Wednesday, June 15, 2011

Markov rojstni dan

Ko sem bila na Kubi, se mi je zdelo res zelo lepo, ko so mi pupe lepo uštimale sorprezo za moj rojstni dan... Tako se mi je zdelo lepo, da bi tudi mi kaj prištimali Marku. Rojstni dan je imel 11.6., v soboto.
Mark je šel sam hodit, jaz sem pa itak spala cel dan, ker se nisem počutila ne vem kako dobro, ampak.. spanje je pomagalo, tako da sem imela frišne misli za razmislit, kaj bi se na hitro dalo naredit. In.. se spravim v trgovino in koga srečam na poti.. Mark-a. Uffa.. in reče, da gre z mano v trgovino.. Ah.. tako gremo skupaj noter in iskala sem reči za kuhat in torto..ma kako bi lahko kupla torto, ko pa je bil on okoli. Uffa!!! Tako sem vzela en mičkin košček jabolčne pite in svečke. Še dobro, da je pol šel čakat ven pred trgovino.. in gremo proti hostlu in.. jz rečem, da bi šla na plažo in on reče, da gre v hostel, tako da sem mu kar dala mojo vrečko, ki je imela jabolčno pito zanj.. Na plaži sem se spomnila, da bi lahko šla iskat tudi kej reči, za naredit kaj za jest za večerjo in.. čez neki cajta sem šla v nabavo.. kupla reči za taku fino pašto in.. kdo me kliče.. Angel.. in reče, naj ga tam počakam (v trgovini) da pride hmali in da me pol lahko pelje do hostla, da mi ne bo treba hodit.. ma vsega ukop ni niti 10 minut hoje.. ma ker je rekel, da je tko blizu, sem si rekla, da počakam in itak.... spet eno neskončno čakanje! Itak.. ma se ne bom spuščala niti v detajle, ker nima veze.. V Galvnem.. prišli smo nazaj in lotila sem se kuhat. Ma ke pridna ke sem ratala jz v kuhnji ;)

Naštimali smo mizo zunaj ob bazenu. Jz, Mark in Angel. Njami :) In potem.. sem šla v kuhnjo naštimat pito in svečke ;) In pridružili so se nam še Nestor (iz Venezuele) in pa Gustav (iz Nemčije). Vsi skupaj smo začeli pet v angleščini.. jaz semnosila "torto" s svečkami :) Mark je bil presenečen :) Potem pa smo mu voščili še vsak v svojem jeziku :)
In.. ker sem jz mela zasedene roke, ni nihče slikal! Uffa! Tako da je to edina slika,ki jo mam..

Angel in Mark

Po tem, ko smo vse lepo popapcali, smo se uštimali in šli ven.


No comments: