Friday, September 25, 2009

Tara Dam, Tara Dam... (am.. dejte si to zapet z melodija iz filma Rocky)

Včeraj zvečer sem še naredila eno sliko in to je ta, s tem kužijem. To ej kuđi od ene pupe, ki živi in dela tukaj. Verjetno je od lastnikov hči ali kaj podobnega. Ma veste vi, kolk je ta popi lušn in dobre volje skozi :) Te prav razveseli :)


Dan se je začel s selitvijo, ker smo se morali preseliti v drugo sobo in.. ko smo prišli zvečer nazaj izvemo, da smo spet v isti sobi :-| Uff.. zastonj selitev... aaaa!!! Ma ben, če ni hujšega.. V glavnem, zjutraj ameriški zajtrk na vse zgodaj.. "pankejks" z nekim prelivom (kot med) + neki čvapi.. ufff!!! Ma nisem mogla odklonit, če pa se je tko lepo potrudil in naredil tudi zame. Sam ej, ta ameriška hrana ej.. Tu te naredijo debelega, če se sam ne paziš :)
Ben, odločili smo se, da danes naredimo dnevno karto, da se bomo lahko furali kar random naokoli. In.. najrpej je bilo treba prit do mesta in med potjo, ko smo se vozili, sem slikala spet tisti znameniti "nejbrhud" črne barve, če lahko temu tako rečem.. in tu spodaj je ena slika, ki prikazuje nekaj za njih pomembnega. pomembo je predvsem tisto na levi strani, kar piše poleg slike.


Po vožnji z vlakom smo šli kar nekam, ampak res kar nekam in se šetali kar nekje ob eni reki in videli želve.. ma ku je lepo videt želvice, ki se sončkajo na veji :) A jih je že kdo videl tako v divjini? No, jaz sem jih videla pri Mirnu na Vipavi.


Ma veste, ku je čuden filing bit cel dan naokoli z osebo, ki ne govori. Jaz sem imela skoraj ves čas filing, ku da je kaj narobe. Veste uni filing, ko se na negoka ujeziš in ne spregovoriš besede?? Sigurno poznate tisti filing.. Ni jaz, ko sem s tem mojim kolegom tu, imam tak filing in to skoraj cel dan no, razen takrat, ko napiše kako besedo na listek ali ko kaj pokaže. In prej, smo imeli, če temu lahko rečem tako, "debato" skoraj več kot 1 uro in končno nisem imela unega filigna, ku da ne govorimo, ker je kaj narobe. :) No, sej ni neč narobe, sam je čudno, ko ne govoriš oz ko drugega ne slišiš ma.. kot bi jaz temu rekla, vsaka stvar se zgodi s svojim namenom in tudi ta se je oz tudi tega gospodiča sem z namenom spoznala in je če ne drugega, zanimiva izkušnja glede komunikacije.
Hrana? Ja itak da uni steakcheese, ki je za tu tišičen in upam, da bom hmali nehala hodit na okoli z ljudmi, ki jim diši več al manj samo fastfood.

Ben, po pojedini smo šli še malo okoli slikat in delat listo, po NOSOVIH :)




In, pej smo pri Tara Dam, Tara Dam.. :) To so tiste znamenite stopnice, ki jih Rocky preteče v filmu.. a a a a :) Jaz sem jih tudi pretekla ;) z boršeto okoli ramen in fotkičem v roki ma v glavnem, da smo prišli do vrha in.. Tara Dam, Tara Dam, Tara Tara Tara Tam Tam :)


Oki Doki, ta je pej za mojega tatu. Ta slika je najljubša slika od mojega tatu in jaz sem imela to čast, da sem original videla v živo.. Ok, zdej morem it, ker se ta, ki ne govori, dolgočasi poleg mene, ko gleda, kako tipkam.. ok, grem :)

No comments: