Wednesday, July 30, 2008

Mission Impossible

Wi-fi ne dela, tako da pišem v wordu in bom enkrat, ko bo delalo, naredila KUPI PAŠTO (copy paste)

(melodija, kot v filmu mission impossible)

Ja ja, ni za verjet, ampak je glih tako. Zakaj?? Ja, a si predstavljate dejstvo, da obstajajo ljudje v Ameriki, ki govorijo slabše angleško kot jaz in so dalj časa kot jaz v usa .. no ok, jaz sem itak talent hahaha :)Ampak…. Hard, začela sem govorit italijansko in špansko kar znam, da bi lahko človek bolje razumel. Še malo in se bom naučila portugalsko. Ja ja.. cela reč res. Še dobro, da je bil za en čas zraven še bratranc od Marcosa, da smo se vsaj za nekaj časa 100% razumeli, kar čemo povedat. Joj.. skoraj bi pozabla. Sem dobila pohvalo od Američana in to ne iz kampa, da govorim ful dobro. Hahah .. evo mene here I am :)
Ma res.. neki malega razumem portugalsko :) Še dobro, da znam italijansko in kako besedo iz španščine.. ker je res težko razložit nekomu nekaj, če še sam nisi glih superca v tistem jeziku. :) Takih debat res ne bom pozabla nikoli hahah :) Bodo vedno ostale nel mi corason para sempre (tako se reče, kako se napiše, pa nimam pojma.. zaenkrat komaj govorim portugalsko, ne znam še pisat haha :) )

Ful bi rada vidla v živo eno tistih batle raperjev, kot je v filmu 8 mile. Se bom pozanimala, če je kej kaj tazga tu naokoli, ker če je, bom naredila vse, podkupla cel kamp, da bom lahko šla :)

Že šibam it napisat sms… :)

No comments: