Thursday, September 10, 2009

Še kar Vancouver

Ja, ni za verjet, ma se mam fajn :) Sem spoznala še enega hosta z Vancouverja, Vince mu je ime in sva šla malo naokoli. In ta Vancouver niti ni tako slab. OK, ni to NY ali Boston ali Chicago ali... ampak ni slabo. Ej, kolk je odvisno od tega, kolk ti kdo pove, še posebej za tak kraj, kot je ta, kjer ni nekih samoumevnih turističnih zadev.

jaz in Vince

Vince se je rodil v Kambođi (hm, kako se to napiše??) in je tu v Kanadi že skoraj celo življenje. Ko je bil dojenček je prebolel otroško paralizo in sedaj je na vozičku.. Ampak ta tip ima tolk energije pa ukvarja se z različnimi športi med katerimi je jadranje in hokej. Ej, po takih se je treba zgeldovat, kjer mu biti na vozičku ne predstavlja življenjske ovire.
V bistvu jazs em tela bit pri njemu, sam prvo noč ni moral, potem sem pa jaz ostala pri temu, kjer sem. (host) Ma sej je fajn ta, pri katerem sem, sam.. :) Jep a ful urejen ta tu in ko sem pustila brisačo obešene tako bolj random (pač kar neki obešeno), sem jo, ko sem prišla zvečer "domov", našla zloženo :) Tako da zdej jo zložim, da ne bo imel slabega filinga, ko bo šel v kopalnico :)

Hm.. spodnja "obešalna" polička je moja.. ko sem prej prišla domov, je bila una moja skrajno desna brisačka lepo zložena..

No, z Vincem sva šla pogleda uro, ki odšteva dni, ure, minute in sekunde do naslednjih zimskih olimpijskih iger. Februarja bodo prav tu, v Vancouverju. Potem sva šla do plaže, ki gelda na pacifik in nato v Korejsko restavracijo. Njami.. sam kej ka me je zvečer pol bolel buši.. in moj host mi je dal neki za želodec, da podiraš kupčke in tako sem bila bolje. Uff, zgleda da sem tu na tem koncu sveta obsojena na home made solato in grozdje :)

Pa damo še malo slikc:

Starejši predel Vancouvrja


Kitajski vrt


Knjižnica


Odštevanje do naslednjih olimpijskih (zimskih)


In na Capiliano bridge

137 m dolg


Te pritisni in teči ratavajo kar ok a :)


Še kar tam, kjer je most


Če niste dovolj blizu, da bi od blizu videli.. Kako lahko uganeš, ali so kitajci al japonci?
Japonci se slikajo vedno z roko tako, kot jo mam jz.. tista 2 prstka sta vedno aktivna pri slikanju.. ne vem, zakaj to počnejo..


Visoko a :)
(70 m)


In še proti večeru slikat tisto "t amaskoto" od olimpijskih iger.


Zdej nisem glih zgodovrna za tipkanje, ker Aaron spin. Ura je namreč 3.20.. uuu... pa jz sem tudi zaspana sedaj.. V glavne, danes sem kar nekaj videla in tudi videla Vinca spet. Ful ma lušno psičko..

ben, grem, da ne bom še kake nemne napsiala ;)

1 comment:

Vince said...

Wow, where do you find the time during your travels to write a blog? I'm so happy to have met you and glad you had a fun time in Vancouver.