Sunday, September 20, 2009

Še kar tu

Od pakta "objem" nisem več pisala, ma to ne pomeni, da se ni nič zgodilo. Šli smo malo na sprehod in.. včasih kar ne uspe no, sam.. ma ja.. Včasih je kul, ma je vseeno bolje bit sam, kot pa tako in.. veste kaj? Tako lahko je it od oseb, ki te nekako morijo, stran, se umaknit. Kot od vsake stvri. OK, ma pustimo stat to ;)
Sprehodili smo se po 5. aveniji, to je tista znana ulica v NY, kjer je sam šoping in.. itak so imeli tudi Swarowski trgovino in.. uuu.. sem našla neki zase :) Sam.. ne bom jaz prstanov si sama kupovala. Se bo že kdo opogumil.


Hm.. pri nas imajo po večini take tričiklote smetarji in ne policija :) Jih je prav zanimivo videt :) NYPD :)


In ker nisem jedla sladoleda, sem šla na DD čokolado.. jaaaa, in kej je.. uff še zmeri ne vem, kako se napiše tisti Dankin Donalds.. sploh ne vem, če je prav. V glavne, da smo najdli ta DD je bila cela misija.. ma res.. kar ga ni telo bit od nikjer in potem, ko tudi zadnja omaga (raf nekako reče.. the next block you do a left and than the sencond right and it's right there on the corner :) hhaha :) ) In ga skoz zafrkavam s tem, ko seveda nima mentalne "menstruacije". Ben, v glavnem po čokoladi smo šli do Black Fat Pussy Cat (tam, kjer mso bli v sredo in je bil karaoke), kjer smo se dobili še z njegovim prijateljem Adriel-om in potem, ker tam se ni dogajalo kej dostis, smo šli v en drugi klub, za katerega sedaj ne vem imena.. hm.. ma važno, da imam še vedno free passe ;) haha ;) In postavimo se v vrsto in skoraj da ne molimo, da bi prišli na vrsto pred polnočjo, ker freepasi so bili veljavni do polnoči in.. JeeeeeJ, uspelo je. Pridemo noter, tipi posebej, punce psoebej v vrsto in PREGLED! Vse poberejo ven iz torbice, pregledajo, kaj imaš v denarnici, vse skrite in manj skrite kotičke torbice in.. se mi zdi, da sem tam čakala kakih 10 minut in... končno noter, kjer je bila muzika dance in potem JEEEEEJ!!! Na moje veliko veselje.. A morem omenit, katera muzika??? Ma ne, ma kaki Murko!!! HIP HOP!! In.. waa.. dance dance in vse lepo in prav, vsake tolko je koga pičla muha (določeno osebo) in ko jo je prav močno močno pičila, je kar odletel domov.. Kar neki.. ma, če sem se kaj naučila v tem letu je to, da ne smeš pustit, da bi slaba volja drugih vplivala nate in tako sem tudi naredila in sem se imela fajn. Plesala, imela itak cel kup plesalcev s potencialnimi drugimi nameni ma, še dobro, da je bil Adriel (velik, močen tip) in ko mi ni pašalo, da se mi je kdo preveč približal, sem se samo obrnila proti njemu in ko je tisti tip videl, da se nekako poznam z njim, se je kar opravičil.. ma ne meni, ampak njemu, da ni vedel, da sem jaz z njim (ja, tko deluje v zda) in je šel.. kul ne :) Potem pa sem šla plesat na oder, kjer je blo kar neki folka in poleg tistih, ki se ti kar naenkrat prisesajo so bili tudi taki, ki te pustijo pri meru in tako sem lahko lepo normalno plesala in.. potem se je nekaj čudnega zgodilo. En tip me je prašal, če lahko pleše z mano.. Prašat.. :) Lepo, itak in pole sva lepo plesala vse dokler ni prišel Adriel in potem spet oprosti itd in da smo samo plesali in.. Adriel je itak rekel, da ni panike, da kej, sej nisem njegova in potem je ratalo, da smo vsi 3 debatirali itd. Potem smo si zamenjali številke (no ja, ne fanta med sabo) in potem šli "domov".

Sobota, The Big Day!!!
Sem kupla telefon.. fuckin motorala, ka se ne znajdem v teh menujih!!!! Ma sedaj imam za 50 dolarjev na mesec neomejeno klicarjenje po zda, smsji, net, mmsji. Kul ne.. Sicer zapravim več na mesec tu.. ker sem čveka.. hm... ni kej :)

Nedelja, The Day Off
Že včeraj me je Raf vprašal, če bi šla z njim kam ven, ker ima danes r. dan in jaz sem rekla, da ne, ker imam druge plane in sicer Central Park in da rabim fraj dan od njega in da ne. Potem me je še enkrat prašal in sem spet rekla, da ne. Ma prou rabim!!! V glavnem, zjutraj sem ustala in naredila torto ;) Pridna Ana, tudi če mi malo teži, ma za tak dan sem se že potrudila. Po določenem času čakanja, smo le otvorili torto in jaz sem lahko šla v Central Park, kjer sem si na Lex. av. najprej šla kupit m&m.. ja ok, jih nisem jedla že nekaj dni in potem proti parku peš in na klopce na 5th ave. in E 79 str. in.. študiram, kako se zaklenejo tipke telefona in.. imela sem celo bukvico z navodili za telefon s sabo in.. JEEEEJ, sem ugotovila :) Potem pa, sonček, umirjeno vse, dober filing in jaz sem zakinkala :) in potem čez nekaj časa sem se dobila z Danny-jem (to je tisti fant, kis em ga prej omenila, da smo se spoznali v unem diskaču). KAr neki sva prehodila in šla jest pravi ameriški hambi bambi (beri hamburger). O Marjija, kako reč sem jaz danes jedla!! V bistvu 1. hamburger od kar sem v zda in.. ojoj, ogromen in še pomfri dobiš zraven!!


Evo dokaz!!
Sej ni blo zaradi mene, ma Danny je rekel, da ne morem bit v zda in da še nisem probala pravega ameriškega hamburgerja in kaj sem tela :)

Potem smo šli še malo hodit in na postajo, za it na vlak in klepetamo in klepetamo in kar naenkrat ugotovimo, da moje postaje ni na listi postaj, kjer naj bi se vlak ustavil in kar naernkrat nama nič ni bilo jasno in.. ja, sej je logično, zakaj je ni.. namreč smo šli že mimo :) Ma od vsega debatiranja nisva tega opazila :) Takod a me je pospremil do moje postaje (ma ja.. sam jaz semmogla potem še na vlak) ma v glavnem lepo in potem je šel on nazaj v Manhattan in potem v Bronx domov. Kul.. sem imela spremstvo do postaje. Prou fajn :) Prou upam, da še kej vidim, ker sem se mela prav fajn. Semh celi cajt razen na začetku, ko se nisem smela smejat, sicer bi se polulala :) Ma sej.. itak tudi če bi bli vsi vi to in mi pravli vice, ne bi blo učinka in se ne bi polulala :) hahaha :)

No comments: