Friday, June 24, 2011

Zadnji dan v Cabarete, 21.6.2011, torek

Dan se je začel počasi, z masažo! Ja, z masažo! Prejšnji dan sem masirala Sabrino in ona je, ko sem bila pri njej zvečer v ponedeljek, povedala ven. Tam je bila še Silvana in Glen. Oba sta bila zainteresirana in škoda, da se je moj čas v Cabarete iztekal.
Torej.. kako je prišlo do tega, da sem dobila stranko za masirat.. Sabrina je rekla..o, kolk fajn masažo sem danes imela in oba sta začela spraševat in ko se je Glen obrnil proti meni, mi je Sabrina pomežiknila, da naj povem ceno in ko je prašal, sem povedala. Sicer nizka cena, ker so tam nizke cene, ampak ni važno, kar je, je ;) Tako sva se zmenla za torek dopoldan. ... in.... v torek sem dobila 500 dominikanskih pesoso! ;) Superca!!

Potem, ko je bila masaža zaključena in ko sem vse porihtala po internetu, sva z Gabriel (Gabi) iz Avstralije rekli, da greva na plažo. Ma... takrat, ko je bil moj komp še upaljen, se mi odpre okno in piše.. "Če želita prit z Gabi na kitebeach se naučit, kako se vodi kite na suhem, pridita." In.. itak, zakaj ne bi izkoristili to možnost, da imamo zastonj vadbo?! In tako sva se odpravli hodit ene pol ure po plaži, da smo prišli do kitebeach. .. In.. evo nas!!!


In.. potem, ko smo se z Gabi že kar "namatrale" je ona rekla.. "Ej, danes mormo zažurat, ker je Anin zadnji dan" in Glen je dal idejo, da bi lahko najprej šli neki jest.. ma vsi to.. cela skupina.. in ko je videl tam daleč na plaži, da pripravljajo ogenj. In.. plan je bilo narejen.. najprej vsi na večerjo tja, kjer pripravljajo ogenj in potem k Elin in Glenu domov, delat smootie in kej spit kar tam pri njiju. .. Tako je moja in Gabina naloga bila ta, da nabavimo sajde, za delat smottie, Gus bo prinesel Rum, vse ostalo bosta pa ona2 zrihtala.

In.. komaj smo prišli domov (v hostel) in že se mi je začelo dozdevat, da se mi ne bo dalo it.. ma zakaj tako daleč.... Uffa .. na kar prideta Glen in Elin iskat sadje. :) Kaka dobra poteza! Tako smo bili primorani it :) In.. ko sem si že štimala ruzak, pride gor v sobo Riko in reče, da motokončo (taksi - motor, na katerega gre ponavadi tudi do 3 ljudi + šofer = 4) In.. halo.. Glen in Elin sta poslala motokončno, da se slučajno ne bi premislili in ne prišli! :) Ma kake!! :) Tako smo storli mu počakat kar ene pol ure.. halo, noben še ni bil uštiman, še manj pa moj ruzak!
Ma pole nam je pa le uspelo.. in.. bili smo v 4!!! na motorju!! Voznik, spredaj pes, potem Gabi, Gustav in na koncu jaz,.. in še to povrh vsega.. dala sem si krilo iz jeansa.. kratko itak, kako pa drugače na plaži.. ma.. kako naj se usedem s kratkim krilo?! No.. ne bom niti komentirala, kako sem sedela! :) Uporabite domišljijo ;)


Za mano je Elin.. ma ona se je samo dodala za se slikat.. drugače smo pa mi se res peljali vsi skupaj! ;)


In.. končno smi prišli do une restavracije.. kolk se mi je zdela dolga pot ej... U.. dobili smo super lokacijo.. zadnja miza.. miza, ki je najbljižje plaži.. in za nami ogenj.. Waw! Hrana je bila super in bili smo cela skupina.. tam okrog 10 al več. Super v glavnem.. super dan, super poslovilni.


Ko smo pojedli, smo lepo šli na plažo ob ogenj. Tam so bili ležalniki in.. debata debata debata :)
Potem pa.. eni so šli na motor, 4 (jaz, Gabi, Gus y Dominique) smo šli po plaži do Extreme hotel, do tam, kjer sta doma Elin in Glen in.. ona dva sta štimala soke iz svežega sadja in seveda, ljudje so si dodajali rum ali vodko.
super večer je bil.. škoda, da nimam več slik.. škoda, da nimam slike od vseh ukop, ker nas je res blo kar nekaj in fajn družba povrh vsega ;) Je res.. ko potuješ in ko srečuješ ljudi, ki počenjajo isto, kot ti.. je tko lahko se imet fajn,pa čeprav smo se mogoče vsi srečali prvič en teden nazaj.. :)



Tam smo ostali mislim da do enih 4-5 zjutraj in potem via hostel, kjer sem mogla jz dat še zadnje reči v ruzak in potem še en pikič in gremo na bus! Imela sem ride do glavne ceste, kjer sem šla na taksi do Sosua in potem tam na bus, kjer sem večino mojga časa prespala. Ko sem prišla v Santo Domingo, sem takoj šla na taksi za na letališče in.. še ful dobro ceno sem dobila. ... tako sem na letališču bla enih 3-4 ure prej.. ma rajši tako, kot prist prepozno in še to.. prihajala sem od ful daleč in to direkt pot od Cabarete do letališča blizu Santo Domingota.

Tako.. tako se je zaključila moja pustolovščina v Cabarete. Mogoče se vrnem spet, za se naučit kajtat in kaj delat.. bomo videli.. ;)  Če bom kaj na tem koncu sveta, zna bit, da pridem kaj spet pokukat ;)

No comments: