Tuesday, June 7, 2011

Montego Bay.. ma še dobro, da obstaja Couch Surfing ;)

Montego Bay je več al manj turističen, dokaj velik kraj z letališčem... Moja baza, kjer sem tu v Mobay-u bivala je sredi hotelov. Eni bloki, nizki, 2 nadstropij z lepo mehko travlo naokoli in bazenom. Waw!



Nicolas ni Jamajčan. Je tip iz Peruja, ki ima ene koreninice tudi iz Ukrajine. Tu dela v eni veliki firmi, ki je v večih državah. Firma se ukvarja s turističnimi izleti. Najprej je delal v ZDA in potem so ga poslali delat na Jamajko in tako je tu dobra 2 meseca.. torej ne prav preveč. Ma.. bolj kot o Jamajki sva se pogovarjala o Peruju. Povedal mi je cel kup reči in zdej me še bolj mika, da bi šla!!! Ma ben, pustmo Peru zdej za drugo leto ;)

Po tem, ko sem se razpakarila in predvsem stušala, ker se mi zdi, da sem falila oblečt majco.. in namesto, da bi dala gor eno frišno, sem dala uno, ki je bla za v vrečko.. torej.. ma ja.. kej čem razlagat.. ni prou lepo dišala.. :) .. Za tem, ko nisem več tko smrduhala, so pa itak že prišli Mirko in Gavin in potem še Latoya in Danien.. vsi iz CouchSurfinga. Vsi razen Mirkota so Jamajčani in Mirko.. a kdo ugane, od kot je??? :) Ja, ni daleč od nas :) .. fant iz Srbije, ki je čez naše mrzle mesece v Miamiju. Vsi skupaj smo se dobili, ker sva jz in Sammi dobili idejo, da bi bilo super, če bi se ena skupinca CS-ovcev srečala :)    In blo je prav fajn! ;) Malo smo plavali, spili smo kšno birčko in jedli čips, se pogovarjali in se meli fajn.

Nicolas (Peru), Gavin (Jamajka), jaz (Slovenia), Denian (Jamajka), Latoya (Jamajka), Mirko (Srbija)

Mirko je bil na poti v Evropo in zna bit, da bo mogoče prišel mimo tudi v Sloveniji, ko bom jaz doma. .. Ta CS je prav ena posebna skupnost! In prav fajn je spoznavat ljudi, ki so del nje.

Ljudje so pačasi šli domov, mi2, ker sva hostala »srečanje« sva tam mogla malo pospravit in šli smo spat.. in drugi dan.... ma ni blo mjaw... je blo ajjjjjjjjj....  Vem, da ni za pisat glih detajlov ma.. Ben, zjutraj se zbudim slaba.. bolela me je glava, telo se mi je samo spat in zvijalo me je v želodcu.. šla sem na wc in... ma ja.. driska.. in.. Neeeee!!!!! Kar strah me je ratalo, da sem staknla istao reč, ku jo je Sammi! In ona je bla potem vsega skupi v bolnici kar nekaj dni.... AAAaaaaaa!!!! 
Vedla sem, da morem pit, ker sem z driskico zgubljala vodo, ma mi ni šlo in potem mi je šlo za spat in hvala bogu da se je ustavlo.. tako sem samo še spala cel dan in sigurno sem mela tudi vročino.. ker najprej me je tresel mraz in potem me je kuhalo.. proti večeru sem bla že bujši in Nicolas je bil tko fajn, da mi je skuhal župco, ko je prišel iz dela. Ben ja ;) Skuhal.. ku bi se reklo.. daš ven iz vrečke in vržeš v vodo, ma ni važno ;) Je blo prav lepo dobit kozico župe – noodls soup ;)
Tako je moja sreda šla mimo med wc-jem in spanjem..

V četrtek pa sem se zbudila odlično ;) Pripravljena na nove podvige ;) Tako smo šli na Sandy beach, kjer so se dogajale razne ture. Tam me je Nicolas uturil v eno skupino, ki je šla jahat konje. Tam mi sploh ni blo treba plačat za omarco, ker sem svoje stvari pustila kar v pisarni :) Aaaaa, kolk je fajn imet veze :)   Prow hmali smo šli proti konjem in moj se je klical Cowboy boy. En lep velik konj.. pravzaprav so vsi bli veliki in niti eden ni zgledal tako lačen kot tisti na Kubi. Šli smo na »sprehod«





Potem pa.. še ena runda in tokrat po morju!!! Wa!!!! To je res blo fajn in drugače!!!




To je res blo nekaj, kar še nikoli prej nisem naredila.. pravzaprav je blo to komi tretjič, da sem bla na konju. Prvič v Hondurasu lani, drugič na Kubi in zdej na Jamajki.

Uuuuuu, ko smo končali, sem si nročila Jerk chicken! Njami!!! In potem smo počasi šli proti domu. Moja prebava mi je na momente še vedno malo ponagajala, ma ni blo hudga.

Petek...
Zjturaj smo šli najprej po mestu, ker je Nic mel ene opravke. .. Ja... v bistvu je vse dni bil z mano in me vozil naokoli. Kul ne :) čim več takih hostov na Cs-u ;) .. Mesto, tisti pravi del, kjer ni turistov, ni kaj dosti drugačen od mest, ki so drugje po karibih.. v glavnem, šli smo iskat ene nalepke za barko.. tako smo potem šli do Sandy Beach. Na barkico sem šla tudi jaz. Delala nisem neč tazga, ku neki malga pomagala, da so se nalepke lahko zaflikale in da se je lahko posprejalo čez – je bila šablona za »registrsko tablico« od barkice.



Ko smo vse končali, smo šli na drugi konc Montego Baya, pravzaprav že ven iz mesta, kjer je canopy. In.. pridemo tja in canopy je bil na ta dan zaprt :-|   Hm.. potem je Nicolas šel prašat, kako je z grupami za ATV in bilo je še kar nekaj placa in da mu je ratalo me dat v to turco noter je rekel, da jaz pišem blog in da bom pisala o firmi in kako da je. Tako so bili več kot veseli, da sem lahko bila del ekipe in celo dali so me spredaj, kar pomeni, da lahko bolj noriš ;) iiiii.. veze :)


Ma.. s seboj sem vzela fotoaparat in.... eni so res bli ogromni.. mhm.. in takoj na začetku, ko sem vozila, sem čutila, kako mi vleče atv v levo.. in ko sem šla dol.. hja, kaj druzga kot prazna guma.. Fantje so bli dobro opremljeni s sprejem za pumpat gume, tako da moj atv ni več vlekel v levo ;) .. in takoj na začetku je začel padat dež in jaz... mela sem fotoaparat okrog vratu, brez uno borške za fotoaparat in z najlonom v žepu.. dala sem fotoaparat v najlon in upala, da bo vse ok na konuc..



Cel cajt je padal dež.. ma je blo dobro.. blato, luže!!! :)   Bi kar šla še!!!!
Ma, ko sem prišla nazaj je v najlon vrečki s fotoaparatom bla voda :( .. in še zdej.. sobota, ne dela.. upam, da je samo stvar tega, da se vse notri posuši... upejmo.. dejte držat pesti prosim, da bom lahko v Dominikanski Republiki slikala ;)

Zvečer sta prišla še Gavin in Damian.. še en iz CS. Spili smo kšno birčko.. jaz ne no in papcali čips. Njam, kdaj prou paša čips! :) Spet je blo na izi, ma fajn. Ko sta una2 šla domov je spet tokalo mene in mojga hosta pospravljat. Neki časa sva še ostala tam ob bazenu in debatirala o vsem možnem. Na kar mi je muzika bla preglasna, da bi se lahko normalno pogovarjala in itak, sem prašala, če lahko zniža glas in ker mu ni ratalo, je enostavno pobral ven baterijo.. ma to je naredil, med tem, ko je telefon bil priključen :-\   ... rezultat.. telefon se ni tel več vključit....in še zdej je v takem stanju... potem pa.. spat.

No comments: