Sunday, September 13, 2009

Having a great time in Seattle

Končno sem se spravla k pisanju bloga. Sej na netu sem bila, samo ne na mojem računalniku, ker Lucas (moj host v Seattle-u) ima tak ufff pswd za tipkat, da rabiš pol ure, da ga prav napišeš. :) Pa da začnemo malo od začetka.

Iz Vancouverja v Seattle sem se vozila samo 4 ure. Ja, samo 4 ure ;) In ko sem prišla v Seattle sem samo sledila navodilom Lucasa, kako prit do njegovega placa, hiše in jaz lepo pridem, kufer vedno težji.. ma meni se res zdi vedno težji in pridem že ene 5 minut stran od njegove hiše, ma nisem mogla najst in takrat ga probam poklicat in on se ne javi.. kličem in kličem in nič... mogla bi bit pri njemu okrog 16h in ob 18h še vedno nič!!! Uff ej.. v glavi sem imela samo eno.. ŠIT, je blefer.. ma hkrati pa misel, da se mi ni zdel tak, ker četava pomojem že 2 tedna tko po malo in.. ja neč kej.. ker ni poklical nazaj, sem se mogla znajst in it ja.. to.. ma ne moreš verjet.. folk kao govori angleško in imajo tak močen naglas eni, da ne veš niti, al ti govorijo po angleško al korejsko. No v glavnem, jaz vedno nosim očala, da lahko folk gledam in me ne vidijo in seveda tudi zato, da ko govorim s kom, ki ga ne razumem, ne vidi mojega pogleda. Celo obrvi so malo pokrite z očali :) hahha :) Aja.. pejmo naprej z mojo štorjo.. ja, sem šla prašat v en office, kje lahko grem na internet in mi pokaže Sturbucks Coffee (btw, tu v Seattle je bila 1. njihvoa prodajalna ever). In grem tja, itak sem mogla naredi card, kupit vročo čokolado itak (hahah :) ma tokrat si nisem zakurla jezika, kar je čudno) in šla na net.. ufff.. začela klicat hostle.. hm, v bistvu tu sta samo 2 in vse FULL! Uff... kaj zdej.. ja.. nč.. brainstorming in.. sem poklicala Vince-a (tisti fant, kis em ga spoznala v Vancouverju) in vprašala, če mogoče koga tu pozna in najprej je rekel, da ne, potem pa sem dobila sms, z 2 številkama in te dve soebi sta že vedli, da bom poklicala in sem poklicala in itak, sem imela za spat, sam sem morala poklicat nazaj, da bi mi povedali točno directions iz mesta, kjer sem trenutno bila. In med tem, me pokliče Lucas in.. telefon mu ni najbolj delal in tako me je prišel iskat v tisti sturbucks coffee. In tako sem poklicala ta drugega, da se je vse zrihtalo, Vince-ta pa tudi. In vse lepo in prav gremo k Lucasu domov, se stuškam, uštimam in ej, omg, sem lepa :) sam nimam nobene slike :) ma ben.. ej.. Lucas in njegvo cimer sta suepr mega duper :) prou zame, ker sta hip hop rapperja in ful freestyl-ata in to je noro meni!!! in skoz je rap al pa hip hop muzika.. me vidite :) just a paradise for me :) No pole sta prišla ena frenda (en par.. Nadia and Kelly) in smo šli ven malo po barčkih - v 2. V enem je bla live musica. Lucas je malo musicians (cela njegova familja je.. on rappa, miksa muziko itd..) in pole smo zamenjali plac in šli nekam, kejr je miza za biljard free in itak sem teča igrat in.. smo bili jaz in Lucas proti še enima dvema in.. Ej, jaz sem najbujši igrala na mizi. No, sem bila nekako na istem livelu kot en iz nasprotnega para sam je Lucas tolk sfušal vsakič, da nisem moglaneč naredit. Ma sem mela ful dobre krogle ej.. je kar hodilo noter :) V nasprotnem timu je bila tudi ena punca in.. se mi je zdelo, da je nekako zainteresirana zame in na koncu se je že menla z mano da bova naslednji teden same igrale biljard itd in da imam seksi naglas.. Um.. pej smo tam.. Ma ne vem jaz.. očitno, ko igram biljard, palim na puncah :) Grega, se spomneš ne .. Barcelona :) hahah :) No plesali in igrali in potem šli k Najdi in Kelly-ju domov in še tam debatirali itd. Ma kul ej.. tko po ameriško sam.. da ne bo kdo mislil, da je to promissed land za party al ne vem kaj.. ker ob 2h zjutraj nehajo strežt alkohol, kar pomeni, da grejo vsi domov, torej zaprejo.. ob 2h??? Sej je skori ku v Gorici :) hahah :) No pole smo šli "domov", spat in naslednji dan (sobota, včeraj), sem šla malo naokoli.. seveda sem prej šla v trgovino, zapravila $30 za zelenjavo in sadje.. hm.. ma jem zdravo sadje in zelenjavo. Pridna ne :)

No, Seattle je najbolj (večje) severno mesto na WEST COAST. In.. zahodna obala je drugačna kot vzhodna.. ne vem še v čem, ma je drugi filing.. bom vidla s časom, ko bom več na tem koncu. Trenutno se dogaja american football in danes igra Seattle proti .. um.. ne vem komu, ma sej ni važno ;)
In logično, ko piješ, ješ itd te prej al slej prime na wc in.. ko sem bila tam nekje naokoli.. neka znana tržnica tu.. ni nikjer wcja. noben bar ali kaj druzga tu nima wcja ampak je en public. in itak, grem tja in vidim, kolk so majhna vrata in.. sem se kar obrnila, ampak po 15 minutah sem se vrnila, ker.. 2 možnosti:
1. hodim okoli, ne grem na wc in mi dela slabo
2. hodim naokoli, grem na wc in sem kul
tako sem zbrala možnost št. 2 in.. hm, počakala, da je bil wc za invalide fraj.. se mi je zdelo, da iamš tam več zasebnosti, čeprav tista vrata, ko stojiš, ti pokrijejo od kolen do jošk.. no.. pač, kdo me pej pozna in koga briga, če me kdo vidi, kako hm.. se ne bom spuščala v detajle in.. ja, ena je prišla pogleda, če je slučajno wc fraj :) ma sem jaz bla noter.. ne vem, če se po sliki vidi, kolk so vrata majhna.. sam verjemte mi.. en evropejc skori ne bi mogel bit tam :)

To je pa Space Needl Tower... zelo znana atrakcija v Seattlu. (btw.. jaz sem na sliki.. to je ena tistih slik.. pritisni in teči)


In.. tu je ena pupa učila enega mulčka, kako delat trike na skejtu .. west coast je prou west :)


To pa je ena redkih slik, ko te sliak nekdo drug .. in tista fontana random šprica vodo in pošprica folk.. ponavadi otročke, ki se tam igrajo)


Da bom lepa in fit ;)

Za tem sem šla do morja, ker je tam (tihi ocean) in sem tela potikat vodo, itak in, ugante, kaj se je zgodilo???!!!! itak, valov in cela noga v vodi.. sandali so kar škripali pol, ker je blo vse mokro.. ma še dobro,d a je tu te dni toplo in nisem bila obuta v šwlne ;)


In.. ko sem bila konec z mojim pohajkovanjem, me je na postajo od vlaka prišel iskat Lucas in Sean in šli smo k NAdii in Kelly domov. Ta na sliki je Nadia. Malo smo pojedli, s emeli fajn, debata.. jaz sem ogla malo spit, da so mi možgančki lahko hitreje delali za angelščino in tako sem lahko normalno se vključevala v debato ;) Alkohol za dober namen ;) In.. prou zanimivo.. kako si je vsak hodil iskat pivo v hladilnik :) haha :) prou tko, kot se dela v filmih.. ma ne vem.. ma meni je tko doro :) in sploh pa Kelly in Nadia sta ful fajn. Verjetno bom danes (nedelja) šla na sladoled z Nadio in Jessico (tudi ta je bila v petek in včeraj z nami.. oz jaz sem bila z njimi ;) )

Sean in Lucas. Tisti v beli je Sean.. Lucasa ni videt, ma bom tudi njega pej danes ujela v sliko ;)
Ma kej ne zgleda Sean pikič podoben Bebotu?? ma glih pikič.. sam Sean kadi travo od jutra do večera ej.. sam je faca tipo.. sam hard ej..


Kelly


Ko smo šli "domov", smo itak meli cele debate, poslušali muziko in Lucas je šel spat enrkat ob 3h ker danes, sedaj sodi na nogometni tekmi (evropski nogomet). Jaz in Sean pa sva nadaljevala muziko in debate do 6h zjutraj!! AAA!!! in postala lačna. Še dobro, da je včeraj tolko kuhal, da mso pol meli kej jest in je blo prou njami. Zanimivo je to, da njega je njegova mama naredila na potovanju. Spoznala je tipa na letalu iz Texasa v Pariz. V Parizu sta hodila ven in.. nastal je Sean (ma ona je tela met otroka) in.. on je iz bivše Jugoslavije, me ne ve iz kje.. tako da smo meli celo debato o teh državah, o tem, kako je bilo prej itd. ..
Hm.. a ni zanimivo to.. ljudi, ki jih srečujem na poti, vejo, kje je Slovenija in vejo, da obstaja Slovaška in da Slvoaška ni Slovenija. Dobro, ni to zdej neko splošno znanje, sam ful jih ve.. ko a greš v Španijo.. Uff.. ne bom niti omenjala.. ;)

Ok, mislim, da sem bila sedaj pridna, ker sem si vzela čas in napisala a :) se strinjate z mano??? :)
Jutri zvečer (ponedeljek), ko bo v SLo že konkretno torek, bom jaz letela v NY in potem lepo planirala naprej. Uff, kolk dela imam :) hahah :)

No comments: