Monday, September 14, 2009

West coast!!!

Seattle je lušen plac. Mogoče mi je tu tko fajn, ker sem se mela fajn tudi s folkom. No, kakorkoli, Seattle imam v lepem spominu in mogoče se še kdaj vrnem, če bom kej tu "blizu". Sedaj sem na letališču - imam let iz Seattla v NJ - to ni v NY, ma je blizu..

V glavenm tudi včeraj sem malo šla okoli.. spala sem do 12 ure :-\ ker sem šla spat ob 6h :) debata, debata, debata :) in ptoem temu posledično šla bolj pozno ven itak in se malo sprehodila.. aja, preden sem šla ven, ma sej sem včeraj že pisala, je bila tekma Seattle-Denver (ameriški football) in Sean se je prav drel al dru al kako se že to napiše?? o.0 In ta spodnja slika prikazuje stadion v polnem teku dogajanja ;) Ja ja, sem bila tam.. ne na tekmi. Lahko bi rekla, da sem bila pred tekmo :) ker sem bila pred stadionom ;)



Ko sem hodila (imeal sem cilj - sladoled, baje tam najboljši sladoled v Seattlu, sem šla najprej malo gledat, kako klapa igra nogomet, košarko, baseball in.. najmljaši udeleženec na igrišču je bil ta mali pumpek :) Sem prou prašala za dovoljenječ, če lahko slikam in seveda so rekli, da ja ;)


Za stadionom pa so bili ti vodometi. MA v bistvu tu v zda je vse polno takih vodometov, kjer se otroci močijo. Ma ja.. sej je tako tudi v Evropi.. hm... ja, mogoče se sam mi ne močimo :) Ja ja, verjetno bo to :)
O, pej smo to :) V tej bajti sem jaz bivala v seattlu - ma v spodnjem - na pol undeground štuku ;)
To je prou uno tipično, ko gre sin živet v basement hiše, kjer je živel s starši :)


En grejo v bar, drugi radi sedijo v jakuziju, eni pa v prtljažniku :)

Tu blizu je bilo jezero in jaz sem šla malo geldat jadrnice in itak je nekdo začel govorit z mano in itd in s kje sem in jaz rečem Slovenia in.. Ma jz ne mroem verjet.. do zdej še skoraj vsak tu je vedel, kje je Slovenija.. Mislim.. in tudi vejo, da je bila del Jugoslavije... Hm.. Hm Hm Hm MA če pomislim na Špance al pa taljane... to je tko, kot da jaz sedaj, ko sem v zda, ne bi vedela, da je Texas zvezna država v zda??!! o.0


In evo še mojega rapperja :) haha :) moj ja. Ej, ta tip je totalna faca in ko je še uni Sean Špinel (Mario Špinel, Iztok Mlakar) zraven in freestajlajov v rapu.. ej.. sej sem snemala kao.. ma je blo samo kao, ker očitno nisem rpitisnila na gumb za snemat :-\
Ma ful je bil prijazen.. je šel danes prej z dela, da je prišel me pozdravit in da me je peljal (z mojim ekstra super duper kufrom, ki ima noter vse, tudi šotor ;) ) na postoja vlaka, od koder sem potem prišla sem na letališče. In.. čudno bi bilo, če nikogar ne bi srečala na vlaku, je tako :) Tako da cela debata o potovanjih in itak menjava mejlov, kako pa drugače a :) hahah :)

Uf.. tu zraven mene je ena mamica s ta malim, ki jesta špagete in skelapm, da je sladko kisli piščanec al neki tazga.. mmm.. mi prou diši.. uf.. jaz pa sem jedla sam solato in sadje.. ma veste kej, jaz si grem iskat za jest, tko da bom zdej zaključla..
Ciao Ciao

2 comments:

Jasmina P. said...

Joj, Ana, kolk ti dogaja... sploh te ne dohajam :) Ma ful lepo, da te lepe dogodivščine deliš z nami, ki se potimo po šolah in drugih službah :)

Ana said...

Dogaja na polno :) in se mam ful fajn in.. sine predstavljam ve; delat v soli.. hm.. ma ja, sej mam cas se kej novega spomnit :)