Sunday, September 6, 2009

Kampiranje v Black Hills, South Dakota

Ker nisem šla v Yellowstone, sem torej ostala v Rapid City (South Dakota) in... šli smo kampirat. Moj host Erick, njegova hčerka Kiani in njena prijateljica Wreivn (ne vem, kako se napiše, izgovori se pa tako, kot sem napisala). Bli smo za petek, soboto in v nedeljo zjutraj šli nazaj v R. C. PRav fajn je blo.. in, vsaj vem, da ne nosim zastonj moj šotor, ker smo tudi mojega postavili :) Jeej :) in.. ful ej veveričk in živali in jezero. Fajn kamp v glavnem no in parcele so enormne.


In.. smo kuhali in jedli in jedli :) njami njami. In seveda kurli ogenj, peli ob ognju, igrala se je kitara, debate,.. ma v glavnem v izi, sproščujeoče, ma fajn. Sem rpav rabla malo bolj na izi ker hoja po mestu iz mesgta v mesto je prav utrujajoča.


Evo to Kiani! Pupa je ulovila ribo in potem, smo jo zraven pašte, itak pojedli.

Danes grem po vsej verjetnosti naprej v Kanado, v Vancouver. Zdej ne vem, al mam plac al ga nimam za spat.. ma nekako ga imam, sam.. hm.. na busu bom 1 dan in 6 ur.. uf!!!! sam kej ka je letalo zdej od tu drago. pa še daleč je ta Vancouver! Ma dobro, bo že. :) Kar je mal smotano je to, da bom prišla tja ob polnoči. Ma kot jaz vedno rečem, se bo že zrithalo tako, kot se mora ;) Si morem prou naredit tatoo :)

Owki Dowki
En pozdravček od mene, ki sem tu, na sredini ZDA.

2 comments:

Atrum? said...

Holy shit... en dan in 6 ur :/ Tako lahko clovek rece da zivi na troli :D

Ana said...

Ja ja, ma to še ni nič.. folk potuje iz Floride v Seattle - 3 dni ..ufff...