Friday, July 18, 2008

Boston, 16.7.08

Evo, pa smo se odpravili na izlet z našo mularijo.. kam že.. ja v BOSTON :)O maj gaš .. taki rumeni busiči res obstajajo :)

Ko smo se peljali mimo Bostona proti zabaviščnemu parku

Canobie Lake Park
V zabaviščnem parku. To je ena pomanjšana različica Gardalanda.. ampak zelo pomanjšana. ITak hrana.. kaj drugega kot fast food.. tako da meni je naredilo slabo.. verjetno malo od pomfrija, malo od sona in tako sem pristala v WC-ju. (glej par slik naprej) Itak, Ana ne bi bila Ana, če se ne bi domislila narediti nekaj, kar se običajno ne počne.. slika noge ljudi, ko so na WC-u :)



hahah :) sej zdej verjetno že vsi poznate ekipo :) Pa da še enrakt napišem :)
Zoe (spada k mulariji), jz, Lauren, Carry, Alison, Sean, Gina

Evo, to je tista "nespodobna" slika.

V parku je bila tudi voda.

Boston


Pozor pozor! Poglej v ogledalo! To je naša voznica busa.. am.. a si lahko predstavljate njeno starost??? Ja ja, peljala nas je tako rekoč gospa, ki je že kar precej v letih. (je pa simpatična pa vitalna, tako da smo bili varni :) )

Takoj za zabaviščnim parkom smo šli gledat en show :) Waw ej.. ne vem kako to, ampak sem razumela vse, kar se je dogajalo.. :) haha :) verjetno zato, ker so govorili kolikor toliko ne z naglasom. Igrali so eno smešno igro, kjer je bila ena gospa umorjena. Mi smo sedela v polkrogu okoli enega malega igralskega odra.. ja ja, prav tako kot v ameiških filimih :) In na koncu smo morali mi ugotoviti, kdo od nastopajočih je morilec. To je izgeldalo tako, da je publika (mi) sodelovali z detektivom, ki je bil na odru. Pa komunikacija je bila ves čas z vsemi iz odra :) Mi smo postavljali vprašanja, zakaj je nekdo nekaj naredil, oni so potem odigrali malce drugače, tako da smo lahko rekli.. "ne ne, ni blo tako..." .. no, sej verjetno se razume, kaj čem povedat :)

Quincy Market, Boston
kaj drugega kot shooping :)


Tu sem pa v eni posebni trgovini, kjer si sam narediš medvedka. Ja ja.. izbereš si praznega medvedka, ga nafilaš z materialom, vzameš srček, si zaželiš željo in ga daš v medvedka. Potem ti ga pa prijazna gdč. zašije :) In jaz od tistega dne naprej ne spim več sama. Sedaj spim s Kiki-jem. :)
Pol pa smo lepo šli na barko.. sem jo pozabila slikat.. huge.. pa cela za nas :) In tako smo si lahko lepo ogledali Boston iz vode. Pa še letala so letela nad nami, ker je blizu letališče :) Waaaa, kak filing, ko gre letalo čez tebe in je to dokaj nizko :)

Na krovu smo potem cele 2 uri se mi zdi.. ali nekaj tazga.. PLESALI :) aa :) ful dobro :)



2 comments:

Atrum? said...

Lepe slikce... tudi jst bi bil tam... pero najbolj original slika je una iz wc-ja... lol. Aja, še eno vprašanje... kaj si si zaželela, ko ti je una gospa zašila medvedka..? :))))

Ana said...

MArko, ti me dovolj dobro pozna, da bi lahko točno vedel, akj sem si zaćelela ;) Sej je simple :) Sam pomisli, na kaj bi jaz pomslila ;)