Thursday, September 24, 2009

Philadelphia, Pennsylvania

Danes sem se naučila nekaj novega o Philadelphi-ji. In to precej stvari. Ampak najprej od začetka in po vrsti.

Prišla sem včeraj popoldan z Justinom in.. peljemo se z busom in se nekje ustavimo, sredi ničesar in.. on pokaže na pot, ki pelje do hostla. To ni bila cesta, ni bil pločnik in ni bila reka, temveč potka v gozdu! Ojojoj.. sem si mislila.. najbolje da kar pokličem mamo in tatu, da jih še zadnjič slišim in.. pismo ej, hodih s kufrom po bošku do hostla??? A je še kdo kej tazga naredil? Ma, kot vidite, sem še tu, kar pomeni, da je šlo vse lepo :) V glavnem, s kufrom se je matral Justin itak :) Sej bogi ga je prou spotilo, ko smo prišli do hostla in.. nekaj pa smo se le naučili.. never again s kufrom po tisti potki. In..potem sem ugotovila, da imamo še eno druo možnost in ne samo tisti gozd.. Ma se mi je zdelo meni, da ne more bit samo tista varjanta :) V glavnem.. hostel je eden izmed HI Hostels international ma je izven mesta in poleg hostla je štala s konji :) Skratka, narava ;)

Tista bajtica tam na levi je za konje


Hm.. sej sem tela naredit več slik skozi okno avtobusa, ma nekako se nisem počutil, ker je bil tudi folk iz tega predela (ghetto-ta) na busu in.. malo čuden filing no. Ma da ne povem, kako se tam folk dere. Eni sedijo pred bajto, otroci se igrajo boks, vse je tako čudno, kot da bi igrali za kak film. Resnica pa je, da je vse REAL! Potem pa smo se le pripeljali do centra mesta.

Philadelphia spominja na Washington DC, glavno mesto ZDA. In za tiste, ki ne veste.. Tu so snemali film Gostbasters, Rocky (ja ja, tiste famozne stopnice so tukaj samo jih danes nisem videla.. mogoče jutri) pa še.. um.. kateri film še.. Hm hm hm.. se ne morem spomnit.. Aja,... smotka :) Philadelphia :) (ku trivialno) :)



In.. preden je Washington DC postalo glavno mesto ZDA, je to bila Philadelphia. Tu v tem mestu so namreč podpisali oz sestavili US Constitution in to prav v tej sobani, ki je na spodnji sliki. Za glavno mizo je sedel Giorge Washington. Ker je on vodil to "pisanje", so ga potem "okronali" za 1. predsednika ZDA. Tako se je ZDA odcepila in postala neodvisna (Indipendence Day 4.7.) od Velike Britanje.
Tako malo o zgodovini ;)




In za tiste, ki niste ravno domači z dolarji .. na bankovcu za 1 dolar je ravno G. Washington. No, na tej sliki pa smo: ja, bankovec in spomenik G. Washingtona ;)


Pa še malo o sprehajanju: Justin je moral najti en drugi hostel.. pač nekaj je moral zrihtat in.. med tem, ko smo iskali pravo smer, kamor je trba it, sem jaz pokazala na eno stran, on pa na drugo in je prevladala njegova, dokler ni ugotovil s pomočjo vprašanj lokalcev, da je treba it v smer, ki sem jo predlagala. Hm.. zdej.. imamo 3 varjante:
  • ali se američani popolnoma nič ne znajdejo gelde orientacije (namreč, imeli smo zemljevid tudi, sonce, s pomočjo lahko določiš smeri neba in ulice, ki potekajo vedno v ravnih linijah)
  • ali sem jaz naravni talent za se znajst v mestih
  • ali pa samo jaz naletim na take in potem zgeldam jaz, kot da bi obvladala v nulo
.. mogoče so pa le me izkušnje kaj naučile, ko tako tavam iz mesta v mesto :) No, sem se le takoj naučila določat smeri neba, če je dan ;)

Še ena zbačilnost Philadelphije je, da je veliko hiš poslikanih. Vse je tako nekam barvano :) in tu je Philly res znana po steakcheese.. U, jaz sem mislila, bogve kaj je to in.. to je v bistvu panin (sendvič.. torej kot ena francoska štruca) prerezan po sredini in notri je meso, narezano na koščke podobno kot pri kebabu in potem sir in še kak dodatek. Sir lahko izbiraš in itak, v mojem je bila mozzarella in.. mah, :) meni je še vedno boljša solata in m&m :) hahah :) Ma ni bilo slabo.. je bilo fino, sam nisem niti slučajno mogla pojest vsega :)

Poslikave


Potem pa na bus in stop pred trgovino.. nakupit za jutrajšpnji zajter in za en obrok in peš proti hostlu.. Ker je bila že tema in jaz sem slabo razumela tega mojga potovalnega parnerja (ma da ne bo kdo narobe razumel zdej to.. potovalni partner = frend, s katerim greš okoli po mestu) in meni se je že mešalo in že vsa fobična in že v solzah, ker sem razumela, da bomo šli po uni potki do hostla. Kljub njegovi razlagi, da ne, sem jz le imela svoj film, kako hodim po temi v gozdu... Ma.. čez čas sem pa le spregeldala, da ne gremo po uni potki in.. sem preživela :)

Ej, sem sa pa nahodila danes ej.. preveč :) sej ne da mi je težko hodit, ampak če pa delam neke kroge za brez veze :) to me pa res utrudi ;) Ampak, vsaka stvar je za nekaj dobro in tako sem lepo videla, kako zgeldajo skoraj vse ulice :) hahah

No, to naj bo za danes vse. En lep pozdravček od mene, ki sem tu in.. Ojojoj!!! Sej res, danes sem zvedla eno lepo novico in.. ne bom povedala imena, bom samo to napisala, da je ena moja res draga prijateljica v pričakovanju ;) JeeeeJ !!!!!

A

1 comment:

Atrum? said...

Kdo pa je ta prijateljica ? :P :P