Wednesday, September 23, 2009

Operacija - brki

Če smo odkriti, imam tiste 2 dlakci pod nosom in ker mi je lepše, če jih ni, se poslužujem unih voskanih trakov. Do sedaj pa sem vedno potrebovala nekoga, da je trak potegnil. Namreč.. 1x sem poskusila sama - rezulata - popolna polomija. ... A, v sili se še ____ znajde. Hm, ne vem že kdo se v soli znajde, ma v glavnem sem se tudi jaz ;) Bila sem itak pri Rafu doma in doma je bila njegova mama in jaz se lepo pripravim, ogrejem uni listek in ona potegna in.. joj, še slabše, kot takrat, ko sem sem si sama probala in.. ja kaj sem tela, kot probat sama še enkrat in.. v prvo je bilo bolj bogo, potem pa je šlo in.. JEEEEJ, sedaj ne potrebujem več pomoči, ker.... Sem velika punca in tudi to znam rešiti sama ;)

Ko je bila misija uspešno opravljena, sem šla na sprehod.. ma konkreten itak in, bom kar malo razložila po slikah, kaj je kaj ;)

Grand Station


Chrysler building
Javna New Yorška knjižnica


Flat Iron building v izvedbi "pritisni in teči"


Ma tam, kjer je F.I. building

Na ta dan, torek, sem nekako zmešano bila zvečer zmenenjena z dvema fajn fantoma, ampak.. ne skupaj, tako da se je bilo treba nekako zorganizirat in, ker se vse zrihta tako, kot se mora (vmes sem še falila poslat sms.. sem poslala ta napačnemu :) ) se je tudi tokrat uredilo. Sam kino je odpadel, sem pa namesto kina dobila vrečo m&m-sov in pa nočni + jutranji sprehod po NY.
Med tem, ko sem čakala.. to je bilo točno tam, kjer je narejena zgornja slika, sem si šla neki iskat za jest v eno izmed tistih trgovin-restavracij, ker silahko naložiš hrano v posodo, daš na vago in greš ali pa tam poješ in.. Jaz sem se vsedla direkt pred šipo in jedla in hkrati geldala folk, ki je hodil mimo. Zanimivo, koliko ljudu se sprehodi po enem pločniku.. No potem pa ker sem se naveličala čakat, sem šla še malo na Times Square in dobim sms, da je tam, Justin. To je .. ma sej ne vem, če sem ga kdaj omenila, ampak spoznala sva se v Chicagotu .. no, kakorkoli.. dobila naj bi se pred Hard Rock Cafe in.. uffa.. nismo se dobili.. :-| ma potem je le ratalo!! in ker je zamudil avtobus za it nazaj v Philadelphio in po vseh psrehodih, se je določil, da gre v HI hostel na Amesterdam (103th street). Ma, ko smo prišli tja (v vrečki L McD. pomfri in solata.. soalta zame) se je odločil, a ne bo v hostlu, ampak da bo kar zunaj, ker da smo itak v NY. Ja ita.. med tednom ne velja več za NYC, da je mesto, ki nikoli ne spi.. tudi za Times Square to ne velja.. uffa ne! No.. ma smo šli malo gleda znamenitosti.. ponoči, prosim, preberi PONOČI in potem, ko je že lepo postajalo jutro.. lepo na Brooklyn Bridge in tako sem popeljala na most že 2. američana. Očitno je moja misija to, da Američanom pokžem lepote njihove dežele :)

Podzemna


Med tem ko čakam, skoraj da pred Hard Rock Cafe


Kot sem že prej omenila, se je danilo, ko sva šla na Brooklynov most in še nikoli, verjetno je malo NewYorčanov videlo vzhod iz mosta.. No ja, tisti ki redno tečejo so ga seveda že videli, ostali pa verjetno prej ne.. V glavnem, tam sva bila ob 7h zjutraj če ne ob 6.30 že.


Brooklyn Bridge


Iz Brooklyn Bridga .. pogled na Manhattan in Anahattan :)


Po celi neprespani noči.. si lahko mislite, kako se mi je glava cingala na podzemni.. namreč skoraj vsako minutko sem zaspala in.. ma ja, ma to ni dobro, da tako zaspiš, ker nikoli ne veš.

Potem pa še par reči in s kufrom na postajo. Sedaj, ko to pišem, sem v Philadelphi, ma je nisem videla še nič.. tako da pišem o NY in ne o Phili. Upam, da bo jutri lepo vreme.. nekaj grmi sedaj in.. Jutri kaj več o Philadelphiji ;)


Samo to.. sem lačna in še dobro, da v hostlih folk pusti hrano, ki je ne poje.. razno razni musliji :) in tako imam sedaj kej za jest. Sem pa že bila sprijaznjena s tem, da bom šla spat lačna lačna z vodo v želodcu.. ma kot kaže, imam pred sabo eno veliko šalco muslijev ;)

No comments: