Sunday, July 13, 2008

Hyannis - Pufferbellies 12.7.08

Ola

Koncno smo sli ven na zur in ne na privat zur. Ej.. muzika je bla glih zame :) No, da zacnem od zacetka. Najprej skori nisem mogla it noter. Bilo je za starejse od 18 let in.. jaz sem od dokumentov s sabo imela samo moje voznisko dovoljenje.. in skoraj nisem prisla noter.. aaa.. ma pole so poklicali ta glavnega in mu pokazali moja roza papir in so se odlocili, da sem zadosti kul, da grem noter :) Potem itak placas ustopnino - 10$ in gres skozi metal detektor :) hahah .. kot v filmih :) aja.. pa tisti pod 21 let dobijo en velik X z alkoholnim flumastrom na vsako roko :) jao :) jaz pa, ker sem dovolj stara, sem dobila eno zeleno "zapestnico", kar je pomenilo, da lahko pijem. No potem smo sle na wc.. Oh God... spet uni wc-i z odprtino zgoraj in spdoaj.. ma ja, sej sem se ze navadla na to :) ni kaj :) potem pa smo sle plesat.. oh god.. muzika zame.. pa ej.. bilo je kot v videospotu.. folk plese glih na tak nacin, eni tipi so glih tako obleceni, kot v videospotih. Bele T-shirt :) pa une hlace.. pa da ne pozabim na une njihove verizice, ki so prave ketne :) pa ful je blo temnopoltih in latino.. belci smo bili v manjsini :) pa sem plesala na zacetku z enim, pa repala :) haha :) .. pa pol se z enimi 4-imi :) Pa "spoznala" Marcos-a.. am, sej ne vem, kako se napise in ko je bil cajt, da dam mojo tel. stevilko, se nism mogla spomnit, kolko je moja cifra telefona :) ma Alexis resi situacijo, tko da je pol ona si z njim zamenjala :) in sva se neki menla, da se jutri vidimo, ker imam fraj dan. Ma pomojem se ne bomo vidli, ker se ne bom znala zmenit :) jao :) Pol mu bom napisala sms. Vsak dan je tu zame izziv. Ma ne zaradi druzga, ampak zaradi vsega tega, ker nikoli ne vem tocno kako kaj rect in se kaj zmenit :) Tako da ja.. vsak dan je zame velik izziv, vsaka minuta no, ne vsak dan :)
Aja.. omenla sem, da je bilo kot v videospotu ind a so tipi glih taki.. kaj pa babe.. ja no, te imajo pa v povprecju vecje riti in kako kilo vec :) tako da sem bila jaz bolj med ta suhimi :) no sej, ni so ble tko debele, sam je pa vecina imela debele riti in tudi kaj druzga no.. Obleceni so pa ful tko.. kako bi rekla, pri nas bi te gledali postrani, ce bi sel tko ven v kak klub al diskac. Niso tko slabo ustimane, sam ne tko spicajzlane, kot pri nas.

aja,.. pa ful je striktno sto pijaco.. ful mores pazit, ce kupis za goga, ki je pod 21. ful kotrolirajo :) Meni je to tko cudno nenavadno :)

No v glavnem, mela sem se ful dobro, ekr smo bli zuni in je blo ful druzga folka in ne samo tega iz kampa. :) Tako da. go for fun :)

Bom se kaj napisala, ko se kaj spomnem od tega dne :) Ma mislim, da sem ta glavno napisala :)

V bistvu so tu ljudje ful bolj sprosceni in res ful plesejo.. in prou hard, ne tko kot pri nas :) Tako da :) Have fun :)

No comments: