Friday, September 4, 2009

South Dakota

OKI DOKI, pej smo šli malo naprej do Južne Dakote in.. ravnina, ravnina, ravnina... vse do RApid City ravnina in to ene kar nekaj ur.. waaa.. sem vsaj lahko spala na busu brez slabe vesti,d a bi kaj zamudila. :)

Dokaz za ravnino (ja, so bili trenutki, ko nisem spala)


To je pa pri mojem hostu doma. Tisti, ki stoji je Erick, host in ta drugi s kitaro in una pupa sta tako kot jaz tu, couch surferja. Sta iz Floride in sta na poročnem potovanju - 3 mesece po zda. PA ful sta fajn ;)
Erick ima tudi šotor pred bajto tako da je on že 2 noči tam spal, ker mu je tako pašalo :)

Naslednji dan - včeraj pa smo šli plezat in na poti, ko smo čakali na "zeleno" luč, sem na hitro slikala ta 2 motorista. Ma sem prou hitro naredial sliko, ker sta zgeldala taka.. hm.. ja no, se ne bi rada fajtala z žensko :)


In končno, mount Rushmore. Ma ne vem zakaj, sem si predstavljala večje.. Tako da, od zdej narpej, si ne bom predstavlajal več neč, ker vedno mislim, da je stva večja in potem si mislih.. Aja, to je to al kaj :) Isto je blo za kip svobode v NYC :) JE pa veliko no.. in hard za videt. Crazy Hors-a pa nisem videla, ker je enih 20 milj naprej in nismo pol meli časa it še tja, ker smo mogli it domov, ker je hčerka od Erica mela za prit iz šole.

In.. plezanje.. šli smo na 3 stene. Ta prve nisem dala gor, ker če ne, sej vemo, bi blo preveč slik ;) Sam ej.. MEGA SUPER DUPER!!! Ej, res je super ta tip. On si je vzel dan fraj, da je nas peljal plezat. In imeli smo se super. Posodil nam je plezalke in vso ostalo opremo. Ej, res suepr. Ta couch surfing je res fajn. Do zdej imam 2 izkušnji in sta obe super.

A, a, a ? :) A nisem dora :)



A niso te skale smešne? To ni glih neki hudih hribom, sam so pa vsi tko zaobljeni. No, ne morem rečt, da so to hribi.. skale.. vse je tko zaobljeno in polno kristalov. Sem se morala prav zadrževat, da jih nisem preveč pobrala... tu se vse svetlika :) je prav lepo :)

Ta je bla pa res težka. Na to nisem prišla do vrha, ker.. ni blo se kam prijet oz si moral bit malo bolj plezalec. Tako da sem prišla relativno visoko. In.. aja, ne vem, če je videt oz če opazite, ma tista črna fleka levo od mene je luknja. In.. ej, razgled od tam gor.. super ej. Marička, jaz se mam res fajn in doživljam tolko norih reči in videvam tolko krajev in spoznavam tolko ljudi. To je tko doro ej. Sem prou vesela, da sem res prišla sem čez lužo.

Ma.. je ena sprememba plana. Danes bimorala naprej na pot v Yellowstone ma nisem šla in ne bom šla, ker me renta car stane ful in sem sama.. ne bi rada dala za avto z vsemi zavarovanji in bencino okrog 400 doalrjev ali več.. tako da... uf, bo ostal za kdaj drugič, ko bo z mano še kdo. Malo mi je žal, sam :) kjer se ena vrata zaprejo se druga odprejo, tako da se sploh ne sekriam. Ne vem pa še, al bom šla to z Ericom in njegovo hčerko kampirat al pa bom šla v Vancouver (Kanada). Seattle pa ne uteče. Tam imam zrihtan plac (spet couch surfing) in pa let iz tam do nyc. Pole si bom pa začela planirat naprej. Samo tko malo, da napišem, kam bommogoče šla: Puerto Rico, južni del zda itak, Mehika, Costa Rica.. Jamajka? HAvaji? pismo.. sej mi bo zmanjkalo časa :) hahah :)

Aja, sem pazabla napisat.. včeraj smo naredili tu pico in.. aaa.. po ameriško in.. ful je bla težka in jaz sem bla ful lačna in rezultat -> Trebuh me je tko bolel, da je bla prou kriza. Danes sme bolje ma.. očitno ta hrana, niti doma pripravljena, mi ne paše.. ah, grem jest grozdje zdej, ker sem že prou lačna ;)

Se beremo kmalu ;)

1 comment:

Jasmina P. said...

Ana, una fotka z bajkerjema je ZAKON! Se je splačalo reskirat :)

Drugač pa sem ful vesela, da uživaš. Je prav lepo brat tvoje bloge!

Pozdravček iz Slovenije :)