Monday, July 7, 2008

Utrinki iz mojega DAY OFF-a









Evo.. najprej smo šli na tekmo "bejzbola" - SUX .. vsaj meni :) Dolgčas. Še dobro, da je bil poleg mene neameričan, ki ga igra glih tko ni zanimala, da sva lahko vsaj debairala :) Potem pa smo šli do hiške Johnatana. Tokrat nas je bilo malo več :) Itak ful fajn :) Malo smo igrali raznorazne igre, kjer itak moreš pit alkohol. Ma kaj ti Američani vse ne igrajo :) Tako da dragi moji, če bi radi igrali kako igro s pitjem, kar mene vprašajte, ker postajam ekspert za to :) .. no no, da ne bo izgledalo, kot da zdej ne vem kolk napivam. Sploh ne. Od kar sem tu, sem 4x pila se mi zdi in to je bilo zlo malo.. glih toliko, da lahko bolje razumem angleško :) Tako da je za dobre namene :) Je pa mega bit s to klapo. Je drugače, kot pri nas.. zanimivo :)

Mimogrede.. Johnatan, ta ki ima hiško, je na prvi sliki - oranžne lase :) Na tej prvi sliki gledamo tekmo bejzbola.

3. in 4. slika: 3. smo jaz, Sammy in Meinir v naši kučici (ta desna postelja je moja), 4. slika - naša kučica.

Upam, da bodo ti moji dnevi OFF pa večeri OFF še naprej zabavni :) Jutri imamo zrihtano jadranje za nas staff, ki imamo night off. Upamo na lepo vreme. Sicer nimam pojma, s čim naj bi jadrali.. surf ali barkica.. bu :) Karkoli je, bo zabavno :) .. toliko o tem, da ne boste mislili, da ga tu sam neki pijem :)

No comments: