Tuesday, June 14, 2011

Cela reč za prist do Cabarete!

Že uni dan sem spoznala Angela, host iz CS iz Santo Domingota. Tisti dan smo šli ukop na kosilo in debatirali o možnosti za it v Cabarete, malo mestece na severu države.. ob morju.. in tako smo dorekli, da če bo v petek, 10.6. šel dovolj zgodaj, da grem z njim, sicer grem z avtobusom in da se pa tam kar v Cabarete srečamo.

Ben, petek je prišel. Mark ni imel kakih planov, kam it, zato je rekel, da gre tudi on v Cabarete. In ker se Angea ni dalo dobit na telefon, smo šli na avtonbusno postajo. Bus za ob 13h je bil že cel zaseden, zato smo kupli karte za ob 14h, na kar pozvnoni telefon.. Angel.. pravi, da je končal v službi in da če čemo, lahko gremo z njim.. Aaaaaa... mi pa že karte kupljene.. Ku da ni upal prej sporočit! Ma ben.. jz sem šla nazaj in prašala, če mi dajo denar nazaj in.. se je dalo ;) Super! Dobim denar nazaj in.. g. Angel ni prišel ob 15h, kot je rekel, ampak ob 16h. Potem je moral še do vulkanizerja dat zaflikat rezervno gumo.. jao.. jz se nikoli ne bi vozila s takimi gumami.. .. ma ben..



Pole, ko smo že končali pri vulkanizerju, smo se ustavli v nekem ogrmnem marketu, da je šel na bankomat in kuit vodo.. ma da ne rečem.. mislim, da je rabil 1 uro.. tako smo iz mesta šli enkrat med 17 in 18h ... grrrr!!!!! Uffa!!!! In ku da ni blo zadosti, smo se še enrkat v mes ustavli, ker je bil lačen.. namreč.. je kar velike dimenzije.. Ben.. torej ratalo je tako, da smo z avtom rabli ful več kot pa če bi šli z busom.

In potem, ko že pridem ful ful blizu Cabarete, priletimo na tole.. ogenj!



Protestniki (ne vem česa) so žgali nekaj na cesti na dveh koncih. Tako da se ni dalo it čež.. ma ko smi mi tja prišli, so glih začeli, tko da če bi štartali samo kakih 20 minut prej, bi šli mimo.. tako pa, smo bli to eno uro sigurno.. aaaaa.....

Potem, ko se je umirilo, smo peljali čez.. ful je blo enega stekla povsod.. in itak, ni blo druge, ku da peljemo po steklu.. in.. rezultat je bil viden naslednji dan ;)

Potem pa smo le končno prispeli, dobili sobo, se razkomotli, jz sem skoaj zaspala, ker sem se počutila slabo.. ma ker sem še imela neke ameriške tablete, sem spila in blaku nova.. tak da smo lahko šli ven plesat.

Ena 2 fanta še iz hostal sta šla z nami  in meli smo se prav fajn.. edino Nesto, fante iz Venezuele se ga je mal preveč napit, tako da smo ga na koncu vsi že iskali kje je.. a on je bil že lepo v svoji postli.. :) Ben, vsaj neki.. vsaj, da se ni kje izgubil ali zaspal. ;)

No comments: