Wednesday, September 30, 2009

Almost kicked out!!!

V soboto, ko sem še bila v Philly (krajšava za Philadelphia) smo se pa le odloičili, da kar gremo v Miami in bo ali ne bo križarjenje, bomo pej v Miamiju in tako grem na net, da kupim avionsko karto in itak Visa elektron ni delala (je ni sprejemalo) in tako sem z mukami morala poklicat na letalsko družbo (Ja, še vedno imam moro klicarit, ma sej potem, ko pokličem, ni nič kaj tako hudega. problem ej le začet.) Dobila sem rezervacijo in v NYC na letališču tudi plačala karto.
Priletimo v Miami in.. tako kot v filmu Sam doma 2, ko una familija McCallister vsi razočarani pridejo v dež. Tako tudi mi in.. uff.. lilo je kot iz špkafa. Potem gremo iz postaje v en hotel n a net (tu se lahko tako dela, tudi če nisi hotelski gost), najdli hostel in vse lepo zrihtali. Šofer hotel naju je zapeljal par metrov naprej do postaje, kjer vozijo busi (Še vedno je lilo.. na tem koncu sveta niso take usluge nič kaj redke) In potem do hostla. Dež, po svoje vročina, na busu zima itak! Uff ti američani in njihova klima na manj kot 20 °C. Pridemo v hostel.. utrujeni.. celo noč smo bili na poti. Busi, podzemna, čakat na letališču, letalo, vlak, busi, dež itd.... V hostlu povem,d a sme poklicala in rezervirala postlo in potem ga neki tega strica, ki je delala na recepciji, nisem razumela, ker je govoril hitro in z naglasom.. in ga sprašujem in sprašujem, ker nisem štekala + utrujena in on popeni, da sem sitna in da se samo pritožujem in da oni takih gostov ne rabijo in strže papirje, ki so bili za moj Check In!! Jaz pa.. samo debele oči in mu želim razložit, da sem utrujena od cele poti in da se ne pritožujem, ampak da samo sprašujem, ker nisem razumela, kar mi govori.. on pa, da če se ne ustavim, pokliče policijo! Si predstavljate moj fris??!! No, se usedem na kavč in čakam, da ta moj sopotnik naredi check in in da se ta iz recepcije skulira. Potem je rabil za njega celo večnost. Ma ja, tudi ta Justin je malo kompliciral itd in se je ful zavleklo. Potem pa me stric pokliče k pultu in mi reče, da se lahko čekiram in jaz mu povem počasi, da se nisem pritoževala, ampak samo spraševala in da sem utrujena in potem se je on začel ful opravičevat, da ni hotel, da ve, da je težko bit na poti in v državi, kjer ne govorijo tvoj jezik in da ko me je videl sedet na kavču, ga je prou stiskalo pri srcu, ker se je tako obnašal z mano itd.. Skratka, potem smo ratali ta bujši frendi in sedaj lahko dobim tu, kar želim. Potem sem govorila z njim še v španščini. Dobila sem ekstra povštre itd. Skratka, ko me vidi, mi vedno da roko in se še vedno opravičuje. Edino stvar, kar sem mu na koncu odgovorila, ko se je potem začel ful opravičevat je.. "Vsakemu se lahko zgodi, da fali." Skratka.. ne preveč spraševat, ko pridete v hostel. Bodi tiho in počakajte, ker se nikoli ne ve, če ima uni, ki dela, slab dan. In.. bi bilo res škoda, da ne bi bila v tem hostlu, ker.. je 2 minuti stran peš od South Beach (Miami), je poceni $21 na noč, 3 zastonj obroki dnevno in dobra organizacija žurov, ogledov, če seveda želiš. Pa še free miza za biljard ;) Skratka.. res bi bilo škoda, da bi mogla od tu.. No, kot sem že napisala, vse se je zrihtalo tako, kot se mora in po tušku smo šli malo naokoli pogeldat in potem.. se ne spomnem, verjetno spat.
Aja ne.. med tem, ko sem šla prašat za powštre, sem slišala slovenščino :) In tako spoznala 3 pupe iz SLO :) Zanimivo je slišat svoj jezik nekje, še posebej zato, ker ga ponavadi ne ;)

Včeraj pa na plažo!!! Večino časa sem preživela na tej South Beach, na beli mivki in v kristalni vodi. Morje je fuuuul toplo in sonček greje. Pav fajn je it iz kraja, kjer moreš imet dolge hlače v kraj, kjer se lahko kopaš v morju :) Mislim, da ni to zadnjič, kar sem tu ;)



Evo še dokaz, da sem res na plaži v morju ;)



Ob plaži je en pas, kjer so ogrišča za beach volley in pa tuši in itak PALME! Hm.. pri nas na morju so bori, tako da kar ti lahko pade na glavo je k večjemu storž.. si pa ne predstavljam, da ti pade na glavo eden od tistih kokosov tam... o.0

Drugače pa nimam kaj dosti slik še, ker smo se šetali samo tu okoli in mi je prou pašalo bit na izi in na plaži. Je pa tako no.. To je eno izmed področij, ki naj bi bilo med ta živahnimi ma.. Tako kot NYC, ki naj bi bilo mesto, ki nikoli ne spi (itak ni res) tudi tu ne dogaja 100 na uro. Mi pa čisto ustreza tako ;) Bom mogla mlao pogeledat brošurce in lonely planet, kaj je tu treba videt. Ni pa podzemne... ko se enrkat nvadiš na podzemno, je kar težko uporabljat buse.. Po sovje so busi ok, ker vidiš ven, sam s podzemno je dosti lažje orientirat.

V sobi je tudi zima, ma sem fantom (sem v mešani sobi, kjer sem edina punca med 5 fanti) kar povedala, da sem prejšnji dan se nei prehladila od vse te klime in dežja in da ne morem imet v sobi 62 al 67 F ( to je pod 20 °C) in potem so se itak strinjali, da imamo med 72 in 77 F. S fanti se da vse zmenit :) še posebej, če si edina pupika :) haha :)

4 comments:

Grega said...

Ja sej sam babe se pritožujete neki he he he he. Macka super da uživas in da se imaš fajn. Ti kmalu pošljem kak mailček he he he

Papa

Ana said...

Ja ja, se da vse zmenit ;) Celo je en iz sobe (na novo od danes) iz Guatemale in mi bo napisal, kam se mi splača it in kam definitvno ne smem iz zradai varnosti..

Ti kar napiši ;)
Pozdravček iz Miamija ;)

Jasmina P. said...

Ha ha, sej veš Ana - una varianta, ko ti govoriš in drugi mislijo, da si neki jezna. Zgleda, da je tud ta stric padu na to foro :)))
Ma važno, da se je pol vse uredilo.

Ana said...

Ja sej.. mi je dalo mislit.. ker RAf tako vedno misli, potem ta in tudi s katerim sem sedaj v Miamiju.. Hm no, so bli nesporazumi v Philladelphiji, tu niti ne :) ker se je navadu :) in mislim, da sem tudi jaz manj tko, da zgledam kao jezna.