Saturday, July 5, 2008

4.7.08 again :)

Zvečer smo potem šli "ven". Jaz, Lauren, Johnatan in Daniel. John je 1/4 kitajc in z rdečimi lasmi - še nikoli nisem videla kaj takega :) Daniel je pa iz Malezije in študira v USA. Hard. 1 leto ni bil doma. No mi 4 smi šli do hiške od Johna - njegova familja ima majhno hiško ob morju v Cape Cod-u. Nice :) Res lep plac ob vodi. Tako da smo igrali raznorazne igre - itak za pit in kot ponavadi, kdo vedno zubi :) Ja, kdo drug kot Ana :)
Šli smo tudi na pomolček sedet pa debata. Sem prav ponosna nase. Sem imela cele globoke debate z Danielom (Malezija). Napredujem :) Sej, si zaslužim diplomo :) hahah :) Je pa res, da je lažje govorit z nekom, ki ni Američan. Ne vem.. Damn da nisem imela fotkiča s sabo. aaa :)

Škoda, ker sem pozabla fotoaparat. Lauren je imela telefon, ma ne dela na mojmu compu :| Bo treba najst driverje. Marko, a lahko pomagaš :) hahahah :)

Blo je zabavno.. baje grem jutri spet. Jaz imam jutri Day off in upam, da bo lepo vreme, da bom lahko šla čez dan na plažo, pol pa spet tja.

Zmanjkuje baterija :(

No comments: