Wednesday, September 9, 2009

Vsega je kriv Jefferson!

Zakaj Jefferson? Ja zato! Ker se je ustavljal samo v krajih, kjer nimajo dobre hrane! To je namreč družba avtobusov in jaz sem vsakič, ko smo se ustavili (ko smo se vozili proti Vancouverju) rekla, da si bom kupila solato ali sadje na naslednji postaji, ampak.. iz postaje v postajo je bila izbira slabša in.. na koncu, ob 23h pristala na McD! Uff.. ma da bi to bilo vse! Danes, ko sem šla na kosilo, ni bilo v bližni nič drugega kot McD! Uffff.. in dobro, vzela sem solato in pomfri. Zraven je bil preliv, ki mi je čez čas povzročil čiščenje :-\ Uff!!!! Ja, še dobro, da sem potem bila v nekem nakupovalnem centru, da so bli wcji v bližini. Ma kej, me je vsej spucalo :)

Ben, ta Vancouver.. hm.. če pomislim, da sem tu 3 dni in da sem imela 3 dni prav tako za Chicago, mi je kar slabo. Namreč, tu ni nič! Oz je, sam precej malo in če še komu pade na misel ideja, da bi se vozil z busom v eno smer več kot 24 ur, zato, da bi videl Vancouver, naj vam povem, da ga lahko mirne volje izpustite. ;) Ma zdej sem to in se bomo meli to fajn te dni ;) Sam prvi vtis je bil pa bolj tak.. pust in kako se če ena pupka potolažit?? Ja, kako drugače kot pa s šopingom :) In tako imam 4 nove kose. Ma ja, bi imela samo 2, sam kaj ko je bila spešal offerta v stilu buy 1 get the 2nd almost for free in itak je blo treba vzet še tisti ta drugi kos in tako imam sedaj 4 nove reči, ki so mimogrede še težke in.. hm.. ne vem jaz, kako bo šlo vse to na letalo. Res nisem imela namena nič kaj kupovat, ker mam res že tako težko potovalko, sam sem bila tko boga razočarana nad tem mestom, da je blo treba nekaj ukrenit. :) No potem sem vsa otovorjena (teža je pa zato, ker sta 2 volneni majci in to dolgi) šla do trgovine si opomoči (po pucanju) z nakupom grozdja. Hm, to potovanje je zaznamovano z grozdjem :) Še nikoli nisem pojedla toliko grozdja, kot tu :)
In tako polna borš (1 borša težka za 2) šla z busom v park. Res lep park. Tako sem dobila vsaj filing, da mi je tu kaj všeč. In že nazačetku sem imela lep razgled.

V Stanley Park-u. Pogled na mesto.

In še kar v parku. To so reprodukcije (vsaj zdi se mi). To so imeli prvotni prebivalci naštimano na obali (tihi ocean). Aja, pa ne men, samo une skulpture ;)

V stilu pritisni in teči :)
Aaaa.. mostovi.. če mi je kaj všeč, so to mostovi...

Spet pritisni in teči.. še vedno v parku.


In, da ne bom fotrala ubogih veveričk samo s kranjo in slabo hrano, je tokrat dobila grozdje. Itak, sej je bila tudi edina reč, ki sem jo imela. In.. ma ta veverička je mogla met puhno mladih nekje, ker je imela take velike zizike.

Moja ugotovitev: v Kanadi so veveričke v parkih črne, v ZDA pa rjave.

Po parku sem šla spet se šetat, da gem jest tja, kjer sem šla na wc (nekaj ur nazaj.. sej veste, se ne bom spuščala v detajle) in kaj ugotovim??!! Da se trgovine in restavracije po večini zapirajo ob 19h! V velikem mestu??!! Uffff!!! Ben, ma sem še neki ulovila. Kao bolj pcoeni za jest, ker so že pomili posode in so že spakirali hrano in tik pred zaprtjem prodajo še to ta zadnje in itak vzamem tam. Ja kje pej drugje, če je bilo pa že vse zaprto in itak nisem tela reskirat, da bi še 2. obrok jedla v McD in vzamem pri kitajcih in.. ja uffa, pekoče! OK, vsaka stvar je za neki dobra in tudi tu je pozitivna plat - me je segrelo, tako da mi vsaj mraz ni bilo ;) Potem pa sem se odpravila proti trgovi, ki je začuda (Verjetno edina v mestu), odprta do polnoči in tam nakupila: pomidore (Lj in okolica beri paradižnik), kumaro, philadelphijo, kruh, mleko, čaj, čebula, tuna, solata, pa neki za na solato.. pa še plastično posodo za si dat notri solato. Tako si bom jutri vzela s sabo za kosilo. Gvišno je gvišno, da ne bom spet pri McD (in potem na wcu) ali pa da me ne bo spet kej kuhalo. Pa še zelenjavo bom pojedla, pa tuno pa kruh. Sem pridna a ne :) A, vem vem jaz :)

No, sedaj mi meste niti ni tako slabo več. Sam ko prideš iz mest, ko se non stop kej dogaja, je tako čudno bit v takem, kot je to.. tako v izi.

Danes sem dobilamalo filinga, kje pa kako je kaj to mesto, pa kako štimajo povezave. Pa.. busi nehajo vozit ob 1h ponoči.. Ja no.. sem se res razvadila iz prejšnjih mest. Ma ni panike, bomo pa bolj izi, kar mi paše. In to res. Tudi ta moj host, Aaron je kul. Tak umirejn in mi prou paše, da gre spat do polnoči. Tako imam cajt prit na net brez slabe vesti, da bi bila asocialna.

Jutri pa novim pohodom na proti ;)

2 comments:

Sabina said...

ej, ne boš verjela ma tudi na Dunaju zapirjo centri ob 19 uri....tako da ni samo Vancuver "čuden"... odpočij se, ki v NY je čisto drgače.. :)

Ana said...

E ja, NY :) Tam vem, da bom lahko najdla za papcat ob kateri koli uri :)