Thursday, June 16, 2011

Cabarete, Republica Dominicana

Ku sem že napisala, sem to v Cabarete, na severni obali Dominikanske Republike. Morje.. ma kaj čem rečt.. Karibi kot Karibi ;) Skratka, čudovita plaža.


Tako zgleda ob plaži.. najprej so bari, ki zvečer postanejo diskoti.



Plaže so puhne wind-surferjev in kajtarjev.. tko da bi blo skoriaj priporočljivo, da bi med tem, ko si na plaži, imel čelado ;)

Jz pač.. :)
O la, in evo en lep pogled iz naše terase na bazen hostla. Jz sem v vodi, tista na desni strani ;)


Hostel ponoči... slika ni moja.. je od enega Gustava iz Nemčije, ki je tudi to v hostlu.


A je treba posebej povedat, kej delam?? :)



Ko sem na netu, je fulkrat ob meni tista mačka, ki jo na zgornji sliki držim.. skoz je pri meni.. :) in meni je itak fajn crtat mačke ;)


In evo.. to je bilo, ko smo imeli piknik to v hostlu. Iz leve strani proti desni.. Silvana iz Argentine, Marcel iz Avstrije um.. ne vem, kako je una pupa, ampak je iz Nemčije, Nestor iz Venezuele in jz iz Slovenije ;)


2 comments:

Valter Kranjc said...

Ti pa na polno uživaš :D
Fotka z lutkami pa je enkratna;)

Ana said...

:)