Tuesday, June 28, 2011

Florida

Ta teden je šel mimo ful ful hitro. Kar ne zdi se mi res, da že spet sedim pred vrati za it na avion in.. tu je eden izmed redkih letališč, kjer je WI-FI free. E ja, ... in je treba malo izkoristit.
Ruzak postaja vse težji... in s sabo imam ekstra boršo, kamor sem dala sadje in pomidore in še tuno imam. Ja, tuno ;) In.. ne bom sedaj pisala o tem, kako je bilo na Floridi. Za to si bom vzela čas na avionu, če ne zaspim preveč trdno.. saj.. to noč nisem spala.. kot že zelo pogosto do sedaj.. neprespana zadnja noč, ko je let v dopoldnevu.

Da napišem še tu.. če bo kdo letel z ADRIA AIRWAYS, bi prosila, če lahko vzamete tisto karto, kjer je opisano, kako se varno obnašamo na avionu.. ma sej veste, o čem pravim ne.. No, moj prjatu iz Kostarike to zbira.. ja vem.. čudna reč za zbirat.. ma kaj češ.. baje da ful ful ljudi zbira.. in jaz mam zanj že ene 4, ki jih še nima ;) In.. Jaz bi bila zelo vesela in ponosna, če bi mu lahko predala tudi našo slovensko ;)

Bom kaj več napisala kasneje ;)

No comments: