Thursday, September 3, 2009

Chicago part 2

Ste vedli, da Chicago imenujejo tudi Windy City.. Hja, očitno še nislo bli v Wajdowšni :)

Ta spodnja slika: zgodba... hodim po mostu, kjer je lepo videt dol in vidim nekoga, ki se matra se sam neki slikat in vprašam, če rabi pomoč, pa reče, da je že naredil, ma pole on mene slika in začnemo debato in ugante, s kje je.. Ja Slovenija :) in pole itak ta bujši frendi in smo šli skupaj naokoli.




To je ta prvi playbojev dvorec.. sedaj je to običajna hiša, ampak pred leti, so se tam notri podili gor in dol nagci :) oz nagice in en nagec :)

Soba v hostlu... hard ej.. še nikoli toliko prostora v eni sobi v hostlu.. pa tudi ostali prostori so bili fuuul veliki in biljard.. zastonj :)

Parkirni za avte.. ma kej ne spominja na matrix???


Tudi tu sem lepo vsak dan izpolnila normo ;) Tako da sem polna emailov, telefosnki itd.. aja.. pa še neki. Svet je majhen. V hostlu sem debatirala z enim fantom, ki tam dela in je iz Egipta iz Aleksandrije in.. rečem, da imam prjatla iz Kaira in me praša, kako se kliče in.. mi odgovori, da ve, za koga se gre :) A ni hard :)

Sej se je zgodilo še več, sam se mi ne da pisat.. zdej sem v Južni Dakoti in še malo in gremo plezat.. bom verjetno kej pole napisala, kako je tu.. pa na busu do sem (20 ur) bi blo neta :| Tko da je njihova krivda, če nisem mogla pisat ;)

Pozdravček

4 comments:

Unknown said...

Ja je bil že cajt, da si spet kaj napisala ;). Jst vsak dan čekiram če je kaj novega. Uživaj ;)

Atrum? said...

ja ma res... jst sem tudi gledal če je kaj novega... every day new adventure :D

Jasmina P. said...

Matrix... sam res!

Ana said...

Kolk je fajn, ko kdo komentira :)