Sunday, June 5, 2011

Na poti v Montego Bay.. še vedno Jamajka ;)

Vse se je začelo v torek, 31. maja. Zbudili sva se ob 6h se mi zdi in ob 7h šli proti bolnici na obisk k Sammi. Bila je bolje in izgeldalo je, kot da bo šla kasneje domov. Tam sva z Angie bili samo na hitro, ker sem jaz morala takoj ob 8h štartat proti Snow Hills. Tako smo se odpravle k njej domov, jaz sem vzela ruzak in šla proti glavni cesti. Takoj sem dobila taxi. Ljudje so se skoz menjali. .. no, da ne bo pomote.. tu taxiji niso tko, kot pri nas, ko imaš cel avto zase.. tu je tko.. da se puni (fila), dokler gre in zadas si vedno v 4! ;) .. in mi se vozimo in vozimo in kar nakenkrat mi voznik reče.. »Greš k Bianki?!« in jaz ja in on takoj ustavi.. jaz sem namreč pozabla gledat ven, da bi mu lahko rekla, kdaj naj ustavi, da bi mi ne blo treba preveč hodit... ma ben, malo hoje ne škodi ne :) In jz se lepo odpravimven iz avta na lahko naprej.. in.. ups.. kar brez ruzaka.. še dobro, da je bil taxi še tam :) .. kaka smotka :) kar brez ruzaka :)

Bianka je bla tam in Briggi tudi. Pri njej doma so itak že vsi kadili :) Jao, kako lahko že tko zgodaj in potem kar cel dan.. Malo smo debatirali in potem sme še šla kupit kredit za telefon. Pač spodobi se, ker sem itak imela namen telefonirat iz Briggijevega telefona.. ma glih 1€.. potem se naložimo v avto. Notri je bil tudi ta mali od Briggija, 4 letni fantek, Briggijev brat.. baje Jordan al neki tazga, Briggi in jaz in ko smo že teli it, avto ni štartal.. itak.. zgleda, da tu na Jamajki noben avto ne štarta, že ne neki štocaš po bateriji.. tako sta oba majstra neki tam tikala in.. ni užgalo... Kar neki časa smo bli tam.. ma kej češ.. Ku bi se reklo.. Jamaica time :)
Da je lahko avto upalil, so poklicali enega tipa, da je prišel z avtom zraven.. na baterijo so dali ščipalke in tako je zalaufalo. Končno smo lahko šli naprej. Na poti smo se mogli ustavit, da so neki zavezali baterijo in potem.. wa, in avto se je ustavil sredi vožnje.. ma kej tazga pej še nikoli... ma pole nam je ratalo it naprej in spet smo se ustavili, ma ta bot zato, ker je Briggi tel kadit.. in pole spet naprej do Montego Bay in končno.. ustavili smo se ob eni plaži in Briggi je šel prašat, kako lahko pridemo do Free port (del Montego Bay-a). Uni mu vse lepo razložijo in da gremo naprej in avto spet na štarta.. in ta bot prou zares ni tel štartat in niti ščipalke iz baterijo na baterijo ni pomagalo.. in kaj so naredili??? En tip je vzel ven baterijo iz svojega avta, jo obrnila narobe in jo dal tako, da so se une reči dotikale unih ta istih reči baterije v Briggijevem avtu in TaDaM, avto je spet štartal :) Tako smo počasi prišli do Free Porta in do placa, kjer živi Nicolas, še en iz couch surfer.

Briggi in ostali so takoj šli in niso ugasnili avta, za vsak slučaj :)

Tako se je začel nov set dnevov v novem kraju, Montego Bay.

No comments: