Wednesday, July 2, 2008

I know tennis :)

Danes sem oz imam še NIGHT OFF, kar pomeni, da sem fraj nekje od 18.30 do 2.00. In damn... zmenjena sem bila, da pridejo mimo mene, ko bo čas za it.. in jaz sem jih zgrešila.. damn again. Šla sem malo na sprehodek do plaže in sem usedla na mivko.. ta čas pa so šli.. marička. Ma nema panike. Tja je potem prišla Silija (nimam pojma, kako se napiše :) ) in tko smo vrgle eno debato in prišle do sklepa, da bi lahko šle igrat tenis, že ker imamo 1001 šport tu v kampu. Ham.. sam podrobnost je ta, da jaz še nikoli nisem prej igrala tenisa, tako da sem mogla prit prav v Ameriko, da sem začela :) Hahaha, sedaj znam igrat tenis :) Za tem sem se šla stuškat spet in hodit na plažo . Sonce je že zašlo.. prav paša mi tko mal sama bit na plaži in hodit. Edino, kar tko malo pogrešam je družba z malo starejšimi ljudmi.
Otroci - vsi, tudi tisti ta najstarejši (do 17 let nekje) so ful ok. V bistvu se oni bolj potrudijo lepo govorit kot pa tisti "odrasli". Njim se zdi ful hard, da sem prišla v Ameriko tudi če ne obvladam jezika. Sama sebi se zdej zdim hard, da sem prišla sem. Madonca sem carica :)

No comments: