Thursday, September 17, 2009

Na oddihu

E ja, pa smo dali skozi en del potovanja. Nekako zgornjo polovico ZDA in.. kej je bilo najlepše? Hm.. ne vem, povsod je bilo drugače in po svoje zanimivo. Sedaj je čas, da začnem planirat naslednje potovanje in da se malo spočijem. Ah ne, treba bo spoznat nove ljudi tu, ker.. ma ja, sej en par ljudi vas že ve, ma bom mal kasneje napisala ;)

Cel let iz Seattla do NY sem prespala itak, kot ponavadi. Očitno imam že prou "urco", da ko sem na kakem prevoznem sredstvu, spim. Ko sem prišla na letališče, ni bilo unih pipc za točit vodo in ja, sem bila žejna in sem si jo šla kupit in.. DAMN!!! $4!!! za 1 liter vode?!! Uff!!! No ben, se preživi. Tako sem dan začela z vodo in m&m. E ja, ti bombončki so moji najljubši ;)
Po malo vožnje sem prispela do Rafa. Njegova mama je prijazna, včasih pretirano, predvsem kar se hrane tiče. Skoz ti kaže hrano in ti ponuja za jest.. ufff.. 1 mesec sem ok jedla, zdej mam pa pred nosom vsako sekundo hrano.. hm.. no, potem smo šli malo v šoping. Jaz sem si kupla eno mini reč, ki vzame skoraj nič prostora in potem.. lačni, saj je bila ura že okrog 22h (aja, v šoping sem šla z Rafom, ker si je mogu kupit novo za oblečt) in.. jaz sme rekla, da bi doma jedla solato on pa.. ma ne, bomo tu jedli, moreš to probat itd in jz potem ok in.. kupimo tisto reč (ma ku en panin in giros) in da v vrečko in da gremo domov..jaz pa.. Hm... kej nisi rekel, da bomo to jedli in ne doma itd???? In.. kaj je blo bistvo tega.. Ufffa tej požeruhi, ki ne znajo sami jest in morejo druge metat na finto, da imajo potem sami možnost jest. V bistvu je on tel jest tisti đank tam in tako je mene najprej prepričal, da bomo tam neki pojedli, ker smo lačni in da ne bomo jedli doma.. ma na koncu smo jedli doma in.. ja itak da sem mu malo zatežila. HALO, jaz lahko normalno jem 1 mesec, potem pa pridem nekam in mi vse ruši! ok, šlo mimo, ni panike. Si ne bomo morili dneva zaradi tega, je tako. Sem pa nekako stalno dobivala opazke, kot da sem nesramna (angl..rude). Ma ne vem jaz.. do zdej sem se vedno imela fajn z vsemi in.. no ja, pojdimo naprej.. Včeraj sem spala do 2h popoldan.. uuu.. ma sem nucala ;) in potem enrkat smo šli v Harlem, kjer je hostel, ker je mogu neki naredit s kešom tam. Mi je bil prou čuden filing, da sem bla tam v hostlu in to ne kot gost, ampak kar tako :) Zanimivo :) Za tem smo šli itak kam drugam kot na Times Square :) Jeeej :) moj najljubši prostor v NYC!!!! Itak, za vseh je tam najljubši plac in.. uff.. no ja, v bistvu imam jaz več orientacije v tem mestu oz v Manhattnu kej pej on. :-| Ma ja.. šli smo na sladoled - tam je baje najbujši sladoled v NYC in ej.. res!!! Fuuul dober, pa fuls tvari ti noter zmešajo in.. waw.. Raf je kar rekel unim, ki delajo, da mam r. dan in pole so začeli pet :) hahah :) je blo prou zabavno :) Tam vedno začnejo pet, ko ima kdo rojstni dan ne glede na to al je res al ne :)

Evo mene s sladoledom ;)

Tam v centru centru imajo ful trgovin, med katerimi je tudi m&m trgovina. Ej, tam imajo svašta. Jaz imam sedaj celo en set pribora (vilica, nož in žlica ;) ) in vse in svašta in da ne govorimo o tem, kolk različnih m&m-ov imajo. Vse možne barve!!!!


U ja, to so moji novi škornji ;) Si upa kdo rečt, da nisem dora :)



Za to trgovino smo potem šli še v par pogledat in o ja, hmali bi pozabla, v Hard Rock Caffee. Tam mi je ful fajn in imajo tudi dobro hrano. Ma tokrat sem samo pila in nič jedla. Potem pa na pot proti nekemu club-u za plesat in res, se peljemo s podzemno in ko pridemo ven pač pokažem, kam moremo it in on da ne, da naj mu že enkrat pustim kaj odločit, da ko smo v NY da hoče, da on odloča, ker je on od tu in.. srečamo ene ljudi in on vpraša, kam je treba it in itak.. ne bom niti omenjala, kdo je imel prav in gremo tja, kamor sem jaz rekla, s tem da je tel spet po svoje neki in pole končno pridemo tja v tisti club - ma bolj bar, ku kej druzga in.. mah.. muzika mi ni bla ne vem kaj ma se je dalo preživet. Pole baje da sem ga odrinila stran, ko je tel plesat z mano in je šel kar stran.. Hm.. nisem bila pijana, kar pomeni, da se vse spomnem in.. ne vem, to, da sem nekoga odrinila stran se res ne spomnim, ma pustmo stat.. ker je tu bla muzika bolj taka, smo šli v en drugi plac, kjer je za vikende hard, med tednom je pa sam karaoke in.. Vem neki povem.. ma jz ne vem, vejretno morem res spoznat nove ljudi, ma če je res tko v NY, kot pravi ta, potem NY je bilo mesto, ki nikoli ne spiin to ni več sedaj.

To je ta prostor the black fat pussy cat, kjer je bil karaoke in je blo fuul fajn. Opazila sem okno, ki.. hm, če želiš pogledat ven, direkt s čelom pribije v zid sosednje stavbe :) Mogoče ima 5 cm lufta do druge stavbe, mogoče 10 cm. hard.. v glavnem kul... dokler ... pač med tem, ko sem bila tam sama, se je en tip ustavil in sva začela debatirat. Baje da sva kar neki časa in kaj nardi raf?? da naj mu dam ključe, da on gre domov, da ne misli svetit tam zraven mene in unega in potem začne razlagat unemu tipu, da naj dela kar če, ker itak on ni moj fant in ne bo težil... Potem je moral ta moj sogovronik (ki je po vsej verjetnosti miril na seks, vsaj tako pravi raf, da je vse naravnano v ny) rečt, da sej samo govorimo in da naj se skulira. Halo, tip me je imel namen pustit tam, da grem kar z enim tipom... hm.. kiro ljubosumje ej! No, potem smo začeli igrat biljard in nato na vlak in.. hja, tudi jaz sem nekaj sila sam sem še vedno bila tista, ki je vedla, kam pa kako, pa gremo po enem času na vlak in on da ne, da je treba it dol in v drugo smer in je kar sutal in šel z vlaka in.. itak je bla napačna smer! Pole sem spet jz vzela orgnizacijo v roke in smo šli v pravo smer in tudi dospeli potem.
Hm.. zjutro sem še študirala.. ma kdo je zdej tisti, ki tko lomi tu. On ima samo par "prijateljev" in jaz se razumem s kar nekaj več kot samo s par ljudmi... Torej?? Sem res tako nesramna ponavadi? ali ukazovalna ali ne za kompromise?? Meni se ne zdi, do zdej sem se še povsod imela fajn, tu mi pa nekako teži. Sem v NYC in mi teži! Si mislite. In da sem to šla objavit na blog in ne zadržala zase.. no, potem veste, da mi res teži! Sem že pisala na couch surfing hostom iz NY. In en zdej za vikend ne more, ma za naslendji teden da ja in bomo vidli, kaj mi bodo drugi odgovorila. Pisala sem enim 5im, ki živijo v Manhattnu.. jaz rabim do centra od tu kako 1 uro. daleč ne...

Sem res tako težek karakter?

Po 1 mesecu totalnega IMETI SE FAJN sem padal na kar neki! Ma sej sem se imela tudi fajn tu, ko smo šli ven, sam tisti izbruhi.. ma ne vem, očitno sem res tko oštra.. bu...

Ma daj.. zdej ej prišla mama od Rafa in.. mi je kupla za spat konotjerco (majčka) in hlačke. Črna podlaga in s srčki in z napisi I (srček) my bed :) CUTE :)

ok, tu je ura že skoraj 5 popoldan in jaz sem deloma še v pižami.. ja, mam ful volje ja tu kej delat.. ma neč daj, se grem stuškat, naredit čaj in ghrem do central parka, če ne bom prepozna.

No comments: