je pač ratalo ne :) ha ha :)

V glavnem, tu, ko si dam kake take hlače in kanotjerco gor, kot Dominikanke, ne vejo točno, al sem turistka al ne.. ma ponavadi me dajo v kako latino državo.. Vedno mi rečejo, da nisem iz vzodne evrope.. Ja vem.. mi nismo na vzhodu.. sej to jz povem vsakemu.. ma kaj čem... za vse smo na vzhodu.. torej.. kar ne verjamejo, da sem od tam.. in rečejo ponavadi, da sem iz Brazilije.. razlog.. vedno isti.. Ker sem svetla (polt) in ker imam veliko rit :) in ker plešem tako, kot one ;)

4 comments:

Jaka Stergar said...

lešpi pozdravi iz bolnice

Jaka Stergar said...

lepi

Ana said...

Jaka, želim ti, da bi bilo vse OK ;)

Jaka Stergar said...

Huala sej se je use dobr izšlo in sm že duma ;)