Thursday, September 17, 2009

A hug instead of a fight! ... Objem namesto barufe!

Po tem, ko sem končala z web camom na skajpu via N. Gorica, sem tela it malo do Brooklyn Bridg-a pogledat lučke mesta in Raf jer rekel, da gre z mano.. vse do mosta je blo kul. Na mostu sva se pa skoraj ubila in to še malo v Brooklynu.. Uff!!!! Malo pole smo rekli. Zdej mamo 2 varjanti, al se kej zmenimo in kaj naredimo, da ohranimo prijateljstvo al pa jaz spokam kar že takoj in.. Raf se je domislil nečesa zelo pametnega.. hm, kdo bi rekel :) In sicer to, da vsakič, ko si hočemo zatežit, si damo en mali objem, tko da se kaj zbližaš in.. Hm, deluje.. saj se na poti nazaj nisva niti enkrat spičla in sva se celo smejala celo pot :) in to tko, da sem se jz skori polulala.. tko, ko ti hmali uteče :)


Moj zaenkrat najljubši mosti, Brooklyn Bridge
(tu je bilo že napeto vse)


Tudi ta je iz mosta

Jutri, če bo lepo lepo vreme grem v Central park malo chil out.

2 comments:

Atrum? said...

Evo to je princip... Flower power :)) Spread the love :P

Ana said...

:) Ma deluje :)
Raje ku se kregat :)