Saturday, June 18, 2011

Moooooooo!!!!!!

Sem že tela začet pisat normalen lep post, na kar zaslišim iz kuhinje.. "noo" ... Aaaaaa... Nestor je zažgal tisto, kar naj bi moglo nastat ptacones! Uffa! In to zato, ker se moški čutijo vsemogočni v kuhinji! Uffa.. in jz sem se že veselila, da bomo to jedli pataconese.. uffa! Vse je šlo! Maaaaa.. ku mi je zatežilo.. pa tko kontenta sem bla.. ma ben, kej..  sej sta mi pej prej Nestor in Gustav pustila pašto, tko da ko sem pripla iz plaže, sem mela večerjo praktično da skoraj na mizi ;) Naj mu bo!
Je pravkar prišel povedat, da jutri naredi dobre ;) Ok, bomo vidli ;)

No, da grem napisat tisto, kar sem tela sploh napisat, preden so se patakoneti zažgali.

Včeraj smo šli ven densat.. in preden smo šli.. sem jaz nekaj ugotovila, kar se mi plete že neki časa po glavi in sicer.. mhm.. ma ne, da postajam stara,ker jih itak imam manj ku 30 ;) in tudi če bi jih mela več.. kej.?! Torej.. po hostlih so večinoma mladi starosti med 19 in 23 let.. to je večinska populacija in.. še dobro, da je vsake tolko kdo, ki jih ima v čebulčki kako leto več... Torej, pogrešam malo bolj zrele ljudi. Pa zgleda, da sem res zrasla malo :)


Včeraj smo potem šli malo ven. Sabrina, pupa, ki vodi hostel, nam je prinesla fajerje za free drink, tko da je vsak dobil za 2 kubalibreta.. jz sem spila samo pol enega.. Tako smo se najprej malo družli tam v skupnem placu.


 Gustav, na desni strani.. e, ko se ga ta Nemc napije.. ej.. sej je kul, je zabaven, ma rata tako otročji in take bedarije začne govort... še dobro, da njegova angleščina ne teče tako hitro, tako da ne naklada kej preveč ;)


In zakaj zdej ta slika? to je roka enega norvežana, ki se kliče Kim. Ko sem vidla ta tatoo, sem mislila, da je tista reč karton od mleka in sem ga prou prašala, da zakaj si je dal tetovirt karton od mleka :) Tip se je posmejal in rekel, da nisem prva, ki misli, da je karton :) hahah :) je pa sprej, če se ne motim :) kao ima tetovirane reči, ki mu ful pomenijo.. a.. in jaz sme pej mislila, da mu je všeč mleko :) Ma, sej nikoli ne veš, kaj si folk da narisat.. še posebej po tem, ko sem lani tolko časa preživela v Miamiju.. ma tam si klapa da risat take bedarije.. zgleda, kot da je koža kos papirja za delat skice gor.. Eni imajo prou obupne poslikave!

Ben, včeraj, ko smo šli ven, mi je Venezuela rekel (ha, tako mu rečejto to falk iz Hostla.. to je zelo pogosta reč, da se kličeš po državah, od koder prihajaš.. ker se včasih ne moreš spomnit imen, se pa več al manj vedno spomneš države.) in kaj mi tip reče, ko smo plesali?? Da on ne more plesat, ker da sem preveč evropejka! Mooooooo!!! in danes je še tiste pataconete zažgal!! Višek od viška! Ma pole je ratal cel smeh cel večer  včeraj na temo, kako jz ne znam plesat! Ma kaj, ku da sem mu jz kriva, če je do zdej edini latino, ki ne pleše kot latino.. in pol on meni reče, da ne znam muvat! HAlo?!  Ha, tolk ne znam muvat ne, da mam še vedno pol skoz prošnje za densat ;) Tolko o tem, kdo pleše po evropejsko! :)   Sej.. smo se smejali cel cel večer. :)

Jutri pej, če nam rata ustat dovolj zgodaj, gremo jz, Gustav in mogoče še Kim - uni s škatlo z mlekom, na ene slapove, kjer se dela canyoning. bomo vidli, če nam uspe ustat in prit v cajti do tja ;)

Držte pesti ;)

No comments: