Monday, September 21, 2009

Sama na sprehod.. o, waw!!!

O waw, kolk je fajn it po mestu sama!! A, prou lepo. In malo preden sem začela pisat, ugante kaj sem našla v hladilniku.. teranov liker.. E ja, teranov liker, ki sem ga dala Rafu takrat, ko je bil v Sloveniji :) Še dobro, da so ga založili, da je ostal, ker ga sedaj pijem. :) kot da bi bila doma.

No, da začnem kar po vrsti. Zjutraj sem usta, sklopila budilko vsaj enih 8x in se nekako zbudila ob 10h, ekr sva bila zmenjena z Markotom ob 10.30, potem pa sem se še slišala z mamo in s tatom. Uuu.. res lepo!!! Prav lepo jih je bilo slišat!!
Potem pa hitro pod tuš, solata za kosilo in ven se sprehajat po znanih točkah, kot je 5th avenue in.. kar naenkra (nekje na 48th street) je bilo ful nekih policajev in zapor na cesti in jaz nevednež vprašam policista (en lušen latino :) ), da kaj da se dogaja in on mi odgovori, da je predsednik v mestu. Waw!!! Sem bila relativno blizu obami!!! Si mislite. :) En cajt sem čakala, če pride ven iz hotela ma.. pole sem šla, ker se mi ni dalo tam upat, nasonjena na ograji, če bo prišel ven ali ne .. čakala sem verjetno pol ure.. sej ne vem.. no in.. potem zagledam avto (v bistvu sem ga imela pred nosom ves čas) in kaj se mi je zdelo zanimivo.. ker ima notro lonček s cocacolo in Dunkin' Dunalds (recimo, da se tako napiše) :) Ej, to je pa MUST HAVE v avtih :) Sploh pa, ko si na pločniku, je vse polno ljudi, ki pije tiste kave od DD ali pa Starbucks Coffee.

Za tiste, ki ne veste, NYPD pomeni New York Police Department. Jaz sigurno tega ne bi vedela, tko da raje napišem, če je še kje kaka taka Ana naokoli :)


In ko sem hodila, so bili tisti polisti vsi na kupu zbrani in so imeli enega.. očitno šef, ki jih je nakladal pomembne stvari.. ma tko, kukr se vidi v filmih. Je pa zanimiva ena stvar, ki mi jo je Rad povedal in recimo da je njegova izjava resnična (o marija.. sej govorim, ku da bi bili pri kaki teoriji grup al algebri...) torej, kaj je s to izjavo. Latinoti in črnci naj bi lažje dobili višja delovna mesta, ker baje naj bi morali najprej njih zaposlit kot pa belce.. Kao neki tazga in.. malo je razložil ta njihov rasizem .. in.. mah, ne vem, če bi tu pisala, da ne bo kaj narobe... ma nekako je rekel tako, da je večina ljudi, ki je v zaporu, črnih in da ko si npr. na vlaku in slišiš kažin, so to črni in nasploh, če je kažin, so to črnci.. To ni moje osebno mnenje, ampak njegovo, da ne bo pomote. Jaz sem premalo časa tu, da bi res lahko dala svoje mnenje, kako je tu s temi barvami. Kar je malo ma gvišno je pa to, da meni so všeč taki, ki majo vsaj en pikič barve ;)



Rockfeller center in v ozadju Empire Stat building, ki je sedaj v NY najvišja stavba.


Chrysler building. Po sesutju WTC je bil 2. najvišja stavba v NY, sedaj je 3.


In zakaj da ne, sem pisala sms Dragani, sestrični od Ninota - moj sošolec iz OŠ. On mi je dal tudi njen kontakt in ona je v NYC ene 2 al 3 leta sedaj in.. pošljem sms in se zmenimo, da se dobimo na W 4th str. Petra, ti verjetno veš, kje je to.. In.. pridem iz postaje ven direkt v igrišče za basket in.. seveda najprej se malo nagledat, kako se igra basket (ja no, recimo da smo gledali igro) in potem iskat tisti zanimiv Teater in.. ja kaj, dejmo vprašat, sej ej najlažje. No.. od postaje podzemne sem naredila 10 m do ene prikolice,kjer so prodajali hod doge in podobno in prašam za ta teater, tip pa mi pokaže čez cesto :-| Hm... Ja no.. kdo pa je vedel, da je to to :)
in zbudila sm se pol eni urvi spanja.. hm.. nadaljevanje jugri..papa

No comments: